Whoa kloon ondekt dus!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:03 schreef Blaadje11 het volgende:
Het was gezellig!![]()
Enne.. ik heb iets ontdekt!....
RON1N blijkt stiekum een linkse boomknuffelaar te zijn
Niet dat ik je verder ken hier van TRU ofzo hoor, maar je was voor mij verrassend ouder dan ik had gedacht! (Niet verkeerde bedoeld dusquote:
Nou ik had in mn hoofd om tegen 8 wel weer thuis te kunnen wezen dus eigenlijk vandaar. En moet zeggen, was eigenlijk bekaf van die ontmoeting.. vlgs mij zuigt met name ToT veel energie af zonder dat hij dat doorheeft.quote:
Als je even had geknuffeld met Vogeltjesdans had je er zo weer tegen gekundquote:Op maandag 9 mei 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik had in mn hoofd om tegen 8 wel weer thuis te kunnen wezen dus eigenlijk vandaar. En moet zeggen, was eigenlijk bekaf van die ontmoeting.. vlgs mij zuigt met name ToT veel energie af zonder dat hij dat doorheeft.
Toch doet dat zeer om te lezenquote:Op maandag 9 mei 2011 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet dat ik je verder ken hier van TRU ofzo hoor, maar je was voor mij verrassend ouder dan ik had gedacht! (Niet verkeerde bedoeld dus)
Nee juist niet, betekent dat je heel jeugdig overkomt.. als ik langer had gebleven had ik je jeugdige geest vast bewonderdquote:
Ik haalde gisteravond nog een rups van mijn shirt afquote:Op maandag 9 mei 2011 08:18 schreef Summers het volgende:
Masterverslag![]()
Ennnn ik heb op teken gecontroleerd
quote:Op maandag 9 mei 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik had in mn hoofd om tegen 8 wel weer thuis te kunnen wezen dus eigenlijk vandaar. En moet zeggen, was eigenlijk bekaf van die ontmoeting.. vlgs mij zuigt met name ToT veel energie af zonder dat hij dat doorheeft.
Ohh, je maakt mn dag weer goed!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee juist niet, betekent dat je heel jeugdig overkomt.. als ik langer had gebleven had ik je jeugdige geest vast bewonderd
Ja, leuk verslag! Jammer dat we het 1e deel van de meet hebben gemist (zelfs de rupsen had ik leuk gevondenquote:
Ja was het ook zeker wel, was lekker rustig in het bos, was alleen het groepje daar op een kleedje, leuk om elkaar zo eens te treffen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ja, leuk verslag! Jammer dat we het 1e deel van de meet hebben gemist (zelfs de rupsen had ik leuk gevonden)
quote:
Het is eigenlijk net als een komeet, eens in de grofweg 10 jaar komt er 1 dichtbijquote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef bl0emetjE het volgende:
Ahhhhhh ik wilde er ook zijn! Wanneer is er weer een meet?
Dat leest alsof je het verrassend vindtquote:
ik was al bang dat er 20 in mijn haar verstopt zouden zitten maar niks gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2011 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik haalde gisteravond nog een rups van mijn shirt af
Wat heb je met R0N1N uitgespookt?quote:
Dank voor het compliment mopquote:Op maandag 9 mei 2011 08:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Als je even had geknuffeld met Vogeltjesdans had je er zo weer tegen gekund
Een ko-meet?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als een komeet, eens in de grofweg 10 jaar komt er 1 dichtbij
dan was het in ieder geval gezelligquote:Op maandag 9 mei 2011 17:32 schreef Blaadje11 het volgende:
Wij hebben het tenminste licht zien worden
*bloos* Dankjewel voor het complimentquote:Op maandag 9 mei 2011 17:44 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het vast gemerkt maar ik vind je een mooi mens
Dacht ik al te merkenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*bloos* Dankjewel voor het compliment
Dat is dan in ieder geval wederzijds. Jammer dat ik niet in Den Helder woon
10 jaar! Dat duurt dan nog wel eventjes...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als een komeet, eens in de grofweg 10 jaar komt er 1 dichtbij
En hier kennen we wel de wegquote:Op maandag 9 mei 2011 17:55 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
10 jaar! Dat duurt dan nog wel eventjes...
Anders komen jullie eens bij mij op visite! Bastard woont al vlakbij
Kloon ?quote:
Ja, ik mis ook nog steeds een meet ...quote:
Het was inderdaad zwaar in dat bos, maar we hebben het overleefd en zijn sterker geworden!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Ja, survival meet met enkel ducktape, een stuk touw en een aardappelschilmesje.
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Erh. Daar heb je een punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....
Die jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Dapper doorstonden we de woeste natuurquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was inderdaad zwaar in dat bos, maar we hebben het overleefd en zijn sterker geworden!
Geheel wederzijds moet ik zeggenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die ja
Was trouwens erg leuk om jou dan wel een keer gezien te hebben.
Ja je was superstoer jij!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Dapper doorstonden we de woeste natuurop sommige stukken zelfs op blote voeten
Summer2Bird mag dan al helemaal never nooit niet komen neequote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....
Valt niet geheel te ontkennen nee, dat het zo best vreemd klinktquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die ja
Was trouwens erg leuk om jou dan wel een keer gezien te hebben.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja die moeten we van de zomer maar eens even inplannen!
Kon me dan ook absoluut niet voorstellen dat jij Linkse Boomknuffelaar zou zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef R0N1N het volgende:
Ook weer thuis
[..]
Kloon ?![]()
"Er zit ergens ook een linkse boomknuffelaar in mij." is iets anders als ik ben [de user] LinkseBoomknuffelaar
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Totjuh
Volgende keer nou echt es een gesprek ja!?
Jah, we zijn egwel hardleersquote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad ja!
Is er weer niet echt van gekomen he?
En anders kom ik je halen.quote:
En toch bot.quote:
Aardappelen schillen lijkt me anders typisch iets voor vrouwen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Lijkt me geweldigquote:
Als jij ducttape & touw nodig hebt om aardappelen te schillen, kun je het beter aan een vrouw overlaten, jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Aardappelen schillen lijkt me anders typisch iets voor vrouwen hoor
Heb ik dat!!??quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als jij ducttape & touw nodig hebt om aardappelen te schillen, kun je het beter aan een vrouw overlaten, ja
Kom je ook aardappelen schillen?quote:
als jij je inbox eens leeg maakt jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom je ook aardappelen schillen?
Code roodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:27 schreef R0N1N het volgende:
aardappels poffen in een kampvuur past beter bij het "thema". Hoef je niet te schillen ook
Idd. vet irritant ookquote:
Ow kut ja die is vol nu jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Chulaa het volgende:
[..]
als jij je inbox eens leeg maakt ja
hmm gebakkenaardappels![]()
Bom vol.. geen aardappels voor jou dusquote:
quote:
geef mij jouw kroket maarquote:
Vragen om?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
is dit een uitnodigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
Nee hoor, gewoon vogeltjesdans ziekenquote:
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezigquote:
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezig.
quote:Op maandag 9 mei 2011 06:26 schreef Stokstaart het volgende:
De hamvraag: Is er nog een beetje geneukt ook?
Genoeg mensen die letterlijk een moord Doen voor vereeuwigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:39 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.quote:
Goeie dingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.
Even quotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Genoeg mensen die letterlijk een moord oen voor vereeuwiging. Ok, ik ook niet maar toch jeweets.
En waarom denk je dat bl0emetjE de volgende keer mee wil?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de foto's prive blijven?
Erg jammer jouw reaktie daarop bloemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de foto's prive blijven?
Huh?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Erg jammer jouw reaktie daarop bloem
Ok, ten 1e waarom reageer je op een trol?quote:
Oh sorry, ik heb niet zoveel verstand van trollsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ok, ten 1e waarom reageer je op een trol?
En ten 2e, waarom zo'n suggestieve reaktie op de foto's die jij niet mag zien?
Kan je ook aan de screenshots op mijn pc?quote:
Photoshopquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je ook aan de screenshots op mijn pc?
Ook sorry van mij, ik was mss een beetje fel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb niet zoveel verstand van trollsdus dat wist ik niet.
En het was niet bedoelt als suggestieve reactie, ik snap heel goed dat de foto's prive zijn, dat zou ik zelf ook liever hebben als ik er geweest zou zijn. Het was niet bedoelt als dat ik ze wilde zien oid. Echt puur als een grapje op iemand die een gekke vraag stelt hier in het topic.
Het spijt me als het zo over kwam, dat was niet mijn bedoeling.
(Ik heb de reactie weggehaald)
Zo bedoelde ze dat nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ok, ten 1e waarom reageer je op een trol?
En ten 2e, waarom zo'n suggestieve reaktie op de foto's die jij niet mag zien?
Geeft nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:00 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ook sorry van mij, ik was mss een beetje fel.
Vind deze post van jou heel mooi
Hihi, dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze dat niet
De vraag was of er nog geneuqt was. Bloemetje reageerde daarop met "waarom denk je dat de foto's prive blijven", daarmee de suggestie wekkend dat er inderdaad zou zijn geneuqt op de meet.
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:02 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Geeft nietDankjewel!
Ik vind het echt jammer dat ik niet naar de meet kon komen, ik hoop echt dat er over een poosje een herhaling komt
Dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze dat niet
De vraag was of er nog geneuqt was. Bloemetje reageerde daarop met "waarom denk je dat de foto's prive blijven", daarmee de suggestie wekkend dat er inderdaad zou zijn geneuqt op de meet.
Precies, en er zijn helemaal geen neuqfoto'squote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
http://fokmeetneuqvideo.com/betaalomevogeltjesdanshier
Dan zet je toch gewoon een blonde pruik op?quote:
Je wilt dat ik nep ga??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zet je toch gewoon een blonde pruik op?
Dan denk ik tenminste dat je blonT bent. Dan klik je misshien op de betaalomevogeltjesdans linkquote:
Suc6, ik ga mn vingers niet aan je brandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan denk ik tenminste dat je blonT bent. Dan klik je misshien op de betaalomevogeltjesdans link
Morgen even een recept voor superduperhete spareribs opzoeken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens mn kaarten wel meegenomen, heb er helemaal niet meer aan gedacht!
Was je lichtelijk nerveus en de kluts kwijt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens mn kaarten wel meegenomen, heb er helemaal niet meer aan gedacht!
Ik heb er wel nog aan gedacht maar we waren zo leuk in gesprek dat ik dacht van "lama"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:21 schreef Bastard het volgende:
Zo'n druk topic, ik gokte dat er weer een datum afgesproken zou zijn?
Als het Jullianadorp wordt ben ik van de partijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondag
Dus, wie? Anyone?![]()
Wat is het Julianadorp?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Als het Jullianadorp wordt ben ik van de partij
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dorpje tegen Den Helder aan, lekker in de buurt
Dan zal mijn stralende aanwezigheid niet aanwezig zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee
We moeten richting Deventer denken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee
We moeten richting Deventer denken
Jij hebt teminste een auto, ik moet vertrouwen op het OV, wordt een duur garpje voor mij+ ouders vinden het niet fijn als ik te ver weg ben (iets met overbezorgdheid)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dan zal mijn stralende aanwezigheid niet aanwezig zijn![]()
Afgelopen zondag, 5 uur rijden voor een meet van 4 uur.. neuj, ook al was het top, ik ben niet nog een keer zo gek
Kijk, een voorstanderquote:
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij hebt teminste een auto, ik moet vertrouwen op het OV, wordt een duur garpje voor mij+ ouders vinden het niet fijn als ik te ver weg ben (iets met overbezorgdheid)
Ja dat heb je inderdaad ook nog eens tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag eten
Dan neem ik wel een lekker gebakje voor je mee (in Deventerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag eten
Deventer lijkt me (sorry, ben vrouw) nog een stukje verder dan Ede en 2 uur is echt wel mn max.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij moet dan ook gewoon komen hoor, reistijd of niet!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een lekker gebakje voor je mee (in Deventer)
welke plek vind jij dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Deventer lijkt me (sorry, ben vrouw) nog een stukje verder dan Ede en 2 uur is echt wel mn max.
Maar dank je voor het complimentje
Gosh, jij ook aan het brood met water?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb je inderdaad ook nog eens tegenwoordig
Misschien is het vestandig om een lijst te maken waar iedereen woont en hoever zij willen reizen.quote:
Ik ben gezegend met een tankpasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Gosh, jij ook aan het brood met water?
Dat snap ik meisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
Kijk, Julianadorp is voor mij echt veels te ver weg.
Ik kan niet ver gaan, omdat: overbezorgde ouders en een beperkt reisbudget.
Hey we zouden de volgende keer gaan kletsen he, dus je MOET wel komen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat snap ik meis
Ik hoef ook niet overal bij te zijnzou ik voor jou al HEEL blij zijn als je een paar van die mooie mensen van hier kan ontmoeten.
We zouden gaan kletsen als we elkaar weer zouden zien, maar wie zegt wanneer dat gaat zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey we zouden de volgende keer gaan kletsen he, dus je MOET wel komen!
Ligt heel sterk aan mijn budget tegen die tijd, maar liefst nog aan deze kant van Utrecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
ToT: tot hoever kan en wil jij voor de volgende meet?
Blaadje: zelfde vraag.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
We zouden gaan kletsen als we elkaar weer zouden zien, maar wie zegt wanneer dat gaat zijn![]()
Of je moet 50 euries overmaken naar me
Het leven is een dure hobby jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe nee dat kan ik zelf helaas niet missen!
Het gaat voor mij niet alleen om mn budget, eigenlijk mag ik niet rijden met mn tenniselleboog.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
ToT: tot hoever kan en wil jij voor de volgende meet?
Blaadje: zelfde vraag.
Ik ben best stoer.... zo lang er maar geen beestjes zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig
& ToT ook al, Jogy vast ook wel, dus BCC ... kom op. Waar en wanneer ? (Topicje ?)![]()
& even voor de duidelijkheid, dan hebben we het wel over de TEOTWAWKI-Meet, ook wel:
"een meet voor mannen [& vrouwen die durven], met enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje"
Wat natuurlijk overdreven is, die meet zal niet veel anders zijn dan deze maar dan met een ander thema.
Komende week zondagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondag
Dus, wie? Anyone?![]()
Overal binnen Nederland maar ik reis met de trein (treinreizen is leuk!) en ben afhankelijk van de NS treintijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
tot waar kan en wil je reizen?
Dan kan ik mijn post weer updaten
Dat zien we dan wel. Laat rateltje nu maar even met rust, lieverd. Ze had haar redenen ervoor en komt wel als ze wil.quote:
Tip van de dag: regelmatig hebben ze bij de Kruidvat van die treinmaakaartjes voor weinig geld. Een hele dag reizen voor nog geen 15,- ofzo. Dan kunnen we zelfs een meet houden in de trein!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Overal binnen Nederland maar ik reis met de trein (treinreizen is leuk!) en ben afhankelijk van de NS treintijden.
Het gaat niet om het geld of tegenzin om lang te reizen maar om de tijd die overblijft voor de meet omdat ik met de laatste trein terug moet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tip van de dag: regelmatig hebben ze bij de Kruidvat van die treinmaakaartjes voor weinig geld. Een hele dag reizen voor nog geen 15,- ofzo. Dan kunnen we zelfs een meet houden in de trein!
Wat typ ik hier nou weer voor aidsquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tip van de dag: regelmatig hebben ze bij de Kruidvat van die treinmaakaartjes voor weinig geld.
Tis wel een TRU meeting hequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef amenth het volgende:
jammer dat ik dit weer te laat zie wil ook keer naar fok meeting
ben ik niet zo into maar heb een vriend die al die onzin gelooft met repitielen illiimunatie en alles die neem ik dan wel meequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tis wel een TRU meeting heJe moet geloven in aliens en reptilians en bovendien derdegraads zijn ingewijd in het vogeltjesdanserisme om er uberhaupt aan deel te mogen nemen.
Dus iedere meeting van FOK zou voor je voldoenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef amenth het volgende:
Zeg Bastard, ben jij wel ingewijd in het vogeltjesdanserisme?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus iedere meeting van FOK zou voor je voldoen
ONZ meetquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef amenth het volgende:
Dat klinkt best weirdquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zeg Bastard, ben jij wel ingewijd in het vogeltjesdanserisme?
Dat weet ik ook wel >>> vandaar dequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel. Laat rateltje nu maar even met rust, lieverd. Ze had haar redenen ervoor en komt wel als ze wil.
oke... diequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel >>> vandaar deen de
als PI
Nou het was eenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel >>> vandaar deen de
als PI
Ik zal een appel en een aardbei voor je meenemen de volgende keer als ze tenminste in de aanbieding staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lieve Engel en Vogeltjesdans, niet kibbelen.![]()
Ik was er niet omdat appel maar volgende keer ben ik er wel bij want aardbei.
*knuffel geeft*quote:De reden ga ik hier niet vertellen want dat is te persoonlijk.
Dat gevoel overheerste (bij mij althans) even voor de meet, maar daarna was het meteen weer over. Steek jezelf niet in schuldgevoel want niemand verwijt jou iets, we zijn nog steeds allemaal dol op je en willen je de volgende keer graag erbij hebben.quote:Sorry dat ik jullie teleurgesteld heb.
Maar nog niet door mij, dus daar moeten we op de volgende meet snel verandering in aanbrengen.quote:
Ja dat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
als ze tenminste in de aanbieding staan
Maar dan moet ik al om 21:14 van het station vertrekkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef summer2bird het volgende:
Iemand al een idee voor een lokatie
Ik stel Deventer voor
Natuurlijk in weekeind, is voor iedereen het hendigstquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dan moet ik al om 21:14 van het station vertrekken
Wel weer in het weekend graag.
Hey jezelf niet zo naar beneden praten he!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Natuurlijk in weekeind, is voor iedereen het hendigst
Maar ik denk dat ik er soberso niet bij kan zijn aangezien iedereen lekker ver weg woont
maar ik ben toch niet zo'n grote aanvulling voor de meet
Lieve Rateltje,quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lieve Engel en Vogeltjesdans, niet kibbelen.![]()
Ik was er niet omdat appel maar volgende keer ben ik er wel bij want aardbei.
De reden ga ik hier niet vertellen want dat is te persoonlijk.
Sorry dat ik jullie teleurgesteld heb.
Oke danquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou het was eensmilie. Verder niet erg hoor, ik snap het wel (en rateltje zo te zien ook
)
Ik ben een beetje gesteld geraakt op rateltje en reageer daarom wellicht wat overbeschermend, je weet sinds zondag ook wel dat ik zeker helemaal niets tegen jou heb, Engel knuffelgezelligheidsdier![]()
alleen jammer dat ik je niet kan bellen voor mijn afwasmachine
Natuurlijk wel....quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef summer2bird het volgende:
maar ik ben toch niet zo'n grote aanvulling voor de meet
Wat denk je wel? Denk je dat ik sinterklaas ben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan
Ga gewoon afwassen met de hand
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat denk je wel? Denk je dat ik sinterklaas ben?
Dan kom jij toch lekker afwassen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]....
Je kan wel zokijken, maar daar fix ik geen machine mee
ratelquote:
NIet? Dan zal ik wel een uitzondering zijn, want ik heb er totaal geen moeite mee hoor.quote:
Ik spaar het (afgespoeld) op in mn gootsteenkastje tot er niets meer bij kan, dan moet ik welquote:
Ik was het altijd meteen af, kan het meteen terug de kast in. Mag ook wel met 2000 jaar oud Ming serviesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik spaar het (afgespoeld) op in mn gootsteenkastje tot er niets meer bij kan, dan moet ik wel![]()
Het wil nog wel eens gebeuren dat er iets uit valt, in mn vorige huis was dat geen punt, zachte vloer. Toen ik hier net woonde vergat ik dat ik nu plavuizen heb.. tijd om naar de Action te gaan weer
Ik spaarde het ook maar nu heb ik een afwasmachine , ik ben nog nooit zo gelukkig geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik spaar het (afgespoeld) op in mn gootsteenkastje tot er niets meer bij kan, dan moet ik wel![]()
Het wil nog wel eens gebeuren dat er iets uit valt, in mn vorige huis was dat geen punt, zachte vloer. Toen ik hier net woonde vergat ik dat ik nu plavuizen heb.. tijd om naar de Action te gaan weer
Wow dat zal wat kostenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was het altijd meteen af, kan het meteen terug de kast in. Mag ook wel met 2000 jaar oud Ming servies
Afwasmachine voor mij alleen gaat me net even te ver, maar ik ben nu wel jaloers op jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik spaarde het ook maar nu heb ik een afwasmachine , ik ben nog nooit zo gelukkig geweest
Woon jij in het Rijksmuseum dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was het altijd meteen af, kan het meteen terug de kast in. Mag ook wel met 2000 jaar oud Ming servies
Vind het geweldig, een afwasmachine, vind het zó'n luxe, heerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Afwasmachine voor mij alleen gaat me net even te ver, maar ik ben nu wel jaloers op je
Alleen dat in en uit ladenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het geweldig, een afwasmachine, vind het zó'n luxe, heerlijk
Ik heb een walking dishwasher. AAAAAAAAHHHHH!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik nog iets op verzinnen, is idd vermoeiend
Heb of bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb een walking dishwasher. AAAAAAAAHHHHH!
Neeee, dan had je mij maar moeten uitnodigen, nu kom ik niet meer bij je afwassen!quote:
Wel verdoriequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neeee, dan had je mij maar moeten uitnodigen, nu kom ik niet meer bij je afwassen!
Nou nou, wat een peg zechquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:36 schreef markxx1985 het volgende:
kwilde afzegge ma het forrum was inene kapot bij mij ikkon inene gene potsen meer plaatse:{
ikkon nie omda me halfzussie moderdag wilde viere met mij en me ma
Je bent een echte potsenmakerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef markxx1985 het volgende:
posten bedoelle ik!!! nie potsen
volgent keer ben ikke er wel lol:P
wa segg jo , du ff normaj hejquote:
Hey waar waren jij en je ma? We hadden die klankschalen nodig, gek!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef markxx1985 het volgende:
me ma seg da je peg vekeert schijf
je moe schrijfe:pech
geef nix hoor lavendell , want so lere we alemaaal van elkaar!!!!
ma twas zeker pech met ch lol:P dattik r nie bij kon zijn
De klankschele.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey waar waren jij en je ma? We hadden die klankschalen nodig, gek!
ja man nu moesten we met zijn allen neurieen en onze stemvorken gebruikenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey waar waren jij en je ma? We hadden die klankschalen nodig, gek!
Das niet, jullie joegen de rupsen uit de bomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Summers het volgende:
[..]
ja man nu moesten we met zijn allen neurieen en onze stemvorken gebruiken
en toen werden alle bladeren bruin en vielen ze uit
hoei ken jij dahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:07 schreef markxx1985 het volgende:
was zeker jamerrrr dattik er nie bij kon zijn tot met de kalkschale van me ma
want kep de fotoos gezien en julie zien er alemaal tof en gezellie uit lol:P
lol , nou die krengen hebben allemaal rode krasjes gemaakt op mijn schouders ga maar weer terug de boom in !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Das niet, jullie joegen de rupsen uit de bomen
Wat? Zijn het zulke krengen?? Nooit geweten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Summers het volgende:
[..]
lol , nou die krengen hebben allemaal rode krasjes gemaakt op mijn schouders ga maar weer terug de boom in !
joh dei maa hebbie alsijt gelijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
Ag.. mij ma zech altid "Je ken nie alluess heppe in hed leveuhh" e
Fabeltjeskrant is toch al afgelopen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef markxx1985 het volgende:
owwwwwww hahahha k krijg net een berichie van de persoon die fotoos aan mij gegeve hep dat die fotooos gehiem zijn en dattik nie moch zegge dattik ze hep en van wie ik ze hep
SORRY!!! lol:P
deze peersoon was zellf ook nie op de meetting deze persoom heb ze ook viavla gekrege ,,,,,
weees nie bang k hou de fotoos geheim lol:P
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat? Zijn het zulke krengen?? Nooit geweten.
En Vogeltjesdans gooide er nog wel 1 naar mij
http://nos.nl/artikel/239(...)enprocessierups.htmlquote:De eikenprocessierups veroorzaakt dit jaar eerder problemen dan vorig jaar. Door het aanhoudende mooie weer stonden eiken half april al in blad. De rupsen groeien daardoor sneller dan verwacht. Dat heeft groenbeheerders verrast.
Ter bestrijding worden bomen preventief met een bacterie bespoten. Dat is op veel plaatsen nog niet gebeurd en nu is het daar bijna te laat voor. De rupsen kunnen zich dan ongestoord ontwikkelen.
Vraatzucht
Rond deze tijd krijgen de rupsen hun gevreesde brandhaartjes, die irritatie op de huid veroorzaken. Ook zijn de beestjes berucht om hun vraatzucht. Ze kunnen bomen helemaal kaal vreten. Verwacht wordt dat de resultaten van hun vraatzucht over een week of twee zichtbaar zullen zijn.
Yeah right , dat is het meest ongelooflijke verhaal die ik ooit in tru heb gelezen .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef markxx1985 het volgende:
owwwwwww hahahha k krijg net een berichie van de persoon die fotoos aan mij gegeve hep dat die fotooos gehiem zijn en dattik nie moch zegge dattik ze hep en van wie ik ze hep
SORRY!!! lol:P
deze peersoon was zellf ook nie op de meetting deze persoom heb ze ook viavla gekrege ,,,,,
weees nie bang k hou de fotoos geheim lol:P
Pssst....meespelen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Yeah right , dat is het meest ongelooflijke verhaal die ik ooit in tru heb gelezen .
Hellup nu moet ik emigrerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....meespelen!
Hee gossie, da's nou vervelend dat ze uitgelekt zijn!
Apart, er werd er door 1 van jullie gezegd dat het niet die rups was, en hadden jullie dan ook niet al dat web in de bomen moeten zien zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:24 schreef Summers het volgende:
[..]
![]()
Het nieuws van een dag later ( 9 mei ) , we zaten in de toekomst
[..]
http://nos.nl/artikel/239(...)enprocessierups.html
Ik speel niet mee, ik zei al, Fabeltjeskrant is afgelopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....meespelen!
die rupsen klommen constant bij je naar boven en ik had blote schouders maar dan hadden ze van die brandhaarden zoals in het artikel werd gezegt , maar is al weg hoor .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Apart, er werd er door 1 van jullie gezegd dat het niet die rups was, en hadden jullie dan ook niet al dat web in de bomen moeten zien zitten?
Maar wel vreemd dan die krasjes op je schouders![]()
Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet bij was in het bos
Dat verklaart dan wel dat ze jou zo lekker vondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef Summers het volgende:
Volgens mij zaten we in een dood stukje bos helemaal kaal gevreten door de vraatzuchtige rupsen![]()
maar toch was het mooi
Alleen als je geen pittig eten kookt...afwassen doe ik pas na het eten jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan kom jij toch lekker afwassen?
Maar ik hou van pittig etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als je geen pittig eten kookt...afwassen doe ik pas na het eten ja
quote:
..en nogwel via de vla die jullie aten uit de klankschelen van mark ze maquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....meespelen!
OMdayt jer hebt gelezuh datz ze nie zpiu nkommen hehehehhequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:15 schreef markxx1985 het volgende:
wrom sta ratelbandje nie op de fotoos???:{
WTF??????? Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:16 schreef markxx1985 het volgende:
tot je ben verannert
bollere en kallere kopie gekrege lol:P
op die ouwe fotoo met die halrey daavidsson zie je veeeeeeeeeeeeeeeeeel dunneder uit:D
Ja maar hij heeft ook een oude foto van mij gezien die vrijwel niemand heeft. Dat kan maar van 2 gekomen zijn die op de meet geweest zijn; ik stuur mijn foto namelijk echt niet zomaar naar iedereen door in MSN. Dat doe ik alleen bij mensen die ik redelijk vertrouw. Dat vertrouwen is nu dus geschaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iemand heeft foto's gelekt naar een vervelende troll.
Of hij kent iemand van via via die eens over die foto verteld heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft ook een oude foto van mij gezien die vrijwel niemand heeft.
Toch wordt er gelekt en dat bevalt me absoluut niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of hij kent iemand van via via die eens over die foto verteld heeft.
Maar dat maakt toch allemaal niets uit? Ik bedoel, wat maakt ons het nu uit hoe je eruit ziet?
Als die knuppel echt foto's van ons heeft kan hij vast wel vertellen wat voor kleding we op die dag aan hadden. Ik ben er wel van overtuigd dat hij die foto's niet heeft en alleen maar lult over wat hij ooit ergens gelezen heeft
Misschien zijn er alleen foto's van jaren terug gelekt. Of heeft iemand hem ooit eens verteld dat jij op een Harley zat op die pic. Daar heeft hij het tenminste over. Ik heb hem met nog geen woord horen lullen over de foto's van afgelopen zondag, en die eikel kennende zou hij daar vast wel over begonnen zijn als hij die foto's daadwerkelijk had.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wordt er gelekt en dat bevalt me absoluut niet.
Dat ik dit zo hoog opvat komt door ernstige persoonlijke problemen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je komt, zoniet vraag ik een ban aan.
Precies wat je zegt: zogenaamd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb die meetfoto's niet eens en hij heeft ze (zgn) wel?
@ mrkxcxxx19855 dombo: het is Ratelslangetje en geen ratelbandje. Opmerkelijk dat je ratelbandje wel foutloos kunt typen.
Ik wil ook een banaanquote:
Net zo'n moeite gedaan om die quote op te zoeken....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan moet ik uit mn luie stoel opstaan
Je moet eerst bij een A of FA op bezoek om een banverzoek in te dienen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan moet ik uit mn luie stoel opstaan
Nee joh, tijden van internet toch niet meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je moet eerst bij een A of FA op bezoek om een banverzoek in te dienen?
Ik heb ook een banaanvraag gedaan, maar heb nog steeds geen banaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je moet eerst bij een A of FA op bezoek om een banverzoek in te dienen?
Wat let je om een banverzoek in te dienen met die extra (mod) knopjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, tijden van internet toch niet meerZou mooi zijn zeg.. dossier aanleggen en persoonlijk langs brengen, ze zien me aankomen
Nee, opgesloten in mijn kelder.quote:
Als ze loslopen niet nee.... als ze in Jogy's kelder zitten welquote:
+ een flinke aframmeling.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ze loslopen niet nee.... als ze in Jogy's kelder zitten wel
En een opvoedcursus hebben ze ook nodig
Meh, hij heeft ook alle lol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
+ een flinke aframmeling.
@Jogy, maak er een SMkelder vanKom ik wel ff langs met een zweep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |