Die rode vind ik mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voor de winter.
[ afbeelding ]
ruim 300 pond
Ik ook niet. Doe dan gewoon iets aan waarbij je niet zoveel inkijk hebt. Je hoeft toch niet 24/7 je decolleté te showen?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Vind dat nooit zo mooi, als je er een hemdje onderuit ziet komen..
Bij alles wat geen col heeft heb ik al inkijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Doe dan gewoon iets aan waarbij je niet zoveel inkijk hebt. Je hoeft toch niet 24/7 je decolleté te showen?.
Tink heeft het al aangebodenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die rode vind ik mooi
Maar niet voor de zomer nee.
Misschien moet ik maar eens een fashionbrigade ronselen om mij te helpen om geschikte zomerkleding te vinden.
En een maatje groter?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij alles wat geen col heeft heb ik al inkijkEn anders zou ik echt heel veel jurkjes niet aan kunnen, en een aantal modellen zijn er ook op gemaakt.
Dan wordt het te grootquote:
Nope, dat was aan Ewelinaquote:
Te weinig taille vrees ik. De 2e staat me sowieso niet, ik heb laatst zoiets gepast en het zag eruit als een vlag op een modderschuit. Ik heb grote borsten, brede schouders, brede heupen en een beetje lovehandles. Wel slanke benen en een slanke taille. Maar ik vind dat soort jurkjes wel erg leuk! (en de bovenste is mijn favoriete kleurquote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Probability het volgende:
Ewelina, zou zo iets jou staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rok/jurkje met knielengte?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind kleding met dit weer zo moelijk! Heb het volgens mij al eens gezegd, maar alles wat mooi is zit niet lekker, en alles wat lekker zit is meteen zo polderhuisvrouwerig. Heb zometeen afgesproken om een terrasje te pakken, en kan me nu al druk maken over hoe die gevlochten stoeltjes imprints op m'n bovenbenen gaan maken (soort van maxicellulitis lijkt het dan), tenzij ik iets langs aantrek waarin ik wegsmelt. Argh!
Een sjaal meenemen en daar op gaan zitten. Of een kussentje vragenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Ik vind kleding met dit weer zo moelijk! Heb het volgens mij al eens gezegd, maar alles wat mooi is zit niet lekker, en alles wat lekker zit is meteen zo polderhuisvrouwerig. Heb zometeen afgesproken om een terrasje te pakken, en kan me nu al druk maken over hoe die gevlochten stoeltjes imprints op m'n bovenbenen gaan maken (soort van maxicellulitis lijkt het dan), tenzij ik iets langs aantrek waarin ik wegsmelt. Argh!
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef Ewelina het volgende:
En anders je gewoon niet druk maken, mannen kijken daar toch niet naar![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Merel het volgende:
Dat ik daar nooit aan gedacht heb!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Probability het volgende:
Een sjaal meenemen en daar op gaan zitten.
Het zal mij aan m'n achterste oxideren wat een man ergens van vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.
Waar maak je je dan druk om? Dat jij het lelijk vindt? Of je gezelschap? Als ik op het terras zit, geniet ik van het gezelschap en de zon en of er dan een afdruk van de stoeltjes in mijn benen staat zal me worst wezen. Bovendien trekt die afdruk snel genoeg weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Alsof alles er altijd om draait wat mannen ervan moeten vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |