Het was inderdaad zwaar in dat bos, maar we hebben het overleefd en zijn sterker geworden!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Ja, survival meet met enkel ducktape, een stuk touw en een aardappelschilmesje.
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Erh. Daar heb je een punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....
Die jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Dapper doorstonden we de woeste natuurquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was inderdaad zwaar in dat bos, maar we hebben het overleefd en zijn sterker geworden!
Geheel wederzijds moet ik zeggenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die ja
Was trouwens erg leuk om jou dan wel een keer gezien te hebben.
Ja je was superstoer jij!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Dapper doorstonden we de woeste natuurop sommige stukken zelfs op blote voeten
Summer2Bird mag dan al helemaal never nooit niet komen neequote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....
Valt niet geheel te ontkennen nee, dat het zo best vreemd klinktquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die ja
Was trouwens erg leuk om jou dan wel een keer gezien te hebben.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja die moeten we van de zomer maar eens even inplannen!
Kon me dan ook absoluut niet voorstellen dat jij Linkse Boomknuffelaar zou zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef R0N1N het volgende:
Ook weer thuis
[..]
Kloon ?![]()
"Er zit ergens ook een linkse boomknuffelaar in mij." is iets anders als ik ben [de user] LinkseBoomknuffelaar
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Totjuh
Volgende keer nou echt es een gesprek ja!?
Jah, we zijn egwel hardleersquote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad ja!
Is er weer niet echt van gekomen he?
En anders kom ik je halen.quote:
En toch bot.quote:
Aardappelen schillen lijkt me anders typisch iets voor vrouwen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Lijkt me geweldigquote:
Als jij ducttape & touw nodig hebt om aardappelen te schillen, kun je het beter aan een vrouw overlaten, jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Aardappelen schillen lijkt me anders typisch iets voor vrouwen hoor
Heb ik dat!!??quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als jij ducttape & touw nodig hebt om aardappelen te schillen, kun je het beter aan een vrouw overlaten, ja
Kom je ook aardappelen schillen?quote:
als jij je inbox eens leeg maakt jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom je ook aardappelen schillen?
Code roodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:27 schreef R0N1N het volgende:
aardappels poffen in een kampvuur past beter bij het "thema". Hoef je niet te schillen ook
Idd. vet irritant ookquote:
Ow kut ja die is vol nu jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Chulaa het volgende:
[..]
als jij je inbox eens leeg maakt ja
hmm gebakkenaardappels![]()
Bom vol.. geen aardappels voor jou dusquote:
quote:
geef mij jouw kroket maarquote:
Vragen om?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
is dit een uitnodigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
Nee hoor, gewoon vogeltjesdans ziekenquote:
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezigquote:
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezig.
quote:Op maandag 9 mei 2011 06:26 schreef Stokstaart het volgende:
De hamvraag: Is er nog een beetje geneukt ook?
Genoeg mensen die letterlijk een moord Doen voor vereeuwigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:39 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.quote:
Goeie dingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.
Even quotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Genoeg mensen die letterlijk een moord oen voor vereeuwiging. Ok, ik ook niet maar toch jeweets.
En waarom denk je dat bl0emetjE de volgende keer mee wil?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de foto's prive blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |