Neeee, dan had je mij maar moeten uitnodigen, nu kom ik niet meer bij je afwassen!quote:
Wel verdoriequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neeee, dan had je mij maar moeten uitnodigen, nu kom ik niet meer bij je afwassen!
Nou nou, wat een peg zechquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:36 schreef markxx1985 het volgende:
kwilde afzegge ma het forrum was inene kapot bij mij ikkon inene gene potsen meer plaatse:{
ikkon nie omda me halfzussie moderdag wilde viere met mij en me ma
Je bent een echte potsenmakerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef markxx1985 het volgende:
posten bedoelle ik!!! nie potsen
volgent keer ben ikke er wel lol:P
wa segg jo , du ff normaj hejquote:
Hey waar waren jij en je ma? We hadden die klankschalen nodig, gek!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef markxx1985 het volgende:
me ma seg da je peg vekeert schijf
je moe schrijfe:pech
geef nix hoor lavendell , want so lere we alemaaal van elkaar!!!!
ma twas zeker pech met ch lol:P dattik r nie bij kon zijn
De klankschele.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey waar waren jij en je ma? We hadden die klankschalen nodig, gek!
ja man nu moesten we met zijn allen neurieen en onze stemvorken gebruikenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey waar waren jij en je ma? We hadden die klankschalen nodig, gek!
Das niet, jullie joegen de rupsen uit de bomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Summers het volgende:
[..]
ja man nu moesten we met zijn allen neurieen en onze stemvorken gebruiken
en toen werden alle bladeren bruin en vielen ze uit
hoei ken jij dahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:07 schreef markxx1985 het volgende:
was zeker jamerrrr dattik er nie bij kon zijn tot met de kalkschale van me ma
want kep de fotoos gezien en julie zien er alemaal tof en gezellie uit lol:P
lol , nou die krengen hebben allemaal rode krasjes gemaakt op mijn schouders ga maar weer terug de boom in !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Das niet, jullie joegen de rupsen uit de bomen
Wat? Zijn het zulke krengen?? Nooit geweten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Summers het volgende:
[..]
lol , nou die krengen hebben allemaal rode krasjes gemaakt op mijn schouders ga maar weer terug de boom in !
joh dei maa hebbie alsijt gelijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
Ag.. mij ma zech altid "Je ken nie alluess heppe in hed leveuhh" e
Fabeltjeskrant is toch al afgelopen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef markxx1985 het volgende:
owwwwwww hahahha k krijg net een berichie van de persoon die fotoos aan mij gegeve hep dat die fotooos gehiem zijn en dattik nie moch zegge dattik ze hep en van wie ik ze hep
SORRY!!! lol:P
deze peersoon was zellf ook nie op de meetting deze persoom heb ze ook viavla gekrege ,,,,,
weees nie bang k hou de fotoos geheim lol:P
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat? Zijn het zulke krengen?? Nooit geweten.
En Vogeltjesdans gooide er nog wel 1 naar mij
http://nos.nl/artikel/239(...)enprocessierups.htmlquote:De eikenprocessierups veroorzaakt dit jaar eerder problemen dan vorig jaar. Door het aanhoudende mooie weer stonden eiken half april al in blad. De rupsen groeien daardoor sneller dan verwacht. Dat heeft groenbeheerders verrast.
Ter bestrijding worden bomen preventief met een bacterie bespoten. Dat is op veel plaatsen nog niet gebeurd en nu is het daar bijna te laat voor. De rupsen kunnen zich dan ongestoord ontwikkelen.
Vraatzucht
Rond deze tijd krijgen de rupsen hun gevreesde brandhaartjes, die irritatie op de huid veroorzaken. Ook zijn de beestjes berucht om hun vraatzucht. Ze kunnen bomen helemaal kaal vreten. Verwacht wordt dat de resultaten van hun vraatzucht over een week of twee zichtbaar zullen zijn.
Yeah right , dat is het meest ongelooflijke verhaal die ik ooit in tru heb gelezen .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:22 schreef markxx1985 het volgende:
owwwwwww hahahha k krijg net een berichie van de persoon die fotoos aan mij gegeve hep dat die fotooos gehiem zijn en dattik nie moch zegge dattik ze hep en van wie ik ze hep
SORRY!!! lol:P
deze peersoon was zellf ook nie op de meetting deze persoom heb ze ook viavla gekrege ,,,,,
weees nie bang k hou de fotoos geheim lol:P
Pssst....meespelen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Yeah right , dat is het meest ongelooflijke verhaal die ik ooit in tru heb gelezen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |