Ja toen wel. Daarvoor zei hij steeds. 'Prima', 'oké', 'nou ik zal er rekening mee houden', op een héél erg beledigd toontje. Dus ik zei dat hij niet beledigd hoefde te zijn, dat ik het niet rot bedoelde. 'Nou zo kwam het wel overquote:Op zondag 8 mei 2011 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, nee het is niet per se raar als je dat niet wilt, het is namelijk echt zo dat als je elkaar iedere dag 'spreekt' op msn of what's app dat je dan als je elkaar ziet, minder te vertellen hebt. Aan de andere kant kan het ook wel gezellig zijn. Er is voor allebei wel wat te zeggen. Begreep hij het toen wel, toen je dat had uitgelegd?
Goed zeg! Ik heb af en toe nog last van mijn rechterknie (sinds 2 jaar af en toe) en mijn linkerenkel (sinds 2 weken, na een verkeerde trap) dus de neiging is dan groot om niet te gaan..quote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net hardgelopen met vriendje, les 12, en ik vond t behoorlijk zwaar
Wel naar je lichaam luisteren hoor. Gewoon ter voorkoming van nare blessures.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Goed zeg! Ik heb af en toe nog last van mijn rechterknie (sinds 2 jaar af en toe) en mijn linkerenkel (sinds 2 weken, na een verkeerde trap) dus de neiging is dan groot om niet te gaan..
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij is het precies andersom. Ik heb in de winter meer sjans met rokjes en laarzen dan in de zomer, met krampachtig bedekte ledematen en de blik 'ik voel me helemaal niet fijn' die van m'n gezicht afstraalt.
Ik denk dat je ook steeds verder moet lopen voordat je die runner's high te pakken hebt en dat maakte dat het in het begin zo lekker voelde, dat hardlopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu ook liever niet in korte broek naar buiten ga. Vanwege steunkous en bergschoenen.![]()
Wel vervelens dat je je zo ongemakkelijk voelt in de zomer.Zijn maxijurken voor jou niet een geweldige oplossing dan? Toch luchtig, maar ook bedekkend.
Vik, ik herken het wel hoor, dat het hardlopen soms gewoon een tijdje helemaal ruk gaat. Volgens mij is dat zelfs volkomen normaal. Ik post al een tijd mee in het hardloperstopic en daar zie ik wel meer mensen klagen dat het de ene keer onwijs goed gaat (10 kilometer fluitend doen zeg maar) en de andere keer gaat het dan volkomen ruk (met pijn en moeite 5 km eruit persen).
Overigens zijn het wel vooral vrouwen die ik daarover zie klagen. Het is vast wat hormonaals.
Ja dat ook inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wel naar je lichaam luisteren hoor. Gewoon ter voorkoming van nare blessures.
Wat ik zou doen: heel rustig beginnen en kijken of het gaat. Als het goed gaat, wat langer gaan, als het niet goed gaat eerder terug gaan.![]()
Ik snap trouwens wel wat je bedoelt met het gek worden van het continu berichtjes sturen.Je hebt dan het gevoel continu afgeleid te worden van wat je eigenlijk aan het doen was.
Co, vervelend van je moeder zeg.Kan me voorstellen dat je er ondertussen heel rationeel in zit, maar leuk is anders.
Ik ga voor die van mij maar eens een rabarbertaart (ofzo) bakken. Of appeltaart. Of allebei.
Geloof me. In mijn geval is het echt beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Bij gebrouilleerd zijn met je moeder kan ik me weinig voorstellen. Soms denk ik wel eens: "Ik wil een tijdje geen contact", maar dan stel ik me voor dat haar zomaar wat kan overkomen en dat ik me dan enorm schuldig ga voelen dat ze is overleden zonder dat we het goed hebben gemaakt.
Nee, dat is het niet eens. Niet bij mij iig. Soms kom je gewoon echt niet vooruit. Gewoon zware benen ofzo. Heel vervelend.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook steeds verder moet lopen voordat je die runner's high te pakken hebt en dat maakte dat het in het begin zo lekker voelde, dat hardlopen.
Die van Esprit zijn goed lang! Die komen bij mij ook tot de grond.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Henk: ik heb een toffe maxidress, maar voor de rest vind ik het lastig om leuke te vinden. Veel zijn er gebloemd en dan voel ik me echt zo'n bloemetjesgordijnof ze zijn niet echt helemaal tot op de grond en dan is het ook niet fraai, vind ik.
Neequote:Op zondag 8 mei 2011 11:41 schreef Ewelina het volgende:
Oh my. XM, dit is niet echt iets voor je denk ik
[ afbeelding ]
En deze (van Mexx)?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |