Dat soort mannen zijn voor mij juist reden om een burka aan te schaffen. Blegh.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef rubje het volgende:
Dames,tis binnenkort echt zomer dus zorg dat je afgelopen maanden flink getraind hebt zodat wij mannen weer op de terrasjes naar de strakke en fitte lichamen kunnen kijken terwijl we bier drinken en over het leven praten.Oftewel zoals op onderstaande video
![]()
![]()
Lange vrouwen met curves.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind maxidresses alleen maar mooi op lange vrouwen. Of misschien op kleinere vrouwen die dan aan de tengere kant zijn.
quote:Ik ben meer van de jaren '50/'60 jurken. Beetje zoals die Italiaanse vrouwen op scooters, of BB. En dan net boven de knie, op de knie, of net eronder.
Tijd voor technisch ondergoed.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is ie ook, maar ik heb te weinig boobies voor strapless.
Maternity exclusivequote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Ewelina het volgende:
XM, is dit niet iets? 85 euro.
[ afbeelding ]
52 euro
Ja.quote:
Ik kan het ook niet opbrengen, daarom doe ik het bijna nooitquote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Enrespect
voor de hele vroege werkers hier! Dat jullie het kunnen opbrengen om elke keer zo vroeg op te staan, ik zou het heel moeilijk vinden!
Witbalans, fotografieterm. Zorgt ervoor dat wit ook echt wit is en niet lichtrood ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Whitebalance? Even googlen zo.
Ik ga verder een zaterdagavond lekker tentamens nakijken
Nee ik vind het niet raar. Des te leuker om elkaar weer te zien na een paar dagen, en dan heb je idd ook nog wat te vertellenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
O en is het raar als ik liever niet de hele dag whatsapp/sms en dan iedere dag even bel met 't vriendje. Niet dat ik het contact zelf vervelend vindt, maar dat whappen gaat dan de hele dag door met af en toe een antwoord terug, en dat bellen is dan zo tussendoor net als ik druk bezig ben en dan 'o doei ik moet ophangen want die en die wil dat ik kom eten/thee drinken/etc.'
Ik heb dan liever dat als ik hem zie dat ik volle aandacht heb, ipv soort verslagje iedere dag. Nu zie ik hem toevallig voor het eerst een week niet, dus dan vind ik het helemaal vervelend. Dan ben ik net heel relaxt bezig en dan krijg ik weer een herinnering van 'o ik zie je nog steeds niet'.
Eerst zei ik subtiel: we moeten niet zo veel bellen dan heb je nog wat te vertellen als ik je zieNu heb ik gezegd dat ik liever niet had dat hij mij zo vaak belde. Helemaal beledigd natuurlijk. Dus toen heb ik uitgelegd wat ik hierboven heb geschreven.
Die zwarte vind ik nicequote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Probability het volgende:
http://www.asos.com/searc(...)1&pgeSize=20&sort=-1
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die derde zou ik zo tof vinden. Maar niet echt mijn modelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik word hebberig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blauw/groene?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet opbrengen, daarom doe ik het bijna nooit
Zo, nu ga ik even nadenken wat voor jurkje ik aan ga trekken.
Welke van de 8 blauw/groenenquote:
Haha, duidelijk je favoriete kleurquote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke van de 8 blauw/groenen
Gezien m'n huidige formaat ga ik denk ik voor een strakzittende die me qua kleur net niet helemaal staat.
Ik let er vooral op dat eea matcht met datgene wat ik al heb hangen, anders trek ik het niet aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Tegenwoordig koop ik (bewust) ook vooral andere kleuren, incl. rood.
Die ene donkerrode staat je in elk geval superquote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Tegenwoordig koop ik (bewust) ook vooral andere kleuren, incl. rood.
Tx!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die ene donkerrode staat je in elk geval super
Doe nou rustig aan..quote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... Na het overhoop halen van mijn woonkamer en stofzuigen, voel ik mijn enkel best wel!
Misschien toch maar iets stevigers aan doen dan mijn teenslippers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er iemand toevallig een combimagnetron en/of wasmachine over hebben voor een leuk prijsje hoor ik het graag.
Misschien heeft hier iemand interesse in Blond Amsterdam servies?
[TK] Blond Amsterdam servies
Ik heb ook nog dvd's, leesboeken, kookboeken en een paar reisboekjes (Londen, Berlijn, Krakau, Kenya) in de aanbieding, maar ik heb even geen zin om daar nu topics voor te maken. Iemand interesse?![]()
Ik moet even geld bij elkaar sprokkelen.
Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel interesse in de dvd's en leesboeken, maakt me niet uit waar ze over gaan.
Bij serieuze interesse van iemand wil ik best een lijstje maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |