abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96498218
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmm, nee het is niet per se raar als je dat niet wilt, het is namelijk echt zo dat als je elkaar iedere dag 'spreekt' op msn of what's app dat je dan als je elkaar ziet, minder te vertellen hebt. Aan de andere kant kan het ook wel gezellig zijn. Er is voor allebei wel wat te zeggen. Begreep hij het toen wel, toen je dat had uitgelegd?
Ja toen wel. Daarvoor zei hij steeds. 'Prima', 'oké', 'nou ik zal er rekening mee houden', op een héél erg beledigd toontje. Dus ik zei dat hij niet beledigd hoefde te zijn, dat ik het niet rot bedoelde. 'Nou zo kwam het wel over :{ ' Dus ik zei nou dan moeten wij er wel even over praten en het er over hebben..
En dat hij zich niet verplicht hoefde te voelen mij te bellen, van zo even tussen door hop zijn wij ook weer van af.
Maar hij vond dat wel het minste wat hij kan doen, even bellen. Dus ik zei nou als je mij graag wil bellen omdat je mij mist mag dat gewoon hoor *;
Worry is a misuse of imagination
pi_96498389
Wat vervelend Co!
Billy, dat had ik in het begin ook met vriendje, echt 1000 sms per maand ofzo. En soms werd ie bezorgd als ik 3 uur niet antwoordde. Nu is het een stuk relaxter.
pi_96498398
Net hardgelopen met vriendje, les 12, en ik vond t behoorlijk zwaar :@
pi_96498678
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net hardgelopen met vriendje, les 12, en ik vond t behoorlijk zwaar :@
Goed zeg! Ik heb af en toe nog last van mijn rechterknie (sinds 2 jaar af en toe) en mijn linkerenkel (sinds 2 weken, na een verkeerde trap) dus de neiging is dan groot om niet te gaan..
  zondag 8 mei 2011 @ 11:12:59 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96499012
Hier ging het weer waardeloos. 2 weken geleden liep ik 7 km en nu heb ik moeite om de 4 km te halen :?. Ik snap er niks van en baal er behoorlijk van. Ik ben er een beetje zat van, geloof ik, maar tegelijkertijd is het de enige sport die ik ooit leuk heb gevonden, dus ik moet wel doorzetten, anders zak ik weer in :'). Dat het zo warm is, helpt ook niet echt. Miss maar eens 's avonds gaan lopen, met andere muziek en weer een andere route. Zucht.
Niet meer actief op Fok!
pi_96499062
Ik ga vanavond ook echt weer lopen, hoe warm het ook is. Wil nu gewoon 3x in de week 5 km. En dan nog 2x naar de sportschool. Dat moet voldoende zijn. Ik vind het hardlopen toch niet leuk genoeg om langer te lopen dan 5 km.

Zo grappig als je een jurkje aan hebt op de fiets, hoeveel meer bekijks je dan hebt. Ik vind het zelf ook wel fijn om aan te hebben, na een winter vol dikke truien, vesten en jeans.

En Puff, het is natuurlijk wel vervelend dat van mijn moeder, maar ik ben er ook wel aan gewend hoor. Ik kan er met behoorlijke afstand naar kijken intussen. :)
  zondag 8 mei 2011 @ 11:18:13 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96499105
Bij mij is het precies andersom. Ik heb in de winter meer sjans met rokjes en laarzen dan in de zomer, met krampachtig bedekte ledematen en de blik 'ik voel me helemaal niet fijn' die van m'n gezicht afstraalt :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96499112
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Goed zeg! Ik heb af en toe nog last van mijn rechterknie (sinds 2 jaar af en toe) en mijn linkerenkel (sinds 2 weken, na een verkeerde trap) dus de neiging is dan groot om niet te gaan..
Wel naar je lichaam luisteren hoor. Gewoon ter voorkoming van nare blessures.
Wat ik zou doen: heel rustig beginnen en kijken of het gaat. Als het goed gaat, wat langer gaan, als het niet goed gaat eerder terug gaan. :)

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met het gek worden van het continu berichtjes sturen. :) Je hebt dan het gevoel continu afgeleid te worden van wat je eigenlijk aan het doen was.

Co, vervelend van je moeder zeg. -O- Kan me voorstellen dat je er ondertussen heel rationeel in zit, maar leuk is anders.

Ik ga voor die van mij maar eens een rabarbertaart (ofzo) bakken. Of appeltaart. Of allebei. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 8 mei 2011 @ 11:18:30 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96499114
Ik ga ook gewoon door, hoor, motivatiedip of niet. Beter 4 x 3,5 of 4 x 4 dan 4 x 0 :P. Maar ik voel me ook gewoon niet goed. Nooit geweten dat het niet hebben van een baan zo doorwerkt in alle onderdelen van je leven.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 mei 2011 @ 11:22:03 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96499166
En zo'n intensief contact is in het begin best grappig, maar ik merkte ook dat ik me iedere keer verplicht voelde iets te zeggen, terwijl ik niets te zeggen had, op MSN en me schuldig voelde als ik op appear offline ging staan om maar te voorkomen dat ik iets moest zeggen :'). Nu, zonder MSN, is het een stuk relaxter. Zo'n intensief contact is helemaal niet gezond imho.

Raketijsje! :9.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 mei 2011 @ 11:25:23 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96499253
Mijn ouders zijn op vakantie, dus ik doe niks aan moederdag. Zal wel ff een smsje sturen. Kijken of ik over een half jaar weer paniekerig word opgebeld 'wat dat envelopje is dat de hele tijd onderin het beeld staat' :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96499266
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij is het precies andersom. Ik heb in de winter meer sjans met rokjes en laarzen dan in de zomer, met krampachtig bedekte ledematen en de blik 'ik voel me helemaal niet fijn' die van m'n gezicht afstraalt :').
Dat kan ik me voorstellen. :)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu ook liever niet in korte broek naar buiten ga. Vanwege steunkous en bergschoenen. B-)
Wel vervelens dat je je zo ongemakkelijk voelt in de zomer. :{ Zijn maxijurken voor jou niet een geweldige oplossing dan? Toch luchtig, maar ook bedekkend. :)

Vik, ik herken het wel hoor, dat het hardlopen soms gewoon een tijdje helemaal ruk gaat. Volgens mij is dat zelfs volkomen normaal. Ik post al een tijd mee in het hardloperstopic en daar zie ik wel meer mensen klagen dat het de ene keer onwijs goed gaat (10 kilometer fluitend doen zeg maar) en de andere keer gaat het dan volkomen ruk (met pijn en moeite 5 km eruit persen).
Overigens zijn het wel vooral vrouwen die ik daarover zie klagen. Het is vast wat hormonaals. :)
Doe wat je niet durft.
pi_96499312
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. :)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu ook liever niet in korte broek naar buiten ga. Vanwege steunkous en bergschoenen. B-)
Wel vervelens dat je je zo ongemakkelijk voelt in de zomer. :{ Zijn maxijurken voor jou niet een geweldige oplossing dan? Toch luchtig, maar ook bedekkend. :)

Vik, ik herken het wel hoor, dat het hardlopen soms gewoon een tijdje helemaal ruk gaat. Volgens mij is dat zelfs volkomen normaal. Ik post al een tijd mee in het hardloperstopic en daar zie ik wel meer mensen klagen dat het de ene keer onwijs goed gaat (10 kilometer fluitend doen zeg maar) en de andere keer gaat het dan volkomen ruk (met pijn en moeite 5 km eruit persen).
Overigens zijn het wel vooral vrouwen die ik daarover zie klagen. Het is vast wat hormonaals. :)
Ik denk dat je ook steeds verder moet lopen voordat je die runner's high te pakken hebt en dat maakte dat het in het begin zo lekker voelde, dat hardlopen. :P
  zondag 8 mei 2011 @ 11:29:44 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96499359
@Henk: ik heb een toffe maxidress, maar voor de rest vind ik het lastig om leuke te vinden. Veel zijn er gebloemd en dan voel ik me echt zo'n bloemetjesgordijn :') of ze zijn niet echt helemaal tot op de grond en dan is het ook niet fraai, vind ik.
pi_96499380
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wel naar je lichaam luisteren hoor. Gewoon ter voorkoming van nare blessures.
Wat ik zou doen: heel rustig beginnen en kijken of het gaat. Als het goed gaat, wat langer gaan, als het niet goed gaat eerder terug gaan. :)

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met het gek worden van het continu berichtjes sturen. :) Je hebt dan het gevoel continu afgeleid te worden van wat je eigenlijk aan het doen was.

Co, vervelend van je moeder zeg. -O- Kan me voorstellen dat je er ondertussen heel rationeel in zit, maar leuk is anders.

Ik ga voor die van mij maar eens een rabarbertaart (ofzo) bakken. Of appeltaart. Of allebei. :o
Ja dat ook inderdaad :Y!!
  zondag 8 mei 2011 @ 11:30:47 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96499387
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Bij gebrouilleerd zijn met je moeder kan ik me weinig voorstellen. Soms denk ik wel eens: "Ik wil een tijdje geen contact", maar dan stel ik me voor dat haar zomaar wat kan overkomen en dat ik me dan enorm schuldig ga voelen dat ze is overleden zonder dat we het goed hebben gemaakt :X.
Geloof me. In mijn geval is het echt beter. :X U begrijpt dus neem ik aan dat ik een enorme schurfthekel heb aan moederdag.

Co, sterkte, het blijft altijd naar :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96499543
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook steeds verder moet lopen voordat je die runner's high te pakken hebt en dat maakte dat het in het begin zo lekker voelde, dat hardlopen. :P
Nee, dat is het niet eens. Niet bij mij iig. Soms kom je gewoon echt niet vooruit. Gewoon zware benen ofzo. Heel vervelend.
Ik heb altijd flexibele rondjes waarbij ik kan afsnijden of het rondje eenvoudig langer kan maken.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Henk: ik heb een toffe maxidress, maar voor de rest vind ik het lastig om leuke te vinden. Veel zijn er gebloemd en dan voel ik me echt zo'n bloemetjesgordijn :') of ze zijn niet echt helemaal tot op de grond en dan is het ook niet fraai, vind ik.
Die van Esprit zijn goed lang! Die komen bij mij ook tot de grond. :)
Mexx heeft ook wel aardige jurken. Daar heb ik trouwens nog een kortingsbon voor liggen van 20 euro. Indien iemand geïnteresseerd is: PM! :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:38:41 #168
252806 rubje
-weg-
pi_96499569
Dames,tis binnenkort echt zomer dus zorg dat je afgelopen maanden flink getraind hebt zodat wij mannen weer op de terrasjes naar de strakke en fitte lichamen kunnen kijken terwijl we bier drinken en over het leven praten. }) Oftewel zoals op onderstaande video ;) >:O

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_96499607
Morning!

Gisternacht tot drie uur zitten drinken: bier, wijn, jillz in de achtertuin. Vanochtend uit mijn REM-slaap gerukt door een veel te blij vriendje en nu met een lichte kater op weg naar de provincie voor schoon-moederdag. Vriendje wil graag converseren en ik wil stilte en thuis in bed liggen ;) nu issie gepikeerd, mucho gezellig!

En respect voor diegenen die op zondagochtend gaan bodypumpen en voor Vik omdat ze ook als het niet lekker loopt doorrrrgaat.

En XM, op je FB foto ben je juist zo'n summer-beauty!

Ik heb eigenlijk in geen enkel seizoen sjans en als ik het wel heb al-tijd van buitenlandse manspersonen.

Zo, klaar :)
  zondag 8 mei 2011 @ 11:41:38 #170
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96499662
Oh my. XM, dit is niet echt iets voor je denk ik :')
  zondag 8 mei 2011 @ 11:42:41 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96499679
quote:
9s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:41 schreef Ewelina het volgende:
Oh my. XM, dit is niet echt iets voor je denk ik :')
[ afbeelding ]
Nee :').
  zondag 8 mei 2011 @ 11:44:46 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96499720
Lijstje:

O: havermout
S: 3,7 km hardlopen
T: banaan
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
R (van rieleksen): in het park liggen met een boek
D: homemade maaltijdsalade
T: sinaasappel + druiven
B/S: buikspieroefeningen
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 mei 2011 @ 11:45:02 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96499726
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee :').
En deze (van Mexx)?

ik heb er ook nog 2 met print, maar ik weet niet of je dat wat vindt...

Ik vind maxidresses erg leuk, maar ik word dan echt een smurf vrees ik :')
  zondag 8 mei 2011 @ 11:45:59 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96499757
Die onderste vind ik leuk, maar bij het model is 'ie enkel-lang (staat ook in de url). En de bovenste vind ik mooi, maar niet in die kleur :).

Zit ff bij esprit te kijken, maar die zijn ook allemaal enkel-lang.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:46:11 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96499760
Ik heb ook een maxidress. Best leuk, maar ik heb mooie benen, vooral als ze bruin zijn, dus zonde om die te bedekken :).
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')