Broekje is nu al droog, nu de sportsokken nogquote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen! Ai Mo, dat klinkt naar zeg! En Vikheb je niet nog een bikinibroekje dat je aankan ofzo. Of zonder ondergoed, kan ook best toch? Een keertje? Doe ik ook wel eens
. En
respect
voor de hele vroege werkers hier! Dat jullie het kunnen opbrengen om elke keer zo vroeg op te staan, ik zou het heel moeilijk vinden!
Gisteren was een fijne dag met m'n lief, lekker samen gezocht naar een moederdag/mamma'sverjaardag-cadeautje (en niet gevonden, maar soit) en 's avonds feestje bij de buren. Lijstje van gisteren:
O - volle yoghurt met vla en twee kiwi's en een schep muesli
L - boterham ham, boterham jam, kapje paasbrood, karnemelk
T - twee scheppen griesmeelpudding met aardbeienjam
D - pannekoekenmet vanalles (appel, rozijnen, rood fruit, stroop, poedersuiker)
En vandaag gaan we dus naar m'n ouders toe, morgen is m'n moeder jarig dus dat valt altijd mooi samen met moederdag. En ik geef haar - omdat het absoluut onmogelijk is een leuk cadeau te vinden voor iemand die alles al heeft
- een bon om een keer samen een high-tea te gaan doen
.
Hahah! Oh verschrikkelijk....quote:Op zondag 8 mei 2011 09:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meneer ex had best veel haar op buik en ook rug.
Had ie een x zn onderbroekgebied geschoren, zag er niet uit
Awwquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef Perruche het volgende:
Ik heb moederdag maar genegeerd maar vanochtend las ik een blogpost ergens en toen moest ik toch huilennou ja.
Doei! sporten I am.
Nouja, meestal valt het bij elkaar in de buurt, dus eigenlijk vieren we het altijd samenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broekje is nu al droog, nu de sportsokken nog. En ik heb ook wel overwogen om zonder ondergoed te gaan lopen, maar toch maar niet
.
Verder valt Moederdag niet elk jaar op deze datum, dus het kan niet zo zijn dat de verjaardag van je moeder altijd mooi samenvalt met Moederdag.
En ik doe er niks aan. Alleen even een sms'je sturen, wellicht.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Razz hoe is het met de wang? Je eet alweer T's?
quote:
Nou, gisteren alleen die griesmeel omdat ik anders omviel van de trekquote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Razz hoe is het met de wang? Je eet alweer T's?
jaja i know... moet over 10 minuten wegquote:
Doet me eraan denken, hoe is de week geruilde huishoudelijkheden jullie vergaan?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteren was een fijne dag met m'n lief, lekker samen gezocht naar een moederdag/mamma'sverjaardag-cadeautje (en niet gevonden, maar soit) en 's avonds feestje bij de buren.
Huh wat dan?? Ik moet even kijken wat ik doe, misschien zijn mijn ouders wel naar mijn oma..quote:Op zondag 8 mei 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
Ik ben sinds kort gebrouilleerd met mijn moeder, dus ik doe ook niks aan moederdag.
Gisteravond was heel fijn! Lekker buiten gegeten met een vriendin, die heeft een zoontje van bijna 1 en ik heb gezegd dat ik wel zijn suikertante wil worden. Pas als hij wat groter is hoor, van baby's weet ik niks en dat wil ik graag zo houden.Daarna heb ik nog wat in de tuin gezeten en het was echt zo'n zwoele zomeravond. Mijn eerste dit jaar!
Vandaag maar weer eens werken. Billy Bob was gisteren nog even in de galerie en die was vies bruin en slank! (dat vies is natuurlijk om aan te geven dat ik strontjaloers ben en betekent precies het tegenovergestelde.)
Probilly!!quote:
Ja lang verhaal, nooit goede relatie gehad, al een paar x eerder contact verbroken gehad en nu was een rotmailtje de druppel.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Huh wat dan?? Ik moet even kijken wat ik doe, misschien zijn mijn ouders wel naar mijn oma..
Heb je toch buiten gezeten? Lekker hoor!!
Grappig, ik ben juist vier kilo aangekomen. Een vriendinnetje zei gisteravond dat ze mij zo, inclusief 'buikvet' veel mooier vind dan een paar kilo terug. Maar ik ga dan ook met haar op vakantie, die wil natuurlijk anders niet naast mij liggen
Bij jou zag ik het trouwens ook niet, dat je aan was gekomen!!
Je ziet het alleen in bikini, ik had nu mijn rokje dubbel gevouwen, ik heb precies zo een kuil tussen mijn heup en mijn buik (als ik last heb van 'buikvet', ik heb dat meestal aan de zijkant) nu zag je dat dus niet, omdat mijn rokje daar dubbel zat en het dan vloeiend over lijkt te lopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja lang verhaal, nooit goede relatie gehad, al een paar x eerder contact verbroken gehad en nu was een rotmailtje de druppel.
Ze hadden tafeltjes op de stoep gezet! Dus toch buiten kunnen zitten, wat wel echt veel fijner was!
Ik zag heul geen buikvet bij je.en ik was dan ook niet aangekomen sinds de laatste keer dat we elkaar zagen, dus dat kan kloppen dat je dat niet zag.
Mijn moeder is psychisch niet in orde.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Bij gebrouilleerd zijn met je moeder kan ik me weinig voorstellen. Soms denk ik wel eens: "Ik wil een tijdje geen contact", maar dan stel ik me voor dat haar zomaar wat kan overkomen en dat ik me dan enorm schuldig ga voelen dat ze is overleden zonder dat we het goed hebben gemaakt.
En ze zegt ook wel eens dat ik me nog wel eens schuldig ga voelen als ze er niet meer is. Zo'n opmerking is echt not done
(heb ik ook gezegd).
Hmmmm, nee het is niet per se raar als je dat niet wilt, het is namelijk echt zo dat als je elkaar iedere dag 'spreekt' op msn of what's app dat je dan als je elkaar ziet, minder te vertellen hebt. Aan de andere kant kan het ook wel gezellig zijn. Er is voor allebei wel wat te zeggen. Begreep hij het toen wel, toen je dat had uitgelegd?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:12 schreef Probability het volgende:
O en is het raar als ik liever niet de hele dag whatsapp/sms en dan iedere dag even bel met 't vriendje. Niet dat ik het contact zelf vervelend vindt, maar dat whappen gaat dan de hele dag door met af en toe een antwoord terug, en dat bellen is dan zo tussendoor net als ik druk bezig ben en dan 'o doei ik moet ophangen want die en die wil dat ik kom eten/thee drinken/etc.'
Ik heb dan liever dat als ik hem zie dat ik volle aandacht heb, ipv soort verslagje iedere dag. Nu zie ik hem toevallig voor het eerst een week niet, dus dan vind ik het helemaal vervelend. Dan ben ik net heel relaxt bezig en dan krijg ik weer een herinnering van 'o ik zie je nog steeds niet'.
Eerst zei ik subtiel: we moeten niet zo veel bellen dan heb je nog wat te vertellen als ik je zieNu heb ik gezegd dat ik liever niet had dat hij mij zo vaak belde. Helemaal beledigd natuurlijk. Dus toen heb ik uitgelegd wat ik hierboven heb geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |