SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn liefste thuiskomt. Frisgedouched, geëpileerd, geschoren, haar gewassen, in m'n kinky schots-geruite jurkje. Waar blijft 'ie nou?
Binnen 10 minuten ben ik er ook heus welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn liefste thuiskomt. Frisgedouched, geëpileerd, geschoren, haar gewassen, in m'n kinky schots-geruite jurkje. Waar blijft 'ie nou?
Ghehehe. Moet ik ergens hebben, want ik had het jorkje aan op het trouwfeest vorig jaar. Moment.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Edit: hoe kon ik dit vergeten: pics?![]()
Ik heb de tomatensoep gemaakt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben de homemade patat van Ainsley aan het makenwat eigenlijk niet meer is dan een soort gekookte aardappelen uit de oven, maar vast heel lekker
.
Gaat lukkenquote:
Wauw, netjes! Gaat lekker he?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat lukken
Lekker op 't terras in korte broek, felroze polo en zonnebril op het geringe vrouwvolk in 't dorp verleiden
Vanmorgen trouwens al -7 op de weegschaal, dat low-carb in combinatie met groene thee-extract werkt als de neten!
Oeh, auto! Have funquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef sigme het volgende:
Ik hoor de auto!
[ afbeelding ]
Met een heel klein kalfje, toen nog.. Kado'tje op dat feestje.
Oh dat doe ik ook weleens, gaat prima , zeker met kleine aardappeltjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben de homemade patat van Ainsley aan het makenwat eigenlijk niet meer is dan een soort gekookte aardappelen uit de oven, maar vast heel lekker
.
Ik heb het juist met grote gedaan, krijg je lange frieten vanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook weleens, gaat prima , zeker met kleine aardappeltjes
Ah, ik bedoel kleine aardappeltjes in zn geheel! Lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het juist met grote gedaan, krijg je lange frieten van. Het was lekker, maar volgende keer langer koken eerst, en de oven wat hoger.
Whitebalance? Even googlen zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:15 schreef Chicolate het volgende:
Bij wb in de TT moet ik steeds denken aan whitebalance.
Ik kijk project runway en nu heb ik weer zin om te leren naaien en eindelijk die trui te maken die ik al tijden wil maken (capuchontrui mét een taille en fijne lengte, en wat meer kleur).
Woop woop!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vliegen ging heel goed, zowel heen als terug. Nou was het ook wel perfect weer natuurlijk, zowel hier als in Finland
.
Ik ben bezig, serieusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Sigme's man mag van geluk spreken! Wou dat er iemand in zo'n jurkje op mij stond te wachten
Coco, moet jij geen tentamens nakijken?
Ik zet even een dvd'tje op, misschien dan nog even weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |