Ik snap wel dat ze zich niet comfortabel voelt.. Ik heb ook een enorm litteken op mijn buik, toen het nog vers was vond ik dat ook verschrikkelijk.. Nu heb ik een navelpiercing genomen om de aandacht af te leidenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef MarMar het volgende:
Dag lieverds!
De pols knapt een beetje op, dus ik kan het niet laten om fftjes te posten..
@XM ik kijk net foto's terug van een tijdje geleden, bulten en kuilen en blubbers hangen overal en ik deed gewoon stug een bikini aan.. Een kennisje van me is tig keer aan haar benen geopereerd, vol grote littekens en zij loopt gewoon ook in korte rokjes en shorts. Beetje arrogant erbij kijken en je krijgt nog sjans ook.. makkelijk gezegd misschien, maar meestal zie je zelf veeeeeeeel meer onvolkomenheden dan een ander ooit zal zien.
Overigens ben ik tamelijk emo nu, foto van vanmorgen in bikini even vergeleken met vorig jaar juni in bikini.. ik schrok van hoe ik er nu uitzie, dat had ik helemaal nog niet zo door!
Ik snap het ook wel hoor, ik vond mijn zwangerschapsstriemen ook niet tof de eerste tijd en zo nog wel meer van die dingen, het is ook niet lullig bedoeld dus sorry als het zo overkomt!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze zich niet comfortabel voelt.. Ik heb ook een enorm litteken op mijn buik, toen het nog vers was vond ik dat ook verschrikkelijk.. Nu heb ik een navelpiercing genomen om de aandacht af te leidenIeder jaar kreeg ik wel opmerkingen van 'omg wat heb je DAAR' nu huh heb jij een navelpiercing
?!
@ je edit: en je lijdt ook nog aan de Engelse ziektequote:
wtf, wat is er met je typskills gebeurd?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
jurkjes.. Leuk hoor. Zit bjuten op het werk, voordeel an weekend werken, geen chefjes. Bekrr mrlk en twee boterhammen kaas. Fikn hoor
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
ook in wit/roze/fuschia
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=3&clr=Black
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Ewelina het volgende:
XM, is dit niet iets? 85 euro.
[ afbeelding ]
52 euro
[ afbeelding ]
Niet naar gekekenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Perruche het volgende:
[..]die laatste is Maternity Exclusive, ik geloof dat XM dat niet nodig heeft
Dan kort je hem toch inquote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]als ze die nou in een knielengtemodel hadden!
.
Die kun je bijna overal wel vinden hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]als ze die nou in een knielengtemodel hadden!
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt echt way te veel tiet voor dat model! Dan voel je je niet op je gemak volgens mij!
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt echt way te veel tiet voor dat model! Dan voel je je niet op je gemak volgens mij!
Neuh, daar leent dit model zich niet echt voor, zeker niet met die lage rug. Ik vind het trouwens wel een mooie jurk. Maar ik denk dat ik er ook al te veel voor heb.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.
Ik doe het wel bij modellen met gewone bandjes, bij zo'n halter is het inderdaad niet mooi.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..
Die rode vind ik mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voor de winter.
[ afbeelding ]
ruim 300 pond
Ik ook niet. Doe dan gewoon iets aan waarbij je niet zoveel inkijk hebt. Je hoeft toch niet 24/7 je decolleté te showen?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..
Bij alles wat geen col heeft heb ik al inkijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Doe dan gewoon iets aan waarbij je niet zoveel inkijk hebt. Je hoeft toch niet 24/7 je decolleté te showen?.
Tink heeft het al aangebodenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die rode vind ik mooi
Maar niet voor de zomer nee.
Misschien moet ik maar eens een fashionbrigade ronselen om mij te helpen om geschikte zomerkleding te vinden.
En een maatje groter?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij alles wat geen col heeft heb ik al inkijkEn anders zou ik echt heel veel jurkjes niet aan kunnen, en een aantal modellen zijn er ook op gemaakt.
Dan wordt het te grootquote:
Nope, dat was aan Ewelinaquote:
Te weinig taille vrees ik. De 2e staat me sowieso niet, ik heb laatst zoiets gepast en het zag eruit als een vlag op een modderschuit. Ik heb grote borsten, brede schouders, brede heupen en een beetje lovehandles. Wel slanke benen en een slanke taille. Maar ik vind dat soort jurkjes wel erg leuk! (en de bovenste is mijn favoriete kleurquote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Probability het volgende:
Ewelina, zou zo iets jou staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rok/jurkje met knielengte?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind kleding met dit weer zo moelijk! Heb het volgens mij al eens gezegd, maar alles wat mooi is zit niet lekker, en alles wat lekker zit is meteen zo polderhuisvrouwerig. Heb zometeen afgesproken om een terrasje te pakken, en kan me nu al druk maken over hoe die gevlochten stoeltjes imprints op m'n bovenbenen gaan maken (soort van maxicellulitis lijkt het dan), tenzij ik iets langs aantrek waarin ik wegsmelt. Argh!
Een sjaal meenemen en daar op gaan zitten. Of een kussentje vragenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind kleding met dit weer zo moelijk! Heb het volgens mij al eens gezegd, maar alles wat mooi is zit niet lekker, en alles wat lekker zit is meteen zo polderhuisvrouwerig. Heb zometeen afgesproken om een terrasje te pakken, en kan me nu al druk maken over hoe die gevlochten stoeltjes imprints op m'n bovenbenen gaan maken (soort van maxicellulitis lijkt het dan), tenzij ik iets langs aantrek waarin ik wegsmelt. Argh!
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef Ewelina het volgende:
En anders je gewoon niet druk maken, mannen kijken daar toch niet naar![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Dat ik daar nooit aan gedacht heb!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Probability het volgende:
Een sjaal meenemen en daar op gaan zitten.
Het zal mij aan m'n achterste oxideren wat een man ergens van vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.
Waar maak je je dan druk om? Dat jij het lelijk vindt? Of je gezelschap? Als ik op het terras zit, geniet ik van het gezelschap en de zon en of er dan een afdruk van de stoeltjes in mijn benen staat zal me worst wezen. Bovendien trekt die afdruk snel genoeg weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.
Gelukkig ben jij ver weg als ik in m'n te korte rokje in het park ligquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Probability het volgende:
Nou het is natuurlijk belangrijker wat andere vrouwen er van vinden dan wat mannen er van vinden -geef toe!-
Maar nog belangrijker is wat je er zelf van vindt.
Wat mij opviel deze dagen: veel meisjes dragen shorts maar kunnen dat niet handelen. Dragen er dan een te dunne panty onder - wat niet helpt.
En heel veel mensen hebben een soort cellulite die je alleen ziet tijdens het lopen, niet tijdens stilstand. Heel apart is dat.
Ja sorry hoor, die veel te korte broekjes vragen om een analyse
Ik heb ook beweegcellulitusquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Probability het volgende:
Nou het is natuurlijk belangrijker wat andere vrouwen er van vinden dan wat mannen er van vinden -geef toe!-
Maar nog belangrijker is wat je er zelf van vindt.
Wat mij opviel deze dagen: veel meisjes dragen shorts maar kunnen dat niet handelen. Dragen er dan een te dunne panty onder - wat niet helpt.
En heel veel mensen hebben een soort cellulite die je alleen ziet tijdens het lopen, niet tijdens stilstand. Heel apart is dat.
Ja sorry hoor, die veel te korte broekjes vragen om een analyse
Haha, hoe ben je daar achter gekomen?quote:
Rokjes zijn anders, die lopen een beetje uit, waardoor de benen minder snel opvallen. Korte broekjes snijden vaak een beetje, zodat er een 'muffin under' ontstaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ver weg als ik in m'n te korte rokje in het park lig.
Volgens mij heeft iedereen wel cellulitis. Nou ja, alleen mannen dan niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben de trotse bezitter van ik-ontken-dat-ik-cellulitis-heb-cellulitis.
Daarom koop ik liever een korte broek met wat wijduitlopende pijpjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Rokjes zijn anders, die lopen een beetje uit, waardoor de benen minder snel opvallen. Korte broekjes snijden vaak een beetje, zodat er een 'muffin under' ontstaat.
Dat zeg ik ook. Gelukkig is het niet veel en ik vergeet gewoon dat ik het heb. Bovendien is al mijn onderkleding lang genoeg om er overheen te vallen (minus één korte broek die ik nooit draag).quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel cellulitis. Nou ja, alleen mannen dan niet.
Kijk, dat is nu de juiste houding!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik besta volledig uit cellulite. en ik wil ook bruine benen dus ik draag lekker een korte broek tot 5-10 cm boven de knie. wie t lelijk vindt kijkt maar een andere kant op.
mijn terrasstoeltjes ergernis: als ik er eigenlijk met mn mega reet niet tussen pas en de hele tijd klem zit
Waar haal jij al die bonnen vandaan ?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, ik kwam ook nog een kortingsbon van Esprit tegen van 10 euro. Alleen vandaag nog geldig.
Die van Esprit die kreeg ik toegemaild. En die van Mexx kreeg ik per post en ik gok dat ik die kreeg omdat ik daar pas wat had besteld (en het gros weer heb terug gestuurd wegens niet leuk genoeg).quote:
Oh, ik geef licht in het donker, en hoewel mijn zus en mijn vader me altijd uitlachten is het hun probleem, niet het mijne.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne ik heb gipswitte benen en trek tegenwoordig maar gewoon een korte broek/rok/jurkje aan anders hoeft het helemaal nooit.
Net lavendelbrood op, erg apart maar ook lekker
Veel zaken hebben moederdagacties. De steps ook, toen ik daar vrijdag was. Nu doe ik niet aan moederdag, maar die korting was mooi meegenomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die van Esprit die kreeg ik toegemaild. En die van Mexx kreeg ik per post en ik gok dat ik die kreeg omdat ik daar pas wat had besteld (en het gros weer heb terug gestuurd wegens niet leuk genoeg).
Die van Esprit is een algemene vanwege moederdag.Code MTEKGDNL
Wat had je gekregen?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:02 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook m'n zelfgeknutselde (door de mini dan) moederdagcadeau alweer binnen!
Dat soort mannen zijn voor mij juist reden om een burka aan te schaffen. Blegh.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef rubje het volgende:
Dames,tis binnenkort echt zomer dus zorg dat je afgelopen maanden flink getraind hebt zodat wij mannen weer op de terrasjes naar de strakke en fitte lichamen kunnen kijken terwijl we bier drinken en over het leven praten.Oftewel zoals op onderstaande video
![]()
![]()
Lange vrouwen met curves.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind maxidresses alleen maar mooi op lange vrouwen. Of misschien op kleinere vrouwen die dan aan de tengere kant zijn.
quote:Ik ben meer van de jaren '50/'60 jurken. Beetje zoals die Italiaanse vrouwen op scooters, of BB. En dan net boven de knie, op de knie, of net eronder.
Tijd voor technisch ondergoed.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is ie ook, maar ik heb te weinig boobies voor strapless.
Maternity exclusivequote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Ewelina het volgende:
XM, is dit niet iets? 85 euro.
[ afbeelding ]
52 euro
Ja.quote:
Ik kan het ook niet opbrengen, daarom doe ik het bijna nooitquote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Enrespect
voor de hele vroege werkers hier! Dat jullie het kunnen opbrengen om elke keer zo vroeg op te staan, ik zou het heel moeilijk vinden!
Witbalans, fotografieterm. Zorgt ervoor dat wit ook echt wit is en niet lichtrood ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Whitebalance? Even googlen zo.
Ik ga verder een zaterdagavond lekker tentamens nakijken
Nee ik vind het niet raar. Des te leuker om elkaar weer te zien na een paar dagen, en dan heb je idd ook nog wat te vertellenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
O en is het raar als ik liever niet de hele dag whatsapp/sms en dan iedere dag even bel met 't vriendje. Niet dat ik het contact zelf vervelend vindt, maar dat whappen gaat dan de hele dag door met af en toe een antwoord terug, en dat bellen is dan zo tussendoor net als ik druk bezig ben en dan 'o doei ik moet ophangen want die en die wil dat ik kom eten/thee drinken/etc.'
Ik heb dan liever dat als ik hem zie dat ik volle aandacht heb, ipv soort verslagje iedere dag. Nu zie ik hem toevallig voor het eerst een week niet, dus dan vind ik het helemaal vervelend. Dan ben ik net heel relaxt bezig en dan krijg ik weer een herinnering van 'o ik zie je nog steeds niet'.
Eerst zei ik subtiel: we moeten niet zo veel bellen dan heb je nog wat te vertellen als ik je zieNu heb ik gezegd dat ik liever niet had dat hij mij zo vaak belde. Helemaal beledigd natuurlijk. Dus toen heb ik uitgelegd wat ik hierboven heb geschreven.
Die zwarte vind ik nicequote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Probability het volgende:
http://www.asos.com/searc(...)1&pgeSize=20&sort=-1
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die derde zou ik zo tof vinden. Maar niet echt mijn modelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik word hebberig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blauw/groene?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet opbrengen, daarom doe ik het bijna nooit
Zo, nu ga ik even nadenken wat voor jurkje ik aan ga trekken.
Welke van de 8 blauw/groenenquote:
Haha, duidelijk je favoriete kleurquote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke van de 8 blauw/groenen
Gezien m'n huidige formaat ga ik denk ik voor een strakzittende die me qua kleur net niet helemaal staat.
Ik let er vooral op dat eea matcht met datgene wat ik al heb hangen, anders trek ik het niet aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Tegenwoordig koop ik (bewust) ook vooral andere kleuren, incl. rood.
Die ene donkerrode staat je in elk geval superquote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Tegenwoordig koop ik (bewust) ook vooral andere kleuren, incl. rood.
Tx!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die ene donkerrode staat je in elk geval super
Doe nou rustig aan..quote:Op zondag 8 mei 2011 17:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... Na het overhoop halen van mijn woonkamer en stofzuigen, voel ik mijn enkel best wel!
Misschien toch maar iets stevigers aan doen dan mijn teenslippers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er iemand toevallig een combimagnetron en/of wasmachine over hebben voor een leuk prijsje hoor ik het graag.
Misschien heeft hier iemand interesse in Blond Amsterdam servies?
[TK] Blond Amsterdam servies
Ik heb ook nog dvd's, leesboeken, kookboeken en een paar reisboekjes (Londen, Berlijn, Krakau, Kenya) in de aanbieding, maar ik heb even geen zin om daar nu topics voor te maken. Iemand interesse?![]()
Ik moet even geld bij elkaar sprokkelen.
Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel interesse in de dvd's en leesboeken, maakt me niet uit waar ze over gaan.
Bij serieuze interesse van iemand wil ik best een lijstje maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |