Wat gebeurt er dan met de nieuwe kortingskaart? Ik dacht dat er een tweede versie kwam, 1 die "gewoon" blijft en 1 voor spitsuren ofzo...?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gelukkig heb je nog een oude kortingskaart henk, die nieuwe worden echt bagger!
Hoe ik het begreep is de nieuwe juist nooit in de spits geldig en is er ook een kaart voor 40 p/m gratis reizen in het weekend ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met de nieuwe kortingskaart? Ik dacht dat er een tweede versie kwam, 1 die "gewoon" blijft en 1 voor spitsuren ofzo...?
ik wilde even op ns.nl kijken, ligt de site eruitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe ik het begreep is de nieuwe juist nooit in de spits geldig en is er ook een kaart voor 40 p/m gratis reizen in het weekend ofzo
Dukenburg was het toch? Daar heb ik nog eens 4 vreselijke nachten doorgebracht tijdens de 4daagse... Die mensen deden het puur voor de inkomsten. Ze lieten ons trots zien wat ze jaarlijks kochten van het geld (dat bedoeld was voor gezond voedsel enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn hier nu mensen aan het verhuizen aan de overkant. Zo'n grote lift, grote verhuiswagen, en ik kan nu alleen maar denken 'ik wil ook!'nog héél even wachten...
Gisteren stonden we op balkon, zat er ineens iemand aan mijn motor. Keek om zich heen, zag ons kijken, riep een paar onverstaanbare dingen. Enige dat we konden verstaan was dat hij het een mooie motor vond. Dan nog, dan ga je toch niet zomaar aan die motor zitten?????![]()
In de lift hing een briefje, zei Mr.Mo, blijkbaar waren iemands wieldoppen gejat dit weekend. Was een oproepje tot 'heeft iemand iets gezien/gehoord'. Halve ding was weggescheurd.. dus of de dader woont hier, ķf men is echt gewoon asociaal![]()
![]()
We hebben nooit 'last' van de buren, geen geluidsoverlast enzo, maar ik wil hier nu zķ graag weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Join the club.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen gewenst door uwe brakheid. Pas aan het begin vd ochtend in slaap gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:12 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Join the club.Oh al maanden, dat is al helemaal ruk. Ik ben wel gewend aan 's nachts een tijdje wakker liggen, maar echt gewoon níet kunnen slapen en pas om 6 uur ofzo in slaap vallen, nee, dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja, ik ben het spuugzat. Ik leef op caffeīne en ik functioneer voor geen meter naar mijn idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh al maanden, dat is al helemaal ruk. Ik ben wel gewend aan 's nachts een tijdje wakker liggen, maar echt gewoon níet kunnen slapen en pas om 6 uur ofzo in slaap vallen, nee, dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |