quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens mn kaarten wel meegenomen, heb er helemaal niet meer aan gedacht!
Was je lichtelijk nerveus en de kluts kwijt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had trouwens mn kaarten wel meegenomen, heb er helemaal niet meer aan gedacht!
Ik heb er wel nog aan gedacht maar we waren zo leuk in gesprek dat ik dacht van "lama"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef Bastard het volgende:
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:21 schreef Bastard het volgende:
Zo'n druk topic, ik gokte dat er weer een datum afgesproken zou zijn?
Als het Jullianadorp wordt ben ik van de partijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondag
Dus, wie? Anyone?![]()
Wat is het Julianadorp?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Als het Jullianadorp wordt ben ik van de partij
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dorpje tegen Den Helder aan, lekker in de buurt
Dan zal mijn stralende aanwezigheid niet aanwezig zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee
We moeten richting Deventer denken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee
We moeten richting Deventer denken
Jij hebt teminste een auto, ik moet vertrouwen op het OV, wordt een duur garpje voor mij+ ouders vinden het niet fijn als ik te ver weg ben (iets met overbezorgdheid)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dan zal mijn stralende aanwezigheid niet aanwezig zijn![]()
Afgelopen zondag, 5 uur rijden voor een meet van 4 uur.. neuj, ook al was het top, ik ben niet nog een keer zo gek
Kijk, een voorstanderquote:
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij hebt teminste een auto, ik moet vertrouwen op het OV, wordt een duur garpje voor mij+ ouders vinden het niet fijn als ik te ver weg ben (iets met overbezorgdheid)
Ja dat heb je inderdaad ook nog eens tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag eten
Dan neem ik wel een lekker gebakje voor je mee (in Deventerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
De benzine is zo duur dat ik deze week droog brood en water mag eten
Deventer lijkt me (sorry, ben vrouw) nog een stukje verder dan Ede en 2 uur is echt wel mn max.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij moet dan ook gewoon komen hoor, reistijd of niet!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een lekker gebakje voor je mee (in Deventer)
welke plek vind jij dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Deventer lijkt me (sorry, ben vrouw) nog een stukje verder dan Ede en 2 uur is echt wel mn max.
Maar dank je voor het complimentje
Gosh, jij ook aan het brood met water?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb je inderdaad ook nog eens tegenwoordig
Misschien is het vestandig om een lijst te maken waar iedereen woont en hoever zij willen reizen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |