Ik snap wel dat ze zich niet comfortabel voelt.. Ik heb ook een enorm litteken op mijn buik, toen het nog vers was vond ik dat ook verschrikkelijk.. Nu heb ik een navelpiercing genomen om de aandacht af te leidenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef MarMar het volgende:
Dag lieverds!
De pols knapt een beetje op, dus ik kan het niet laten om fftjes te posten..
@XM ik kijk net foto's terug van een tijdje geleden, bulten en kuilen en blubbers hangen overal en ik deed gewoon stug een bikini aan.. Een kennisje van me is tig keer aan haar benen geopereerd, vol grote littekens en zij loopt gewoon ook in korte rokjes en shorts. Beetje arrogant erbij kijken en je krijgt nog sjans ook.. makkelijk gezegd misschien, maar meestal zie je zelf veeeeeeeel meer onvolkomenheden dan een ander ooit zal zien.
Overigens ben ik tamelijk emo nu, foto van vanmorgen in bikini even vergeleken met vorig jaar juni in bikini.. ik schrok van hoe ik er nu uitzie, dat had ik helemaal nog niet zo door!
Ik snap het ook wel hoor, ik vond mijn zwangerschapsstriemen ook niet tof de eerste tijd en zo nog wel meer van die dingen, het is ook niet lullig bedoeld dus sorry als het zo overkomt!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze zich niet comfortabel voelt.. Ik heb ook een enorm litteken op mijn buik, toen het nog vers was vond ik dat ook verschrikkelijk.. Nu heb ik een navelpiercing genomen om de aandacht af te leidenIeder jaar kreeg ik wel opmerkingen van 'omg wat heb je DAAR' nu huh heb jij een navelpiercing
?!
@ je edit: en je lijdt ook nog aan de Engelse ziektequote:
wtf, wat is er met je typskills gebeurd?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:13 schreef uniekhoorn het volgende:
jurkjes.. Leuk hoor. Zit bjuten op het werk, voordeel an weekend werken, geen chefjes. Bekrr mrlk en twee boterhammen kaas. Fikn hoor
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
ook in wit/roze/fuschia
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=3&clr=Black
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Ewelina het volgende:
XM, is dit niet iets? 85 euro.
[ afbeelding ]
52 euro
[ afbeelding ]
Niet naar gekekenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Perruche het volgende:
[..]die laatste is Maternity Exclusive, ik geloof dat XM dat niet nodig heeft
Dan kort je hem toch inquote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]als ze die nou in een knielengtemodel hadden!
.
Die kun je bijna overal wel vinden hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]als ze die nou in een knielengtemodel hadden!
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt echt way te veel tiet voor dat model! Dan voel je je niet op je gemak volgens mij!
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt echt way te veel tiet voor dat model! Dan voel je je niet op je gemak volgens mij!
Neuh, daar leent dit model zich niet echt voor, zeker niet met die lage rug. Ik vind het trouwens wel een mooie jurk. Maar ik denk dat ik er ook al te veel voor heb.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Onderjurkje of hemdje eronder? Dat doe ik vaak met zulk soort modellen om de inkijk te beperken.
Ik doe het wel bij modellen met gewone bandjes, bij zo'n halter is het inderdaad niet mooi.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |