ben ik niet zo into maar heb een vriend die al die onzin gelooft met repitielen illiimunatie en alles die neem ik dan wel meequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tis wel een TRU meeting heJe moet geloven in aliens en reptilians en bovendien derdegraads zijn ingewijd in het vogeltjesdanserisme om er uberhaupt aan deel te mogen nemen.
Dus iedere meeting van FOK zou voor je voldoenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef amenth het volgende:
jammer dat ik dit weer te laat zie wil ook keer naar fok meeting
Zeg Bastard, ben jij wel ingewijd in het vogeltjesdanserisme?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus iedere meeting van FOK zou voor je voldoen
ONZ meetquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef amenth het volgende:
jammer dat ik dit weer te laat zie wil ook keer naar fok meeting
Dat klinkt best weirdquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zeg Bastard, ben jij wel ingewijd in het vogeltjesdanserisme?
Dat weet ik ook wel >>> vandaar dequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel. Laat rateltje nu maar even met rust, lieverd. Ze had haar redenen ervoor en komt wel als ze wil.
oke... diequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel >>> vandaar deen de
als PI
Nou het was eenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel >>> vandaar deen de
als PI
Ik zal een appel en een aardbei voor je meenemen de volgende keer als ze tenminste in de aanbieding staanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lieve Engel en Vogeltjesdans, niet kibbelen.![]()
Ik was er niet omdat appel maar volgende keer ben ik er wel bij want aardbei.
*knuffel geeft*quote:De reden ga ik hier niet vertellen want dat is te persoonlijk.
Dat gevoel overheerste (bij mij althans) even voor de meet, maar daarna was het meteen weer over. Steek jezelf niet in schuldgevoel want niemand verwijt jou iets, we zijn nog steeds allemaal dol op je en willen je de volgende keer graag erbij hebben.quote:Sorry dat ik jullie teleurgesteld heb.
Maar nog niet door mij, dus daar moeten we op de volgende meet snel verandering in aanbrengen.quote:
Ja dat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
als ze tenminste in de aanbieding staan
Maar dan moet ik al om 21:14 van het station vertrekkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef summer2bird het volgende:
Iemand al een idee voor een lokatie
Ik stel Deventer voor
Natuurlijk in weekeind, is voor iedereen het hendigstquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dan moet ik al om 21:14 van het station vertrekken
Wel weer in het weekend graag.
Hey jezelf niet zo naar beneden praten he!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Natuurlijk in weekeind, is voor iedereen het hendigst
Maar ik denk dat ik er soberso niet bij kan zijn aangezien iedereen lekker ver weg woont
maar ik ben toch niet zo'n grote aanvulling voor de meet
Lieve Rateltje,quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lieve Engel en Vogeltjesdans, niet kibbelen.![]()
Ik was er niet omdat appel maar volgende keer ben ik er wel bij want aardbei.
De reden ga ik hier niet vertellen want dat is te persoonlijk.
Sorry dat ik jullie teleurgesteld heb.
Oke danquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou het was eensmilie. Verder niet erg hoor, ik snap het wel (en rateltje zo te zien ook
)
Ik ben een beetje gesteld geraakt op rateltje en reageer daarom wellicht wat overbeschermend, je weet sinds zondag ook wel dat ik zeker helemaal niets tegen jou heb, Engel knuffelgezelligheidsdier![]()
alleen jammer dat ik je niet kan bellen voor mijn afwasmachine
Natuurlijk wel....quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef summer2bird het volgende:
maar ik ben toch niet zo'n grote aanvulling voor de meet
Wat denk je wel? Denk je dat ik sinterklaas ben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan
Ga gewoon afwassen met de hand
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat denk je wel? Denk je dat ik sinterklaas ben?
Dan kom jij toch lekker afwassen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]....
Je kan wel zokijken, maar daar fix ik geen machine mee
ratelquote:
NIet? Dan zal ik wel een uitzondering zijn, want ik heb er totaal geen moeite mee hoor.quote:
Ik spaar het (afgespoeld) op in mn gootsteenkastje tot er niets meer bij kan, dan moet ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |