Hellup nu moet ik emigrerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....meespelen!
Hee gossie, da's nou vervelend dat ze uitgelekt zijn!
Apart, er werd er door 1 van jullie gezegd dat het niet die rups was, en hadden jullie dan ook niet al dat web in de bomen moeten zien zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:24 schreef Summers het volgende:
[..]
![]()
Het nieuws van een dag later ( 9 mei ) , we zaten in de toekomst
[..]
http://nos.nl/artikel/239(...)enprocessierups.html
Ik speel niet mee, ik zei al, Fabeltjeskrant is afgelopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....meespelen!
die rupsen klommen constant bij je naar boven en ik had blote schouders maar dan hadden ze van die brandhaarden zoals in het artikel werd gezegt , maar is al weg hoor .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Apart, er werd er door 1 van jullie gezegd dat het niet die rups was, en hadden jullie dan ook niet al dat web in de bomen moeten zien zitten?
Maar wel vreemd dan die krasjes op je schouders![]()
Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet bij was in het bos
Dat verklaart dan wel dat ze jou zo lekker vondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef Summers het volgende:
Volgens mij zaten we in een dood stukje bos helemaal kaal gevreten door de vraatzuchtige rupsen![]()
maar toch was het mooi
Alleen als je geen pittig eten kookt...afwassen doe ik pas na het eten jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan kom jij toch lekker afwassen?
Maar ik hou van pittig etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als je geen pittig eten kookt...afwassen doe ik pas na het eten ja
quote:
..en nogwel via de vla die jullie aten uit de klankschelen van mark ze maquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....meespelen!
OMdayt jer hebt gelezuh datz ze nie zpiu nkommen hehehehhequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:15 schreef markxx1985 het volgende:
wrom sta ratelbandje nie op de fotoos???:{
WTF??????? Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:16 schreef markxx1985 het volgende:
tot je ben verannert
bollere en kallere kopie gekrege lol:P
op die ouwe fotoo met die halrey daavidsson zie je veeeeeeeeeeeeeeeeeel dunneder uit:D
Ja maar hij heeft ook een oude foto van mij gezien die vrijwel niemand heeft. Dat kan maar van 2 gekomen zijn die op de meet geweest zijn; ik stuur mijn foto namelijk echt niet zomaar naar iedereen door in MSN. Dat doe ik alleen bij mensen die ik redelijk vertrouw. Dat vertrouwen is nu dus geschaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iemand heeft foto's gelekt naar een vervelende troll.
Of hij kent iemand van via via die eens over die foto verteld heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft ook een oude foto van mij gezien die vrijwel niemand heeft.
Toch wordt er gelekt en dat bevalt me absoluut niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of hij kent iemand van via via die eens over die foto verteld heeft.
Maar dat maakt toch allemaal niets uit? Ik bedoel, wat maakt ons het nu uit hoe je eruit ziet?
Als die knuppel echt foto's van ons heeft kan hij vast wel vertellen wat voor kleding we op die dag aan hadden. Ik ben er wel van overtuigd dat hij die foto's niet heeft en alleen maar lult over wat hij ooit ergens gelezen heeft
Misschien zijn er alleen foto's van jaren terug gelekt. Of heeft iemand hem ooit eens verteld dat jij op een Harley zat op die pic. Daar heeft hij het tenminste over. Ik heb hem met nog geen woord horen lullen over de foto's van afgelopen zondag, en die eikel kennende zou hij daar vast wel over begonnen zijn als hij die foto's daadwerkelijk had.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wordt er gelekt en dat bevalt me absoluut niet.
Dat ik dit zo hoog opvat komt door ernstige persoonlijke problemen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je komt, zoniet vraag ik een ban aan.
Precies wat je zegt: zogenaamd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb die meetfoto's niet eens en hij heeft ze (zgn) wel?
@ mrkxcxxx19855 dombo: het is Ratelslangetje en geen ratelbandje. Opmerkelijk dat je ratelbandje wel foutloos kunt typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |