Whoa kloon ondekt dus!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:03 schreef Blaadje11 het volgende:
Het was gezellig!![]()
Enne.. ik heb iets ontdekt!....
RON1N blijkt stiekum een linkse boomknuffelaar te zijn
Niet dat ik je verder ken hier van TRU ofzo hoor, maar je was voor mij verrassend ouder dan ik had gedacht! (Niet verkeerde bedoeld dusquote:
Nou ik had in mn hoofd om tegen 8 wel weer thuis te kunnen wezen dus eigenlijk vandaar. En moet zeggen, was eigenlijk bekaf van die ontmoeting.. vlgs mij zuigt met name ToT veel energie af zonder dat hij dat doorheeft.quote:
Als je even had geknuffeld met Vogeltjesdans had je er zo weer tegen gekundquote:Op maandag 9 mei 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik had in mn hoofd om tegen 8 wel weer thuis te kunnen wezen dus eigenlijk vandaar. En moet zeggen, was eigenlijk bekaf van die ontmoeting.. vlgs mij zuigt met name ToT veel energie af zonder dat hij dat doorheeft.
Toch doet dat zeer om te lezenquote:Op maandag 9 mei 2011 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet dat ik je verder ken hier van TRU ofzo hoor, maar je was voor mij verrassend ouder dan ik had gedacht! (Niet verkeerde bedoeld dus)
Nee juist niet, betekent dat je heel jeugdig overkomt.. als ik langer had gebleven had ik je jeugdige geest vast bewonderdquote:
Ik haalde gisteravond nog een rups van mijn shirt afquote:Op maandag 9 mei 2011 08:18 schreef Summers het volgende:
Masterverslag![]()
Ennnn ik heb op teken gecontroleerd
quote:Op maandag 9 mei 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik had in mn hoofd om tegen 8 wel weer thuis te kunnen wezen dus eigenlijk vandaar. En moet zeggen, was eigenlijk bekaf van die ontmoeting.. vlgs mij zuigt met name ToT veel energie af zonder dat hij dat doorheeft.
Ohh, je maakt mn dag weer goed!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee juist niet, betekent dat je heel jeugdig overkomt.. als ik langer had gebleven had ik je jeugdige geest vast bewonderd
Ja, leuk verslag! Jammer dat we het 1e deel van de meet hebben gemist (zelfs de rupsen had ik leuk gevondenquote:
Ja was het ook zeker wel, was lekker rustig in het bos, was alleen het groepje daar op een kleedje, leuk om elkaar zo eens te treffen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ja, leuk verslag! Jammer dat we het 1e deel van de meet hebben gemist (zelfs de rupsen had ik leuk gevonden)
quote:
Het is eigenlijk net als een komeet, eens in de grofweg 10 jaar komt er 1 dichtbijquote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef bl0emetjE het volgende:
Ahhhhhh ik wilde er ook zijn! Wanneer is er weer een meet?
Dat leest alsof je het verrassend vindtquote:
ik was al bang dat er 20 in mijn haar verstopt zouden zitten maar niks gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2011 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik haalde gisteravond nog een rups van mijn shirt af
Wat heb je met R0N1N uitgespookt?quote:
Dank voor het compliment mopquote:Op maandag 9 mei 2011 08:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Als je even had geknuffeld met Vogeltjesdans had je er zo weer tegen gekund
Een ko-meet?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als een komeet, eens in de grofweg 10 jaar komt er 1 dichtbij
dan was het in ieder geval gezelligquote:Op maandag 9 mei 2011 17:32 schreef Blaadje11 het volgende:
Wij hebben het tenminste licht zien worden
*bloos* Dankjewel voor het complimentquote:Op maandag 9 mei 2011 17:44 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het vast gemerkt maar ik vind je een mooi mens
Dacht ik al te merkenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*bloos* Dankjewel voor het compliment
Dat is dan in ieder geval wederzijds. Jammer dat ik niet in Den Helder woon
10 jaar! Dat duurt dan nog wel eventjes...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als een komeet, eens in de grofweg 10 jaar komt er 1 dichtbij
En hier kennen we wel de wegquote:Op maandag 9 mei 2011 17:55 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
10 jaar! Dat duurt dan nog wel eventjes...
Anders komen jullie eens bij mij op visite! Bastard woont al vlakbij
Kloon ?quote:
Ja, ik mis ook nog steeds een meet ...quote:
Het was inderdaad zwaar in dat bos, maar we hebben het overleefd en zijn sterker geworden!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Ja, survival meet met enkel ducktape, een stuk touw en een aardappelschilmesje.
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Erh. Daar heb je een punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....
Die jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef jogy het volgende:
Dapper doorstonden we de woeste natuurquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was inderdaad zwaar in dat bos, maar we hebben het overleefd en zijn sterker geworden!
Geheel wederzijds moet ik zeggenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die ja
Was trouwens erg leuk om jou dan wel een keer gezien te hebben.
Ja je was superstoer jij!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Dapper doorstonden we de woeste natuurop sommige stukken zelfs op blote voeten
Summer2Bird mag dan al helemaal never nooit niet komen neequote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
Dan word het zeker alleen een meet voor mannen , enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje klinkt nogal verdacht ....
Valt niet geheel te ontkennen nee, dat het zo best vreemd klinktquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die ja
Was trouwens erg leuk om jou dan wel een keer gezien te hebben.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja die moeten we van de zomer maar eens even inplannen!
Kon me dan ook absoluut niet voorstellen dat jij Linkse Boomknuffelaar zou zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef R0N1N het volgende:
Ook weer thuis
[..]
Kloon ?![]()
"Er zit ergens ook een linkse boomknuffelaar in mij." is iets anders als ik ben [de user] LinkseBoomknuffelaar
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Totjuh
Volgende keer nou echt es een gesprek ja!?
Jah, we zijn egwel hardleersquote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad ja!
Is er weer niet echt van gekomen he?
En anders kom ik je halen.quote:
En toch bot.quote:
Aardappelen schillen lijkt me anders typisch iets voor vrouwen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Lijkt me geweldigquote:
Als jij ducttape & touw nodig hebt om aardappelen te schillen, kun je het beter aan een vrouw overlaten, jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Aardappelen schillen lijkt me anders typisch iets voor vrouwen hoor
Heb ik dat!!??quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als jij ducttape & touw nodig hebt om aardappelen te schillen, kun je het beter aan een vrouw overlaten, ja
Kom je ook aardappelen schillen?quote:
als jij je inbox eens leeg maakt jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom je ook aardappelen schillen?
Code roodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:27 schreef R0N1N het volgende:
aardappels poffen in een kampvuur past beter bij het "thema". Hoef je niet te schillen ook
Idd. vet irritant ookquote:
Ow kut ja die is vol nu jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:25 schreef Chulaa het volgende:
[..]
als jij je inbox eens leeg maakt ja
hmm gebakkenaardappels![]()
Bom vol.. geen aardappels voor jou dusquote:
quote:
geef mij jouw kroket maarquote:
Vragen om?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
is dit een uitnodigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef jogy het volgende:
Nog een reden voor moderatorschap, een gigantische inbox.
Nee hoor, gewoon vogeltjesdans ziekenquote:
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezigquote:
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Te laat. Deze blijft vereeuwigd in mijn gigantische inbox. Tenzij ik ooit modje af ben dan ben ik een dag bezig.
quote:Op maandag 9 mei 2011 06:26 schreef Stokstaart het volgende:
De hamvraag: Is er nog een beetje geneukt ook?
Genoeg mensen die letterlijk een moord Doen voor vereeuwigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:39 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Kleine troost dat ik vereeuwigd ben ...
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.quote:
Goeie dingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat. Een van de weinigen.
Even quotenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Genoeg mensen die letterlijk een moord oen voor vereeuwiging. Ok, ik ook niet maar toch jeweets.
En waarom denk je dat bl0emetjE de volgende keer mee wil?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de foto's prive blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |