Thanks!quote:
Ik heb ook wel eens pijnlijke harde knobbeltjes in mijn nek, als ik ziek ben...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan heb je toch alleen opgezette lymfeklieren? (heb ik ook trouwens)
Ik las in het nieuwsberichtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Chicolate het volgende:
[Upd] [Giro] Weylandt overleden na zware val
Eerste keer in tijden dat nieuws me raakt. Arme vrouw, 5 maanden zwanger... (niet dat ik ze ken ofzo, maar dit vind ik hartbrekend)
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nah, jullie zijn van hetzelfde laken een pakTrusten!
Wij ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:09 schreef sigme het volgende:
We mochten de hele nacht slapen. Van 10 tot 6
![]()
Oh, wat naar! Ik heb dat ook wel eens en dan blijft dat nare gevoel de hele dag een beetje bij me hangen. Maar, het was maar een droom! (zegt vriendje dan).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hele nare nachtmerrie gehad waardoor ik huilend wakker werd en ik voel me nog steeds erg.
Wat ben je er heerlijk positief onderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het regent al de hele tijd sinds ik de deur uitstapte
Het opladen van de ovchipkaart ging niet goed, zodat die lijers 10 euro extra van me hebben gekregen![]()
Het is een mooi vooruitzicht dat de ret morgen staakt met dit weer, zodat ik dan verplicht moet fietsen
Jup, met het invullen van een groot formulier en allerhande rompslomp nadien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat ben je er heerlijk positief onder
Die tien euro moet toch wel terug te krijgen zijn?
Wat naar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hele nare nachtmerrie gehad waardoor ik huilend wakker werd en ik voel me nog steeds erg.
Owja, die staking is morgen! Ik had donderdag in mijn hoofd! Goed dat je het zegt! Ik ben iets afhankelijker van het OV dan normaal nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het regent al de hele tijd sinds ik de deur uitstapte
Het opladen van de ovchipkaart ging niet goed, zodat die lijers 10 euro extra van me hebben gekregen![]()
Het is een mooi vooruitzicht dat de ret morgen staakt met dit weer, zodat ik dan verplicht moet fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |