als jij je inbox eens leeg maakt jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom je ook aardappelen schillen?
Code roodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:27 schreef R0N1N het volgende:
aardappels poffen in een kampvuur past beter bij het "thema". Hoef je niet te schillen ook
Idd. vet irritant ookquote:
Ow kut ja die is vol nu jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Chulaa het volgende:
[..]
als jij je inbox eens leeg maakt ja
hmm gebakkenaardappels![]()
Bom vol.. geen aardappels voor jou dusquote:
quote:
geef mij jouw kroket maarquote:
Vragen om?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
is dit een uitnodigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
Nee hoor, gewoon vogeltjesdans ziekenquote:
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezigquote:
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezig.
quote:Op maandag 9 mei 2011 06:26 schreef Stokstaart het volgende:
De hamvraag: Is er nog een beetje geneukt ook?
Genoeg mensen die letterlijk een moord Doen voor vereeuwigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:39 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.quote:
Goeie dingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.
Even quotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Genoeg mensen die letterlijk een moord oen voor vereeuwiging. Ok, ik ook niet maar toch jeweets.
En waarom denk je dat bl0emetjE de volgende keer mee wil?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de foto's prive blijven?
Erg jammer jouw reaktie daarop bloemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de foto's prive blijven?
Huh?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Erg jammer jouw reaktie daarop bloem
Ok, ten 1e waarom reageer je op een trol?quote:
Oh sorry, ik heb niet zoveel verstand van trollsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ok, ten 1e waarom reageer je op een trol?
En ten 2e, waarom zo'n suggestieve reaktie op de foto's die jij niet mag zien?
Kan je ook aan de screenshots op mijn pc?quote:
Photoshopquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je ook aan de screenshots op mijn pc?
Ook sorry van mij, ik was mss een beetje fel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb niet zoveel verstand van trollsdus dat wist ik niet.
En het was niet bedoelt als suggestieve reactie, ik snap heel goed dat de foto's prive zijn, dat zou ik zelf ook liever hebben als ik er geweest zou zijn. Het was niet bedoelt als dat ik ze wilde zien oid. Echt puur als een grapje op iemand die een gekke vraag stelt hier in het topic.
Het spijt me als het zo over kwam, dat was niet mijn bedoeling.
(Ik heb de reactie weggehaald)
Zo bedoelde ze dat nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ok, ten 1e waarom reageer je op een trol?
En ten 2e, waarom zo'n suggestieve reaktie op de foto's die jij niet mag zien?
Geeft nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:00 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ook sorry van mij, ik was mss een beetje fel.
Vind deze post van jou heel mooi
Hihi, dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze dat niet
De vraag was of er nog geneuqt was. Bloemetje reageerde daarop met "waarom denk je dat de foto's prive blijven", daarmee de suggestie wekkend dat er inderdaad zou zijn geneuqt op de meet.
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:02 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Geeft nietDankjewel!
Ik vind het echt jammer dat ik niet naar de meet kon komen, ik hoop echt dat er over een poosje een herhaling komt
Dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo bedoelde ze dat niet
De vraag was of er nog geneuqt was. Bloemetje reageerde daarop met "waarom denk je dat de foto's prive blijven", daarmee de suggestie wekkend dat er inderdaad zou zijn geneuqt op de meet.
Precies, en er zijn helemaal geen neuqfoto'squote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
http://fokmeetneuqvideo.com/betaalomevogeltjesdanshier
Dan zet je toch gewoon een blonde pruik op?quote:
Je wilt dat ik nep ga??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zet je toch gewoon een blonde pruik op?
Dan denk ik tenminste dat je blonT bent. Dan klik je misshien op de betaalomevogeltjesdans linkquote:
Suc6, ik ga mn vingers niet aan je brandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan denk ik tenminste dat je blonT bent. Dan klik je misshien op de betaalomevogeltjesdans link
Morgen even een recept voor superduperhete spareribs opzoeken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens mn kaarten wel meegenomen, heb er helemaal niet meer aan gedacht!
Was je lichtelijk nerveus en de kluts kwijt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens mn kaarten wel meegenomen, heb er helemaal niet meer aan gedacht!
Ik heb er wel nog aan gedacht maar we waren zo leuk in gesprek dat ik dacht van "lama"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:21 schreef Bastard het volgende:
Zo'n druk topic, ik gokte dat er weer een datum afgesproken zou zijn?
Als het Jullianadorp wordt ben ik van de partijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondag
Dus, wie? Anyone?![]()
Wat is het Julianadorp?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Als het Jullianadorp wordt ben ik van de partij
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dorpje tegen Den Helder aan, lekker in de buurt
Dan zal mijn stralende aanwezigheid niet aanwezig zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee
We moeten richting Deventer denken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee
We moeten richting Deventer denken
Jij hebt teminste een auto, ik moet vertrouwen op het OV, wordt een duur garpje voor mij+ ouders vinden het niet fijn als ik te ver weg ben (iets met overbezorgdheid)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dan zal mijn stralende aanwezigheid niet aanwezig zijn![]()
Afgelopen zondag, 5 uur rijden voor een meet van 4 uur.. neuj, ook al was het top, ik ben niet nog een keer zo gek
Kijk, een voorstanderquote:
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij hebt teminste een auto, ik moet vertrouwen op het OV, wordt een duur garpje voor mij+ ouders vinden het niet fijn als ik te ver weg ben (iets met overbezorgdheid)
Ja dat heb je inderdaad ook nog eens tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag eten
Dan neem ik wel een lekker gebakje voor je mee (in Deventerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag eten
Deventer lijkt me (sorry, ben vrouw) nog een stukje verder dan Ede en 2 uur is echt wel mn max.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij moet dan ook gewoon komen hoor, reistijd of niet!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een lekker gebakje voor je mee (in Deventer)
welke plek vind jij dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Deventer lijkt me (sorry, ben vrouw) nog een stukje verder dan Ede en 2 uur is echt wel mn max.
Maar dank je voor het complimentje
Gosh, jij ook aan het brood met water?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb je inderdaad ook nog eens tegenwoordig
Misschien is het vestandig om een lijst te maken waar iedereen woont en hoever zij willen reizen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |