Dan val ik op ruige jongensquote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je verwardt ruig met fout
Foute partners zijn gewoon de doodsteek in je zelfvertrouwen...
^^quote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan val ik op ruige jongens![]()
Mannen moeten mannen zijn. Tegenwoordig vind ik ze vaak wat te glad. Geef mij maar een oerman
Hoe is dat dan afgelopen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef V1z0R het volgende:
Merel, als ik de verleiding kan weerstaan kan jij dat ook! Jij hebt nog het voordeel dat je een 'catch' bent van jewelste.
Just in case, even quoten voor Vik.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je verwardt ruig met fout
Foute partners zijn gewoon de doodsteek in je zelfvertrouwen...
Hehe, ik ben heel trots op mezelf dat ik niet het hele doosje achter elkaar heb opgegeten. Soms pak ik er een paar, maar heb maar een half doosje op vandaag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef Ml-etje het volgende:
Heb de bak met roze cadillacs maar aan mijn Mr gegegeven
Misselijk enzo![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Spelfouten zijn een deel van V1z0R's charme![]()
Ik heb geen idee! Er wordt daar als het goed is een fiets geregeld voor me.quote:
300% loon op zondag?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
*bammetjes smeren, wekker zetten, mezelf afvragen waarom ik ook alweer wilde werken*
Ik vind HPKW's argument wel een goeie, eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef loveli het volgende:
*bammetjes smeren, wekker zetten, mezelf afvragen waarom ik ook alweer wilde werken*
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
300% loon op zondag?
Werkze morgen!
Nouja, hou je nog nog netto (bijna) 100% van je normale loon over.quote:
Dan heb ik geen tijd/fut om te bellen sms-enquote:Op zondag 8 mei 2011 00:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ehrm.....
....Waarom wilde je morgen ook alweer werken?
Kom toch niet echt in de verleiding. Maar werk wel veel de laatste tijd, beetje hetzelfde idee als de 24 uur van Le Mans. Maar dan met wat slaap tussendoor.quote:
Ben je tussendoor ook nog wel een beetje lief voor jezelf?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom toch niet echt in de verleiding. Maar werk wel veel de laatste tijd, beetje hetzelfde idee als de 24 uur van Le Mans. Maar dan met wat slaap tussendoor.
Elke ochtend supplementjes bij het ontbijt, verder 2 paar schoenen en 4 jurkjesquote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ben je tussendoor ook nog wel een beetje lief voor jezelf?
Ik vind borsthaar scheren zo.... vrouwelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef V1z0R het volgende:
Een ing wat ik geleerd heb is dat vrouwen niet weten wat ze willen. Ben de enige in de groep die niet z'n borsthaar scheert en bij de plaatselijke recreatieplas krijg ik foute blikken. Oerman is over het algemeenbij de vrouwen. Helemaal wanneer je op je strepen staat....
Werk ze morgen loveli!
Goed zo, wel lief voor jezelf zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke ochtend supplementjes bij het ontbijt, verder 2 paar schoenen en 4 jurkjes
Nou, in sommige (extreme) gevallen kan ik me voorstellen dat je er als man zelf een beetje moeite mee hebt. Maar meestal hou ik wel van de oermannenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:57 schreef loveli het volgende:
Een goede vriend heeft me weleens gevraagd z'n rug te harsen
Ieuw!quote:
Nog een keer Ieuw!!quote:
Dat is een betere gedachte om bij te gaan slapen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke ochtend supplementjes bij het ontbijt, verder 2 paar schoenen en 4 jurkjes
Deze oerman vroeg ook mijn hulp om een lampje in z'n auto te vervangenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, in sommige (extreme) gevallen kan ik me voorstellen dat je er als man zelf een beetje moeite mee hebt. Maar meestal hou ik wel van de oermannen
Check! (broccoli met kip is het morgen)quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vergeet trouwens niet om heel veel broccoli en vette vis te eten!
Hihi ^^quote:Op zondag 8 mei 2011 01:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze oerman vroeg ook mijn hulp om een lampje in z'n auto te vervangen
Ik heb laatst broccoli-roomsoep gegeten. Dat was lekker!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vergeet trouwens niet om heel veel broccoli en vette vis te eten!
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 01:05 schreef V1z0R het volgende:
Deze oerman gaat op bed! No sympathy for the devil!
Dat maak ik ook vaak. Vooral van broccoli die ik net iets te lang heb laten liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb laatst broccoli-roomsoep gegeten. Dat was lekker!![]()
Maar ja. Het 'room'-gedeelte zal het totaal wel niet volledig slankie-verantwoord maken
Veel plezier dan maar.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef V1z0R het volgende:
Too weird to live, too rare o die.
Deze klootzak gaat ipv slapen toch stappen.
Hehe, have fun!quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef V1z0R het volgende:
Too weird to live, too rare o die.
Deze klootzak gaat ipv slapen toch stappen.
quote:
Broekje is nu al droog, nu de sportsokken nogquote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen! Ai Mo, dat klinkt naar zeg! En Vikheb je niet nog een bikinibroekje dat je aankan ofzo. Of zonder ondergoed, kan ook best toch? Een keertje? Doe ik ook wel eens
. En
respect
voor de hele vroege werkers hier! Dat jullie het kunnen opbrengen om elke keer zo vroeg op te staan, ik zou het heel moeilijk vinden!
Gisteren was een fijne dag met m'n lief, lekker samen gezocht naar een moederdag/mamma'sverjaardag-cadeautje (en niet gevonden, maar soit) en 's avonds feestje bij de buren. Lijstje van gisteren:
O - volle yoghurt met vla en twee kiwi's en een schep muesli
L - boterham ham, boterham jam, kapje paasbrood, karnemelk
T - twee scheppen griesmeelpudding met aardbeienjam
D - pannekoekenmet vanalles (appel, rozijnen, rood fruit, stroop, poedersuiker)
En vandaag gaan we dus naar m'n ouders toe, morgen is m'n moeder jarig dus dat valt altijd mooi samen met moederdag. En ik geef haar - omdat het absoluut onmogelijk is een leuk cadeau te vinden voor iemand die alles al heeft
- een bon om een keer samen een high-tea te gaan doen
.
Hahah! Oh verschrikkelijk....quote:Op zondag 8 mei 2011 09:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meneer ex had best veel haar op buik en ook rug.
Had ie een x zn onderbroekgebied geschoren, zag er niet uit
Awwquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef Perruche het volgende:
Ik heb moederdag maar genegeerd maar vanochtend las ik een blogpost ergens en toen moest ik toch huilennou ja.
Doei! sporten I am.
Nouja, meestal valt het bij elkaar in de buurt, dus eigenlijk vieren we het altijd samenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broekje is nu al droog, nu de sportsokken nog. En ik heb ook wel overwogen om zonder ondergoed te gaan lopen, maar toch maar niet
.
Verder valt Moederdag niet elk jaar op deze datum, dus het kan niet zo zijn dat de verjaardag van je moeder altijd mooi samenvalt met Moederdag.
En ik doe er niks aan. Alleen even een sms'je sturen, wellicht.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Razz hoe is het met de wang? Je eet alweer T's?
quote:
Nou, gisteren alleen die griesmeel omdat ik anders omviel van de trekquote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Trouwens Razz hoe is het met de wang? Je eet alweer T's?
jaja i know... moet over 10 minuten wegquote:
Doet me eraan denken, hoe is de week geruilde huishoudelijkheden jullie vergaan?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Gisteren was een fijne dag met m'n lief, lekker samen gezocht naar een moederdag/mamma'sverjaardag-cadeautje (en niet gevonden, maar soit) en 's avonds feestje bij de buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |