Iedereen een 8quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:57 schreef V1z0R het volgende:
Geef ze gewoon allemaal een 8 joh!
Wat zeur ik ook, ben alweer tevreden gestemd met de hoepeloorbelfoto's.
In wat voor tenten kan ik trouwens vrouwen als jou ontmoeten? Ben wel toe aan een intelligente iet-wat nerdy hoepeloorbel, overload aan armband dragende vrouw toe!
Had bijna pashokmeisje een sms gestuurd
/memoires of a lonely idiot
Haha, nee hoor. Nog nooit iets van gemerkt. Geloof niet dat ik het type docent bent dat 'nice' isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef V1z0R het volgende:
Merel, lotgenote
Hou jij je nog een beetje sterk?
Coco, kan me niet indenken dat je leerlingen hebt die je niet leuk vinden!
Ik had stiekem gehoopt op een gevalletje 'nice!' als ik een leerling was
ik vergrijp me nog maar even aan een kwart fles wodka onder het genot van Fear and loathing....
Euhh bedenken dat dat slecht voor je rug is?quote:
Why? Zouden ze 'kick me'-notes op mn rug plakken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je mag blij wezen dat je geen les geeft aan pubers!
Foute mannenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef V1z0R het volgende:
Merel, sterk is, niet ingaan op de verleiding van het makkelijke maar oh zo verslavende van foute partners. Soms net een soort heroine, de eerste paar keren heb je een high van hier tot gunder, daarna is het opzoek gaan naar dezelfde high die je nooit weer meemaakt wat uiteindelijk je eigen ondergang wordt.
Ik zie het probleem niet? Dat dingt beweegt toch gewoon met je mee?quote:
Jij bent anders ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef V1z0R het volgende:
Merel, als ik de verleiding kan weerstaan kan jij dat ook! Jij hebt nog het voordeel dat je een 'catch' bent van jewelste.
Gewoon "Dankjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik word verlegen van jullieBen niet zo goed met complimentjes
Dan val ik op ruige jongensquote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je verwardt ruig met fout
Foute partners zijn gewoon de doodsteek in je zelfvertrouwen...
^^quote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan val ik op ruige jongens![]()
Mannen moeten mannen zijn. Tegenwoordig vind ik ze vaak wat te glad. Geef mij maar een oerman
Hoe is dat dan afgelopen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef V1z0R het volgende:
Merel, als ik de verleiding kan weerstaan kan jij dat ook! Jij hebt nog het voordeel dat je een 'catch' bent van jewelste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |