Ik ben gezegend met een tankpasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Gosh, jij ook aan het brood met water?
Dat snap ik meisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef summer2bird het volgende:
Kijk, Julianadorp is voor mij echt veels te ver weg.
Ik kan niet ver gaan, omdat: overbezorgde ouders en een beperkt reisbudget.
Hey we zouden de volgende keer gaan kletsen he, dus je MOET wel komen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat snap ik meis
Ik hoef ook niet overal bij te zijnzou ik voor jou al HEEL blij zijn als je een paar van die mooie mensen van hier kan ontmoeten.
We zouden gaan kletsen als we elkaar weer zouden zien, maar wie zegt wanneer dat gaat zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey we zouden de volgende keer gaan kletsen he, dus je MOET wel komen!
Ligt heel sterk aan mijn budget tegen die tijd, maar liefst nog aan deze kant van Utrecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
ToT: tot hoever kan en wil jij voor de volgende meet?
Blaadje: zelfde vraag.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
We zouden gaan kletsen als we elkaar weer zouden zien, maar wie zegt wanneer dat gaat zijn![]()
Of je moet 50 euries overmaken naar me
Het leven is een dure hobby jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe nee dat kan ik zelf helaas niet missen!
Het gaat voor mij niet alleen om mn budget, eigenlijk mag ik niet rijden met mn tenniselleboog.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
ToT: tot hoever kan en wil jij voor de volgende meet?
Blaadje: zelfde vraag.
Ik ben best stoer.... zo lang er maar geen beestjes zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig
& ToT ook al, Jogy vast ook wel, dus BCC ... kom op. Waar en wanneer ? (Topicje ?)![]()
& even voor de duidelijkheid, dan hebben we het wel over de TEOTWAWKI-Meet, ook wel:
"een meet voor mannen [& vrouwen die durven], met enkel ducktape , een stuk touw en een aardappelschilmesje"
Wat natuurlijk overdreven is, die meet zal niet veel anders zijn dan deze maar dan met een ander thema.
Komende week zondagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was op de vorige pagina iemand die riep om volgende week zondag
Dus, wie? Anyone?![]()
Overal binnen Nederland maar ik reis met de trein (treinreizen is leuk!) en ben afhankelijk van de NS treintijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
tot waar kan en wil je reizen?
Dan kan ik mijn post weer updaten
Dat zien we dan wel. Laat rateltje nu maar even met rust, lieverd. Ze had haar redenen ervoor en komt wel als ze wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |