quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!Niet zo zeuren hoor!
Nergens voor nodig.
En dankjewel voor de complimentjes.
Ik denk alleen dat ik de jurk toch ga terugbrengen. Ik was bij m'n ouders en hij blijkt door te schijnen. Daarnaast is hij inderdaad net iets te kort. Hoewel hij bij het model op de foto ook tot die lengte komt, dus het hoort vast zo, maar helemaal tot de grond is denk ik mooier. Ook zal ik hem niet héél vaak aankunnen. Als hij de helft zo duur was had ik hem gehouden, maar nu is het 'zonde' van het geld ben ik bang.
Maar ooohhh wat twijfel ik. Ik ben echt een twijfelkont
.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bareuh? Is dat hoe het klinkt? Lijkt me heel vermoeiend ja
Er zijn keiveel konijns in het park
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bij dezen: hoepeloorbellen.
Ik heb er de bijbehorende duckface & breezersletjeskop bij getrokken![]()
I aim to please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:25 schreef Razztwizzle het volgende:
BareuhSjors en Sjimmie
En ik vind het leuke oorbellen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je vergeet je wenkbrauwen omhoog te trekken!
Leuke outfit overigens!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moet dat? Meh, ik suck![]()
Misschien staat er op Youtube wel een tutorial ofzo ^^
Ik zie dat ik nog veel moet leren. Respect voor de échte guido's (en de rest)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #29 voor inspiratie Coco!
Done!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, mag er even een linkje naar het vorige topic in de OP? Lastig bijlezen op foon.
Ik ben idd licht teleurgesteld dat er van onze hoepeloorbellenman nog geen reactie isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Wat zie je er leuk uit, Coco!. En lol @ de hoepeloorbellen. Vaaizor kan z'n lol niet op
.
Wat weinig bier..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:23 schreef sigme het volgende:
Laat ik eens een lijstje proberen. Her en der kan ik beter de totale hoeveelheden nemen dan proberen het toe te wijzen aan maaltijden.
• 3/4 liter yoghurt
• 1/4 liter melk
• 75 gr muesli
• 30 gr tarwezemelen
• 1 literblik sperziebonen
• 1 blik tonijn in olie
• 3 krekkers boter & pindakaas
• 1 roggebroodje boter
• 1 stuk chocola
• 10 pistachenoten
• 25 gr pinda's
ja, dat was het wel, denk ik. Tot nog toe dan. Nog op het programma:
• 1 pils
• minibeetje macaroni, aardig wat gehakt (rund), veel broccoli / bloemkool, monsterlijke knoflooksaus van cremefraiche (moest op, al 1 week over datum), 2 tenen rauwe knoflook, peper, citroensap
• agar-agarpudding met blikperziken
Een beetje veel misschien, maar de keuzes zijn niet zo verkeerd dacht ik. Commentaar is welkom.
Jij eet in één dag meer dan ik bij elkaar in m'n koelkast en voorraadkast heb staanquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:23 schreef sigme het volgende:
Laat ik eens een lijstje proberen. Her en der kan ik beter de totale hoeveelheden nemen dan proberen het toe te wijzen aan maaltijden.
• 3/4 liter yoghurt
• 1/4 liter melk
• 75 gr muesli
• 30 gr tarwezemelen
• 1 literblik sperziebonen
• 1 blik tonijn in olie
• 3 krekkers boter & pindakaas
• 1 roggebroodje boter
• 1 stuk chocola
• 10 pistachenoten
• 25 gr pinda's
ja, dat was het wel, denk ik. Tot nog toe dan. Nog op het programma:
• 1 pils
• minibeetje macaroni, aardig wat gehakt (rund), veel broccoli / bloemkool, monsterlijke knoflooksaus van cremefraiche (moest op, al 1 week over datum), 2 tenen rauwe knoflook, peper, citroensap
• agar-agarpudding met blikperziken
Een beetje veel misschien, maar de keuzes zijn niet zo verkeerd dacht ik. Commentaar is welkom.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef Ravka het volgende:
[..]
Echt?!
Maar eet je dan een blik sperziebonen met tonijn ofzo?
Met wat meer groente worden dat prachtige lijstjes!quote:Lijstje gisteren en vandaag
o: havermoutpap / ook
t: appel + ananas / appel
l: linzensalade / uiensoep (Ainsley) + 3 crackers geitensmeerkaas
d:linzensalade / pizza
t: soyayoghurt / ook
Vanaf morgen meer groenten.
V1z0Rquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef V1z0R het volgende:
Zaterdag terraspost omdat ik zag dat Coco er weer is
Als je ooit nog van M af wilt...
HoepeloorbellenCoco
'k ga maar niet die post opzoeken van MMV![]()
![]()
Nu weer verder lullen over autocross en genieten van m'n wodka ijs (ijs omdat terras)
Fijn weekend iedereen en geniet van het hemelse weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn liefste thuiskomt. Frisgedouched, geëpileerd, geschoren, haar gewassen, in m'n kinky schots-geruite jurkje. Waar blijft 'ie nou?
Binnen 10 minuten ben ik er ook heus welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn liefste thuiskomt. Frisgedouched, geëpileerd, geschoren, haar gewassen, in m'n kinky schots-geruite jurkje. Waar blijft 'ie nou?
Ghehehe. Moet ik ergens hebben, want ik had het jorkje aan op het trouwfeest vorig jaar. Moment.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Edit: hoe kon ik dit vergeten: pics?![]()
Ik heb de tomatensoep gemaakt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben de homemade patat van Ainsley aan het makenwat eigenlijk niet meer is dan een soort gekookte aardappelen uit de oven, maar vast heel lekker
.
Gaat lukkenquote:
Wauw, netjes! Gaat lekker he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat lukken
Lekker op 't terras in korte broek, felroze polo en zonnebril op het geringe vrouwvolk in 't dorp verleiden
Vanmorgen trouwens al -7 op de weegschaal, dat low-carb in combinatie met groene thee-extract werkt als de neten!
Oeh, auto! Have funquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef sigme het volgende:
Ik hoor de auto!
[ afbeelding ]
Met een heel klein kalfje, toen nog.. Kado'tje op dat feestje.
Oh dat doe ik ook weleens, gaat prima , zeker met kleine aardappeltjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben de homemade patat van Ainsley aan het makenwat eigenlijk niet meer is dan een soort gekookte aardappelen uit de oven, maar vast heel lekker
.
Ik heb het juist met grote gedaan, krijg je lange frieten vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook weleens, gaat prima , zeker met kleine aardappeltjes
Ah, ik bedoel kleine aardappeltjes in zn geheel! Lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het juist met grote gedaan, krijg je lange frieten van. Het was lekker, maar volgende keer langer koken eerst, en de oven wat hoger.
Whitebalance? Even googlen zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:15 schreef Chicolate het volgende:
Bij wb in de TT moet ik steeds denken aan whitebalance.
Ik kijk project runway en nu heb ik weer zin om te leren naaien en eindelijk die trui te maken die ik al tijden wil maken (capuchontrui mét een taille en fijne lengte, en wat meer kleur).
Woop woop!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vliegen ging heel goed, zowel heen als terug. Nou was het ook wel perfect weer natuurlijk, zowel hier als in Finland
.
Ik ben bezig, serieusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Sigme's man mag van geluk spreken! Wou dat er iemand in zo'n jurkje op mij stond te wachten
Coco, moet jij geen tentamens nakijken?
Ik zet even een dvd'tje op, misschien dan nog even weg...
Iedereen een 8quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:57 schreef V1z0R het volgende:
Geef ze gewoon allemaal een 8 joh!
Wat zeur ik ook, ben alweer tevreden gestemd met de hoepeloorbelfoto's.
In wat voor tenten kan ik trouwens vrouwen als jou ontmoeten? Ben wel toe aan een intelligente iet-wat nerdy hoepeloorbel, overload aan armband dragende vrouw toe!
Had bijna pashokmeisje een sms gestuurd
/memoires of a lonely idiot
Haha, nee hoor. Nog nooit iets van gemerkt. Geloof niet dat ik het type docent bent dat 'nice' isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef V1z0R het volgende:
Merel, lotgenote
Hou jij je nog een beetje sterk?
Coco, kan me niet indenken dat je leerlingen hebt die je niet leuk vinden!
Ik had stiekem gehoopt op een gevalletje 'nice!' als ik een leerling was
ik vergrijp me nog maar even aan een kwart fles wodka onder het genot van Fear and loathing....
Euhh bedenken dat dat slecht voor je rug is?quote:
Why? Zouden ze 'kick me'-notes op mn rug plakken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je mag blij wezen dat je geen les geeft aan pubers!
Foute mannenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef V1z0R het volgende:
Merel, sterk is, niet ingaan op de verleiding van het makkelijke maar oh zo verslavende van foute partners. Soms net een soort heroine, de eerste paar keren heb je een high van hier tot gunder, daarna is het opzoek gaan naar dezelfde high die je nooit weer meemaakt wat uiteindelijk je eigen ondergang wordt.
Ik zie het probleem niet? Dat dingt beweegt toch gewoon met je mee?quote:
Jij bent anders ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef V1z0R het volgende:
Merel, als ik de verleiding kan weerstaan kan jij dat ook! Jij hebt nog het voordeel dat je een 'catch' bent van jewelste.
Gewoon "Dankjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik word verlegen van jullieBen niet zo goed met complimentjes
Dan val ik op ruige jongensquote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je verwardt ruig met fout
Foute partners zijn gewoon de doodsteek in je zelfvertrouwen...
^^quote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan val ik op ruige jongens![]()
Mannen moeten mannen zijn. Tegenwoordig vind ik ze vaak wat te glad. Geef mij maar een oerman
Hoe is dat dan afgelopen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef V1z0R het volgende:
Merel, als ik de verleiding kan weerstaan kan jij dat ook! Jij hebt nog het voordeel dat je een 'catch' bent van jewelste.
Just in case, even quoten voor Vik.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je verwardt ruig met fout
Foute partners zijn gewoon de doodsteek in je zelfvertrouwen...
Hehe, ik ben heel trots op mezelf dat ik niet het hele doosje achter elkaar heb opgegeten. Soms pak ik er een paar, maar heb maar een half doosje op vandaag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef Ml-etje het volgende:
Heb de bak met roze cadillacs maar aan mijn Mr gegegeven
Misselijk enzo![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Spelfouten zijn een deel van V1z0R's charme![]()
Ik heb geen idee! Er wordt daar als het goed is een fiets geregeld voor me.quote:
300% loon op zondag?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
*bammetjes smeren, wekker zetten, mezelf afvragen waarom ik ook alweer wilde werken*
Ik vind HPKW's argument wel een goeie, eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
*bammetjes smeren, wekker zetten, mezelf afvragen waarom ik ook alweer wilde werken*
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
300% loon op zondag?
Werkze morgen!
Nouja, hou je nog nog netto (bijna) 100% van je normale loon over.quote:
Dan heb ik geen tijd/fut om te bellen sms-enquote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ehrm.....
....Waarom wilde je morgen ook alweer werken?
Kom toch niet echt in de verleiding. Maar werk wel veel de laatste tijd, beetje hetzelfde idee als de 24 uur van Le Mans. Maar dan met wat slaap tussendoor.quote:
Ben je tussendoor ook nog wel een beetje lief voor jezelf?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom toch niet echt in de verleiding. Maar werk wel veel de laatste tijd, beetje hetzelfde idee als de 24 uur van Le Mans. Maar dan met wat slaap tussendoor.
Elke ochtend supplementjes bij het ontbijt, verder 2 paar schoenen en 4 jurkjesquote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ben je tussendoor ook nog wel een beetje lief voor jezelf?
Ik vind borsthaar scheren zo.... vrouwelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef V1z0R het volgende:
Een ing wat ik geleerd heb is dat vrouwen niet weten wat ze willen. Ben de enige in de groep die niet z'n borsthaar scheert en bij de plaatselijke recreatieplas krijg ik foute blikken. Oerman is over het algemeenbij de vrouwen. Helemaal wanneer je op je strepen staat....
Werk ze morgen loveli!
Goed zo, wel lief voor jezelf zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke ochtend supplementjes bij het ontbijt, verder 2 paar schoenen en 4 jurkjes
Nou, in sommige (extreme) gevallen kan ik me voorstellen dat je er als man zelf een beetje moeite mee hebt. Maar meestal hou ik wel van de oermannenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:57 schreef loveli het volgende:
Een goede vriend heeft me weleens gevraagd z'n rug te harsen
Ieuw!quote:
Nog een keer Ieuw!!quote:
Dat is een betere gedachte om bij te gaan slapen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke ochtend supplementjes bij het ontbijt, verder 2 paar schoenen en 4 jurkjes
Deze oerman vroeg ook mijn hulp om een lampje in z'n auto te vervangenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, in sommige (extreme) gevallen kan ik me voorstellen dat je er als man zelf een beetje moeite mee hebt. Maar meestal hou ik wel van de oermannen
Check! (broccoli met kip is het morgen)quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vergeet trouwens niet om heel veel broccoli en vette vis te eten!
Hihi ^^quote:Op zondag 8 mei 2011 01:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze oerman vroeg ook mijn hulp om een lampje in z'n auto te vervangen
Ik heb laatst broccoli-roomsoep gegeten. Dat was lekker!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vergeet trouwens niet om heel veel broccoli en vette vis te eten!
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 01:05 schreef V1z0R het volgende:
Deze oerman gaat op bed! No sympathy for the devil!
Dat maak ik ook vaak. Vooral van broccoli die ik net iets te lang heb laten liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb laatst broccoli-roomsoep gegeten. Dat was lekker!![]()
Maar ja. Het 'room'-gedeelte zal het totaal wel niet volledig slankie-verantwoord maken
Veel plezier dan maar.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef V1z0R het volgende:
Too weird to live, too rare o die.
Deze klootzak gaat ipv slapen toch stappen.
Hehe, have fun!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef V1z0R het volgende:
Too weird to live, too rare o die.
Deze klootzak gaat ipv slapen toch stappen.
quote:
Broekje is nu al droog, nu de sportsokken nogquote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen! Ai Mo, dat klinkt naar zeg! En Vikheb je niet nog een bikinibroekje dat je aankan ofzo. Of zonder ondergoed, kan ook best toch? Een keertje? Doe ik ook wel eens
. En
respect
voor de hele vroege werkers hier! Dat jullie het kunnen opbrengen om elke keer zo vroeg op te staan, ik zou het heel moeilijk vinden!
Gisteren was een fijne dag met m'n lief, lekker samen gezocht naar een moederdag/mamma'sverjaardag-cadeautje (en niet gevonden, maar soit) en 's avonds feestje bij de buren. Lijstje van gisteren:
O - volle yoghurt met vla en twee kiwi's en een schep muesli
L - boterham ham, boterham jam, kapje paasbrood, karnemelk
T - twee scheppen griesmeelpudding met aardbeienjam
D - pannekoekenmet vanalles (appel, rozijnen, rood fruit, stroop, poedersuiker)
En vandaag gaan we dus naar m'n ouders toe, morgen is m'n moeder jarig dus dat valt altijd mooi samen met moederdag. En ik geef haar - omdat het absoluut onmogelijk is een leuk cadeau te vinden voor iemand die alles al heeft
- een bon om een keer samen een high-tea te gaan doen
.
Hahah! Oh verschrikkelijk....quote:Op zondag 8 mei 2011 09:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meneer ex had best veel haar op buik en ook rug.
Had ie een x zn onderbroekgebied geschoren, zag er niet uit
Awwquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef Perruche het volgende:
Ik heb moederdag maar genegeerd maar vanochtend las ik een blogpost ergens en toen moest ik toch huilennou ja.
Doei! sporten I am.
Nouja, meestal valt het bij elkaar in de buurt, dus eigenlijk vieren we het altijd samenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broekje is nu al droog, nu de sportsokken nog. En ik heb ook wel overwogen om zonder ondergoed te gaan lopen, maar toch maar niet
.
Verder valt Moederdag niet elk jaar op deze datum, dus het kan niet zo zijn dat de verjaardag van je moeder altijd mooi samenvalt met Moederdag.
En ik doe er niks aan. Alleen even een sms'je sturen, wellicht.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Razz hoe is het met de wang? Je eet alweer T's?
quote:
Nou, gisteren alleen die griesmeel omdat ik anders omviel van de trekquote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Razz hoe is het met de wang? Je eet alweer T's?
jaja i know... moet over 10 minuten wegquote:
Doet me eraan denken, hoe is de week geruilde huishoudelijkheden jullie vergaan?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteren was een fijne dag met m'n lief, lekker samen gezocht naar een moederdag/mamma'sverjaardag-cadeautje (en niet gevonden, maar soit) en 's avonds feestje bij de buren.
Huh wat dan?? Ik moet even kijken wat ik doe, misschien zijn mijn ouders wel naar mijn oma..quote:Op zondag 8 mei 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
Ik ben sinds kort gebrouilleerd met mijn moeder, dus ik doe ook niks aan moederdag.
Gisteravond was heel fijn! Lekker buiten gegeten met een vriendin, die heeft een zoontje van bijna 1 en ik heb gezegd dat ik wel zijn suikertante wil worden. Pas als hij wat groter is hoor, van baby's weet ik niks en dat wil ik graag zo houden.Daarna heb ik nog wat in de tuin gezeten en het was echt zo'n zwoele zomeravond. Mijn eerste dit jaar!
Vandaag maar weer eens werken. Billy Bob was gisteren nog even in de galerie en die was vies bruin en slank! (dat vies is natuurlijk om aan te geven dat ik strontjaloers ben en betekent precies het tegenovergestelde.)
Probilly!!quote:
Ja lang verhaal, nooit goede relatie gehad, al een paar x eerder contact verbroken gehad en nu was een rotmailtje de druppel.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Huh wat dan?? Ik moet even kijken wat ik doe, misschien zijn mijn ouders wel naar mijn oma..
Heb je toch buiten gezeten? Lekker hoor!!
Grappig, ik ben juist vier kilo aangekomen. Een vriendinnetje zei gisteravond dat ze mij zo, inclusief 'buikvet' veel mooier vind dan een paar kilo terug. Maar ik ga dan ook met haar op vakantie, die wil natuurlijk anders niet naast mij liggen
Bij jou zag ik het trouwens ook niet, dat je aan was gekomen!!
Je ziet het alleen in bikini, ik had nu mijn rokje dubbel gevouwen, ik heb precies zo een kuil tussen mijn heup en mijn buik (als ik last heb van 'buikvet', ik heb dat meestal aan de zijkant) nu zag je dat dus niet, omdat mijn rokje daar dubbel zat en het dan vloeiend over lijkt te lopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja lang verhaal, nooit goede relatie gehad, al een paar x eerder contact verbroken gehad en nu was een rotmailtje de druppel.
Ze hadden tafeltjes op de stoep gezet! Dus toch buiten kunnen zitten, wat wel echt veel fijner was!
Ik zag heul geen buikvet bij je.en ik was dan ook niet aangekomen sinds de laatste keer dat we elkaar zagen, dus dat kan kloppen dat je dat niet zag.
Mijn moeder is psychisch niet in orde.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Bij gebrouilleerd zijn met je moeder kan ik me weinig voorstellen. Soms denk ik wel eens: "Ik wil een tijdje geen contact", maar dan stel ik me voor dat haar zomaar wat kan overkomen en dat ik me dan enorm schuldig ga voelen dat ze is overleden zonder dat we het goed hebben gemaakt.
En ze zegt ook wel eens dat ik me nog wel eens schuldig ga voelen als ze er niet meer is. Zo'n opmerking is echt not done
(heb ik ook gezegd).
Hmmmm, nee het is niet per se raar als je dat niet wilt, het is namelijk echt zo dat als je elkaar iedere dag 'spreekt' op msn of what's app dat je dan als je elkaar ziet, minder te vertellen hebt. Aan de andere kant kan het ook wel gezellig zijn. Er is voor allebei wel wat te zeggen. Begreep hij het toen wel, toen je dat had uitgelegd?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
O en is het raar als ik liever niet de hele dag whatsapp/sms en dan iedere dag even bel met 't vriendje. Niet dat ik het contact zelf vervelend vindt, maar dat whappen gaat dan de hele dag door met af en toe een antwoord terug, en dat bellen is dan zo tussendoor net als ik druk bezig ben en dan 'o doei ik moet ophangen want die en die wil dat ik kom eten/thee drinken/etc.'
Ik heb dan liever dat als ik hem zie dat ik volle aandacht heb, ipv soort verslagje iedere dag. Nu zie ik hem toevallig voor het eerst een week niet, dus dan vind ik het helemaal vervelend. Dan ben ik net heel relaxt bezig en dan krijg ik weer een herinnering van 'o ik zie je nog steeds niet'.
Eerst zei ik subtiel: we moeten niet zo veel bellen dan heb je nog wat te vertellen als ik je zieNu heb ik gezegd dat ik liever niet had dat hij mij zo vaak belde. Helemaal beledigd natuurlijk. Dus toen heb ik uitgelegd wat ik hierboven heb geschreven.
Ja toen wel. Daarvoor zei hij steeds. 'Prima', 'oké', 'nou ik zal er rekening mee houden', op een héél erg beledigd toontje. Dus ik zei dat hij niet beledigd hoefde te zijn, dat ik het niet rot bedoelde. 'Nou zo kwam het wel overquote:Op zondag 8 mei 2011 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, nee het is niet per se raar als je dat niet wilt, het is namelijk echt zo dat als je elkaar iedere dag 'spreekt' op msn of what's app dat je dan als je elkaar ziet, minder te vertellen hebt. Aan de andere kant kan het ook wel gezellig zijn. Er is voor allebei wel wat te zeggen. Begreep hij het toen wel, toen je dat had uitgelegd?
Goed zeg! Ik heb af en toe nog last van mijn rechterknie (sinds 2 jaar af en toe) en mijn linkerenkel (sinds 2 weken, na een verkeerde trap) dus de neiging is dan groot om niet te gaan..quote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net hardgelopen met vriendje, les 12, en ik vond t behoorlijk zwaar
Wel naar je lichaam luisteren hoor. Gewoon ter voorkoming van nare blessures.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Goed zeg! Ik heb af en toe nog last van mijn rechterknie (sinds 2 jaar af en toe) en mijn linkerenkel (sinds 2 weken, na een verkeerde trap) dus de neiging is dan groot om niet te gaan..
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij is het precies andersom. Ik heb in de winter meer sjans met rokjes en laarzen dan in de zomer, met krampachtig bedekte ledematen en de blik 'ik voel me helemaal niet fijn' die van m'n gezicht afstraalt.
Ik denk dat je ook steeds verder moet lopen voordat je die runner's high te pakken hebt en dat maakte dat het in het begin zo lekker voelde, dat hardlopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu ook liever niet in korte broek naar buiten ga. Vanwege steunkous en bergschoenen.![]()
Wel vervelens dat je je zo ongemakkelijk voelt in de zomer.Zijn maxijurken voor jou niet een geweldige oplossing dan? Toch luchtig, maar ook bedekkend.
Vik, ik herken het wel hoor, dat het hardlopen soms gewoon een tijdje helemaal ruk gaat. Volgens mij is dat zelfs volkomen normaal. Ik post al een tijd mee in het hardloperstopic en daar zie ik wel meer mensen klagen dat het de ene keer onwijs goed gaat (10 kilometer fluitend doen zeg maar) en de andere keer gaat het dan volkomen ruk (met pijn en moeite 5 km eruit persen).
Overigens zijn het wel vooral vrouwen die ik daarover zie klagen. Het is vast wat hormonaals.
Ja dat ook inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wel naar je lichaam luisteren hoor. Gewoon ter voorkoming van nare blessures.
Wat ik zou doen: heel rustig beginnen en kijken of het gaat. Als het goed gaat, wat langer gaan, als het niet goed gaat eerder terug gaan.![]()
Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met het gek worden van het continu berichtjes sturen.Je hebt dan het gevoel continu afgeleid te worden van wat je eigenlijk aan het doen was.
Co, vervelend van je moeder zeg.Kan me voorstellen dat je er ondertussen heel rationeel in zit, maar leuk is anders.
Ik ga voor die van mij maar eens een rabarbertaart (ofzo) bakken. Of appeltaart. Of allebei.
Geloof me. In mijn geval is het echt beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Bij gebrouilleerd zijn met je moeder kan ik me weinig voorstellen. Soms denk ik wel eens: "Ik wil een tijdje geen contact", maar dan stel ik me voor dat haar zomaar wat kan overkomen en dat ik me dan enorm schuldig ga voelen dat ze is overleden zonder dat we het goed hebben gemaakt.
Nee, dat is het niet eens. Niet bij mij iig. Soms kom je gewoon echt niet vooruit. Gewoon zware benen ofzo. Heel vervelend.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook steeds verder moet lopen voordat je die runner's high te pakken hebt en dat maakte dat het in het begin zo lekker voelde, dat hardlopen.
Die van Esprit zijn goed lang! Die komen bij mij ook tot de grond.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Henk: ik heb een toffe maxidress, maar voor de rest vind ik het lastig om leuke te vinden. Veel zijn er gebloemd en dan voel ik me echt zo'n bloemetjesgordijnof ze zijn niet echt helemaal tot op de grond en dan is het ook niet fraai, vind ik.
Neequote:Op zondag 8 mei 2011 11:41 schreef Ewelina het volgende:
Oh my. XM, dit is niet echt iets voor je denk ik
[ afbeelding ]
En deze (van Mexx)?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die onderste vind ik leuk, maar bij het model is 'ie enkel-lang (staat ook in de url). En de bovenste vind ik mooi, maar niet in die kleur.
Zit ff bij esprit te kijken, maar die zijn ook allemaal enkel-lang.
Daar ben ik te bol voor helaas Probquote:Op zondag 8 mei 2011 11:50 schreef Probability het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/Selec(...)uct.aspx?iid=1610676
Staan er ook lengtes bij die jurken?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die onderste vind ik leuk, maar bij het model is 'ie enkel-lang (staat ook in de url). En de bovenste vind ik mooi, maar niet in die kleur.
Zit ff bij esprit te kijken, maar die zijn ook allemaal enkel-lang.
Ja denk je?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ben ik te bol voor helaas Prob.
Ik zie één jurk bij asos die ik wel leuk vind, maar die kost 229 pond. Laat maar
.
De enige die ik mooi vind, is die zwarte... En dan staat ie waarschijnlijk alleen nog goed als je het figuur van dat model hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Probability het volgende:
http://www.asos.com/searc(...)1&pgeSize=20&sort=-1
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
XM is lang..quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De enige die ik mooi vind, is die zwarte... En dan staat ie waarschijnlijk alleen nog goed als je het figuur van dat model hebt.
Nog een reden om er geen te kopenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Staan er ook lengtes bij die jurken?
Hier heb ik een Esprit exemplaar van 155 cm lang. En die komt bij mij tot op de grond. Ewelina zou er haar nek over breken.
Ik weet het wel zekerquote:
Die is inderdaad prachtig!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
http://www.asos.com/Ted-B(...)00&sort=-1&clr=Black
Wel met bloemen, maar ik vind 'm wel mooi. Wil nog niet zeggen dat ie me ook zou staan.
Maar heeft niet bepaald het figuur van dat modelquote:
Prachtig!quote:
Is ie ook, maar ik heb te weinig boobies voor straplessquote:
*let's shake hands*quote:
XM, je taille is toch een sterk punt?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is ie ook, maar ik heb te weinig boobies voor strapless.
Oh myquote:
Ik snap wel dat ze zich niet comfortabel voelt.. Ik heb ook een enorm litteken op mijn buik, toen het nog vers was vond ik dat ook verschrikkelijk.. Nu heb ik een navelpiercing genomen om de aandacht af te leidenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef MarMar het volgende:
Dag lieverds!
De pols knapt een beetje op, dus ik kan het niet laten om fftjes te posten..
@XM ik kijk net foto's terug van een tijdje geleden, bulten en kuilen en blubbers hangen overal en ik deed gewoon stug een bikini aan.. Een kennisje van me is tig keer aan haar benen geopereerd, vol grote littekens en zij loopt gewoon ook in korte rokjes en shorts. Beetje arrogant erbij kijken en je krijgt nog sjans ook.. makkelijk gezegd misschien, maar meestal zie je zelf veeeeeeeel meer onvolkomenheden dan een ander ooit zal zien.
Overigens ben ik tamelijk emo nu, foto van vanmorgen in bikini even vergeleken met vorig jaar juni in bikini.. ik schrok van hoe ik er nu uitzie, dat had ik helemaal nog niet zo door!
Ik snap het ook wel hoor, ik vond mijn zwangerschapsstriemen ook niet tof de eerste tijd en zo nog wel meer van die dingen, het is ook niet lullig bedoeld dus sorry als het zo overkomt!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze zich niet comfortabel voelt.. Ik heb ook een enorm litteken op mijn buik, toen het nog vers was vond ik dat ook verschrikkelijk.. Nu heb ik een navelpiercing genomen om de aandacht af te leidenIeder jaar kreeg ik wel opmerkingen van 'omg wat heb je DAAR' nu huh heb jij een navelpiercing
?!
@ je edit: en je lijdt ook nog aan de Engelse ziektequote:
wtf, wat is er met je typskills gebeurd?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
jurkjes.. Leuk hoor. Zit bjuten op het werk, voordeel an weekend werken, geen chefjes. Bekrr mrlk en twee boterhammen kaas. Fikn hoor
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
ook in wit/roze/fuschia
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=3&clr=Black
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Ewelina het volgende:
XM, is dit niet iets? 85 euro.
[ afbeelding ]
52 euro
[ afbeelding ]
Niet naar gekekenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Perruche het volgende:
[..]die laatste is Maternity Exclusive, ik geloof dat XM dat niet nodig heeft
Dan kort je hem toch inquote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]als ze die nou in een knielengtemodel hadden!
.
Die kun je bijna overal wel vinden hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]als ze die nou in een knielengtemodel hadden!
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt echt way te veel tiet voor dat model! Dan voel je je niet op je gemak volgens mij!
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt echt way te veel tiet voor dat model! Dan voel je je niet op je gemak volgens mij!
Neuh, daar leent dit model zich niet echt voor, zeker niet met die lage rug. Ik vind het trouwens wel een mooie jurk. Maar ik denk dat ik er ook al te veel voor heb.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.
Ik doe het wel bij modellen met gewone bandjes, bij zo'n halter is het inderdaad niet mooi.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..
Die rode vind ik mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voor de winter.
[ afbeelding ]
ruim 300 pond
Ik ook niet. Doe dan gewoon iets aan waarbij je niet zoveel inkijk hebt. Je hoeft toch niet 24/7 je decolleté te showen?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..
Bij alles wat geen col heeft heb ik al inkijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Doe dan gewoon iets aan waarbij je niet zoveel inkijk hebt. Je hoeft toch niet 24/7 je decolleté te showen?.
Tink heeft het al aangebodenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die rode vind ik mooi
Maar niet voor de zomer nee.
Misschien moet ik maar eens een fashionbrigade ronselen om mij te helpen om geschikte zomerkleding te vinden.
En een maatje groter?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij alles wat geen col heeft heb ik al inkijkEn anders zou ik echt heel veel jurkjes niet aan kunnen, en een aantal modellen zijn er ook op gemaakt.
Dan wordt het te grootquote:
Nope, dat was aan Ewelinaquote:
Te weinig taille vrees ik. De 2e staat me sowieso niet, ik heb laatst zoiets gepast en het zag eruit als een vlag op een modderschuit. Ik heb grote borsten, brede schouders, brede heupen en een beetje lovehandles. Wel slanke benen en een slanke taille. Maar ik vind dat soort jurkjes wel erg leuk! (en de bovenste is mijn favoriete kleurquote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Probability het volgende:
Ewelina, zou zo iets jou staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rok/jurkje met knielengte?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind kleding met dit weer zo moelijk! Heb het volgens mij al eens gezegd, maar alles wat mooi is zit niet lekker, en alles wat lekker zit is meteen zo polderhuisvrouwerig. Heb zometeen afgesproken om een terrasje te pakken, en kan me nu al druk maken over hoe die gevlochten stoeltjes imprints op m'n bovenbenen gaan maken (soort van maxicellulitis lijkt het dan), tenzij ik iets langs aantrek waarin ik wegsmelt. Argh!
Een sjaal meenemen en daar op gaan zitten. Of een kussentje vragenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind kleding met dit weer zo moelijk! Heb het volgens mij al eens gezegd, maar alles wat mooi is zit niet lekker, en alles wat lekker zit is meteen zo polderhuisvrouwerig. Heb zometeen afgesproken om een terrasje te pakken, en kan me nu al druk maken over hoe die gevlochten stoeltjes imprints op m'n bovenbenen gaan maken (soort van maxicellulitis lijkt het dan), tenzij ik iets langs aantrek waarin ik wegsmelt. Argh!
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef Ewelina het volgende:
En anders je gewoon niet druk maken, mannen kijken daar toch niet naar![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Dat ik daar nooit aan gedacht heb!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Probability het volgende:
Een sjaal meenemen en daar op gaan zitten.
Het zal mij aan m'n achterste oxideren wat een man ergens van vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.
Waar maak je je dan druk om? Dat jij het lelijk vindt? Of je gezelschap? Als ik op het terras zit, geniet ik van het gezelschap en de zon en of er dan een afdruk van de stoeltjes in mijn benen staat zal me worst wezen. Bovendien trekt die afdruk snel genoeg weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.
Gelukkig ben jij ver weg als ik in m'n te korte rokje in het park ligquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Probability het volgende:
Nou het is natuurlijk belangrijker wat andere vrouwen er van vinden dan wat mannen er van vinden -geef toe!-
Maar nog belangrijker is wat je er zelf van vindt.
Wat mij opviel deze dagen: veel meisjes dragen shorts maar kunnen dat niet handelen. Dragen er dan een te dunne panty onder - wat niet helpt.
En heel veel mensen hebben een soort cellulite die je alleen ziet tijdens het lopen, niet tijdens stilstand. Heel apart is dat.
Ja sorry hoor, die veel te korte broekjes vragen om een analyse
Ik heb ook beweegcellulitusquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Probability het volgende:
Nou het is natuurlijk belangrijker wat andere vrouwen er van vinden dan wat mannen er van vinden -geef toe!-
Maar nog belangrijker is wat je er zelf van vindt.
Wat mij opviel deze dagen: veel meisjes dragen shorts maar kunnen dat niet handelen. Dragen er dan een te dunne panty onder - wat niet helpt.
En heel veel mensen hebben een soort cellulite die je alleen ziet tijdens het lopen, niet tijdens stilstand. Heel apart is dat.
Ja sorry hoor, die veel te korte broekjes vragen om een analyse
Haha, hoe ben je daar achter gekomen?quote:
Rokjes zijn anders, die lopen een beetje uit, waardoor de benen minder snel opvallen. Korte broekjes snijden vaak een beetje, zodat er een 'muffin under' ontstaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ver weg als ik in m'n te korte rokje in het park lig.
Volgens mij heeft iedereen wel cellulitis. Nou ja, alleen mannen dan niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben de trotse bezitter van ik-ontken-dat-ik-cellulitis-heb-cellulitis.
Daarom koop ik liever een korte broek met wat wijduitlopende pijpjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Rokjes zijn anders, die lopen een beetje uit, waardoor de benen minder snel opvallen. Korte broekjes snijden vaak een beetje, zodat er een 'muffin under' ontstaat.
Dat zeg ik ook. Gelukkig is het niet veel en ik vergeet gewoon dat ik het heb. Bovendien is al mijn onderkleding lang genoeg om er overheen te vallen (minus één korte broek die ik nooit draag).quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel cellulitis. Nou ja, alleen mannen dan niet.
Kijk, dat is nu de juiste houding!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik besta volledig uit cellulite. en ik wil ook bruine benen dus ik draag lekker een korte broek tot 5-10 cm boven de knie. wie t lelijk vindt kijkt maar een andere kant op.
mijn terrasstoeltjes ergernis: als ik er eigenlijk met mn mega reet niet tussen pas en de hele tijd klem zit
Waar haal jij al die bonnen vandaan ?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, ik kwam ook nog een kortingsbon van Esprit tegen van 10 euro. Alleen vandaag nog geldig.
Die van Esprit die kreeg ik toegemaild. En die van Mexx kreeg ik per post en ik gok dat ik die kreeg omdat ik daar pas wat had besteld (en het gros weer heb terug gestuurd wegens niet leuk genoeg).quote:
Oh, ik geef licht in het donker, en hoewel mijn zus en mijn vader me altijd uitlachten is het hun probleem, niet het mijne.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne ik heb gipswitte benen en trek tegenwoordig maar gewoon een korte broek/rok/jurkje aan anders hoeft het helemaal nooit.
Net lavendelbrood op, erg apart maar ook lekker
Veel zaken hebben moederdagacties. De steps ook, toen ik daar vrijdag was. Nu doe ik niet aan moederdag, maar die korting was mooi meegenomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die van Esprit die kreeg ik toegemaild. En die van Mexx kreeg ik per post en ik gok dat ik die kreeg omdat ik daar pas wat had besteld (en het gros weer heb terug gestuurd wegens niet leuk genoeg).
Die van Esprit is een algemene vanwege moederdag.Code MTEKGDNL
Wat had je gekregen?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:02 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook m'n zelfgeknutselde (door de mini dan) moederdagcadeau alweer binnen!
Dat soort mannen zijn voor mij juist reden om een burka aan te schaffen. Blegh.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef rubje het volgende:
Dames,tis binnenkort echt zomer dus zorg dat je afgelopen maanden flink getraind hebt zodat wij mannen weer op de terrasjes naar de strakke en fitte lichamen kunnen kijken terwijl we bier drinken en over het leven praten.Oftewel zoals op onderstaande video
![]()
![]()
Lange vrouwen met curves.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind maxidresses alleen maar mooi op lange vrouwen. Of misschien op kleinere vrouwen die dan aan de tengere kant zijn.
quote:Ik ben meer van de jaren '50/'60 jurken. Beetje zoals die Italiaanse vrouwen op scooters, of BB. En dan net boven de knie, op de knie, of net eronder.
Tijd voor technisch ondergoed.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is ie ook, maar ik heb te weinig boobies voor strapless.
Maternity exclusivequote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Ewelina het volgende:
XM, is dit niet iets? 85 euro.
[ afbeelding ]
52 euro
Ja.quote:
Ik kan het ook niet opbrengen, daarom doe ik het bijna nooitquote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Enrespect
voor de hele vroege werkers hier! Dat jullie het kunnen opbrengen om elke keer zo vroeg op te staan, ik zou het heel moeilijk vinden!
Witbalans, fotografieterm. Zorgt ervoor dat wit ook echt wit is en niet lichtrood ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Whitebalance? Even googlen zo.
Ik ga verder een zaterdagavond lekker tentamens nakijken
Nee ik vind het niet raar. Des te leuker om elkaar weer te zien na een paar dagen, en dan heb je idd ook nog wat te vertellenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
O en is het raar als ik liever niet de hele dag whatsapp/sms en dan iedere dag even bel met 't vriendje. Niet dat ik het contact zelf vervelend vindt, maar dat whappen gaat dan de hele dag door met af en toe een antwoord terug, en dat bellen is dan zo tussendoor net als ik druk bezig ben en dan 'o doei ik moet ophangen want die en die wil dat ik kom eten/thee drinken/etc.'
Ik heb dan liever dat als ik hem zie dat ik volle aandacht heb, ipv soort verslagje iedere dag. Nu zie ik hem toevallig voor het eerst een week niet, dus dan vind ik het helemaal vervelend. Dan ben ik net heel relaxt bezig en dan krijg ik weer een herinnering van 'o ik zie je nog steeds niet'.
Eerst zei ik subtiel: we moeten niet zo veel bellen dan heb je nog wat te vertellen als ik je zieNu heb ik gezegd dat ik liever niet had dat hij mij zo vaak belde. Helemaal beledigd natuurlijk. Dus toen heb ik uitgelegd wat ik hierboven heb geschreven.
Die zwarte vind ik nicequote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Probability het volgende:
http://www.asos.com/searc(...)1&pgeSize=20&sort=-1
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die derde zou ik zo tof vinden. Maar niet echt mijn modelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik word hebberig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blauw/groene?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet opbrengen, daarom doe ik het bijna nooit
Zo, nu ga ik even nadenken wat voor jurkje ik aan ga trekken.
Welke van de 8 blauw/groenenquote:
Haha, duidelijk je favoriete kleurquote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke van de 8 blauw/groenen
Gezien m'n huidige formaat ga ik denk ik voor een strakzittende die me qua kleur net niet helemaal staat.
Ik let er vooral op dat eea matcht met datgene wat ik al heb hangen, anders trek ik het niet aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Tegenwoordig koop ik (bewust) ook vooral andere kleuren, incl. rood.
Die ene donkerrode staat je in elk geval superquote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Tegenwoordig koop ik (bewust) ook vooral andere kleuren, incl. rood.
Tx!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die ene donkerrode staat je in elk geval super
Doe nou rustig aan..quote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... Na het overhoop halen van mijn woonkamer en stofzuigen, voel ik mijn enkel best wel!
Misschien toch maar iets stevigers aan doen dan mijn teenslippers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er iemand toevallig een combimagnetron en/of wasmachine over hebben voor een leuk prijsje hoor ik het graag.
Misschien heeft hier iemand interesse in Blond Amsterdam servies?
[TK] Blond Amsterdam servies
Ik heb ook nog dvd's, leesboeken, kookboeken en een paar reisboekjes (Londen, Berlijn, Krakau, Kenya) in de aanbieding, maar ik heb even geen zin om daar nu topics voor te maken. Iemand interesse?![]()
Ik moet even geld bij elkaar sprokkelen.
Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel interesse in de dvd's en leesboeken, maakt me niet uit waar ze over gaan.
Bij serieuze interesse van iemand wil ik best een lijstje maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |