Edit: ik ga twitter wel even aanzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit net ff de tweets aan Femke Halsema te lezen. Staat er ineens een bekende naam tussen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ook ja.quote:
Oh bah, hopelijk wordt ze snel weer gevonden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:
fucking hell... komt er weer een tweet voorbij over een vermist meisje.. dat gebeurt vaker, ik retweet dat braaf en nu een dag later kom ik er pas achter dat het mijn vroegere buurmeisje was die vaak bij ons kwam spelen.
Ik zat gister ook op het werk zonder banaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ben weer eens door mijn tussendoortjes-inspiratie heen en kwam tot de ontdekking dat ik mijn bananen vergeten ben mee te nemen gisteren!
*stom*
Ben blij dat ik vanavond weer mag sporten iiggisteren was ik nog écht te moe, maar ben gelukkig goed bijgeslapen! En het is niet zo warm
![]()
![]()
Al geprobeerd, werkt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:
Oh en Ewelina, is het geen idee om, juist als je ze slecht slaapt, geen caffeine meer te drinken? Merk dat ik beter slaap sinds ik maar 1 koffie per dag neem en veel beweeg. Werkt voor jou misschien ook?
Ok, dus die fittest is apart. Thanks!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:57 schreef Perruche het volgende:
@ mini: Hetligt aan het soort afspraak. De eerste keer kwam ik om alleen om de sportschool te laten zien en de abonnementsvormen uit te leggen, dan hoef je geen sportkleding mee te nemen. De tweede keer had ik al getekend en toen moest ik wel in sportkleding, omdat ze een "fittest" gingen doen.
Hč, wat rot, zeker als het zo dichtbij komt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef MarMar het volgende:
Hope so too, ze is weg sinds afgelopen vrijdag. Ze heeft medicijnen niet meegenomen die ze dringend nodig heeft begrijp ik.. bah naar dit, ben er even van slag van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |