Exact dat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
deze had ik nog maar past niet meer in dat vorige -volle- topik:
nee joh, dat van mera schrijft teun volgens moi omdat ik -voor de grap- met hur flirtte in zo'n vlemicxcx-topic. niks aan het handje, doorzwemmeuh
Weet ik niet, vorige kwam hij erg laat, 't was donkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige gerucht wat ik wel bevestigd wil zien is dat Willem-Jozef stiekem een neger is.
haha, nee joh, gelukkig niet, dat lijkt me echt kutquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige gerucht wat ik wel bevestigd wil zien is dat Willem-Jozef stiekem een neger is.
gelijk verpatsen en hondjes op de bus naar zwijndrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel jammer. Zo'n auto van die vent doet het altijd wel goed hier op de oprit
Dat is na 25 juni wel overquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
dat wijf van de bediening hep een platte rugreet
nou ja, "voor de grap"?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
deze had ik nog maar past niet meer in dat vorige -volle- topik:
nee joh, dat van mera schrijft teun volgens moi omdat ik -voor de grap- met hur flirtte in zo'n vlemicxcx-topic. niks aan het handje, doorzwemmeuh
Ik ruik de hete knoflook-met couscous adem door je leugens heen !quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee joh, gelukkig niet, dat lijkt me echt kutheb het gerucht al 'ns eerder gelezen hier haha
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelijk verpatsen en hondjes op de bus naar zwijndrecht
Ik maak het goed met mijn mazda.. Ik schop wel heks voor de ingang eruitquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel jammer. Zo'n auto van die vent doet het altijd wel goed hier op de oprit
Jij wil te voet terug naar 020?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak het goed met mijn mazda.. Ik schop wel heks voor de ingang eruit
haha, licht bruin is my colah, brotha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ruik de hete knoflook-met couscous adem door je leugens heen !
Zou zo maar kunnen.quote:
Mwah, je reetspleet vond ik anders pittig donkerbruinquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, licht bruin is my colah, brotha.
ik zal maar even serieus reageren: nee bbq-ers, teun heeft m'n bips niet gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, je reetspleet vond ik anders pittig donkerbruin
Nu geloof ik je niet meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal maar even serieus reageren: nee bbq-ers, teun heeft m'n bips niet gezien.
Wat was het danquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal maar even serieus reageren: nee bbq-ers, teun heeft m'n bips niet gezien.
Varkens zijn het !!!!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben hartstikke rustig en serieus. Aan mij heb je niet zo heel veel
Ik denk dat er nog wel een volle bij komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
Je hebt een reeks Teun: http://forum.fok.nl/topicchain/1071
Ja lekker, zit goed in m'n vel, het mag alleen nog wel wat bruiner.quote:
mooi! kan het dak er niet af in die kroeg van je dat je niet bruin bent?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lekker, zit goed in m'n vel, het mag alleen nog wel wat bruiner.
Kijk er naar uit om jou weer te zien, malloot
Ik begrijp dat achterlangs ook kan..quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! kan het dak er niet af in die kroeg van je dat je niet bruin bent?![]()
ja, lijkt me ook knus jou weer te zien, remmert![]()
wel een beetje groot gezelschap, vinnik eng![]()
hopen dat teun het voor die tijd niet laat barsten hier; kun je hem geen preventieve ban aansmeren? straks gaat ons feestje niet door
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik meld mij ook aan, kan dat nog?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
hopen dat teun het voor die tijd niet laat barsten hier; kun je hem geen preventieve ban aansmeren? straks gaat ons feestje niet door
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Notes of geen notes, ban of geen ban, de datum staat als een huis
maar staat het huis nog met al die gekke wijven om je heen daar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Notes of geen notes, ban of geen ban, de datum staat als m'n huis
Ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha
we deden niet anders de laatste jaren hier. iedereen eigenlijk...toch, toch?
Ja, dat lijkt mij nu niet echt handig. BBQ-en met handboeien om en een gag in je muil plus Lobas met zweep achter jequote:Op donderdag 5 mei 2011 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen als lobasca je tafeldame is
Vrijdagavond komt er een exje langs (die van die Tsjechië vakantie), ik hoop dat het nadien nog staat. Tot nu toe in ieder geval fier en recht overeind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
maar staat het huis nog met al die gekke wijven om je heen daar?
TMIquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tot nu toe in ieder geval fier en recht overeind.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrijdagavond komt er een exje langs (die van die Tsjechië vakantie),
Die doet jullie allemaal lachend, zeker weten. En dan vraagt ze nadien nog waar het feest blijftquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
achter dat hout van je leggen met een bal in d'r bek...het is zo eind juni
Hey, ho even, wat de neuk!?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die doet jullie allemaal lachend, zeker weten. En dan vraagt ze nadien nog waar het feest blijft
Mazzel, tot ziens in juniquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
was gezellig hooooooor!
moet slapen, morgen wat thuiswerken (garnalen pellen).
trusten!
Ik vind het allemaal prima, maar het kost wél extra.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar, ik nodig haar niet uit, je hoeft niet met je billen bloot
Je kent haar prijsquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar het kost wél extra.
Wel halal pellen hè? Truste!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
was gezellig hooooooor!
moet slapen, morgen wat thuiswerken (garnalen pellen).
trusten!
Doet ie niet, verdoven ook niet, maar die garnalen zijn suf geluld voordat ie ze in z'n handen heeftquote:
En dan bevredigt ie ze voordat ie de kop eraf trektquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doet ie niet, verdoven ook niet, maar die garnalen zijn suf geluld voordat ie ze in z'n handen heeft
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan bevredigt ie ze voordat ie de kop eraf trekt
WoWquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is Mootie eigenlijk gebleven bij al dit verbaal geweld?
Iets rustiger, hij is gewoon een toffe gast met een duidelijk mening zonder ruzie te zoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, dat met W-J gaat in het echt zo?
Want dan lean ik me hard back op de BBQ en laat jullie de magic worken, zeg maar
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin in die BBQ of denk je "Wat moet ik met die gasten"
Keck, straks met z'n drieën heel sneu om zo'n wegwerpbbq naast een koepeltentje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?
Nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Maar het gaat nogal hard en bot hier....voor een beschaafd meisje is dat best heul confronterend
Dat trek ik wel hoor, wees maar niet bang!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin in die BBQ of denk je "Wat moet ik met die gasten"
Ik heb heul geen haathoofdquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ga nou niet zitten haten met je hoofd.
Voor een knoepert van een legertentquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Keck, straks met z'n drieën heel sneu om zo'n wegwerpbbq naast een koepeltentje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat trek ik wel hoor, wees maar niet bang!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?
Ok, ik ga al, ga wel slapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?
Ho, ik wacht nog even met naar bed gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt dinges nog Teun, die blonde stoot?
Maar die komt toch? Volgens mij weet ie niet zo goed wat hij met mij aan moet en dat begrijp ik wel een beetje. Maar uiteindelijk is hij vast kerel genoeg om zich daar overheen te zetten. Volgens mij val ik in het echt ook wel een beetje mee en anders zijn er nog acht waar hij mee kan kletsen en zuipen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel echt uit dat Pietje niet ook gewoon komt.
Ik zit al een dag lang te twijfelen, met jou in mijn achterhoofd, of ik haar zal vragenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt dinges nog Teun, die blonde stoot?
Ik hóóp het, Pjötr doet wel gezelly.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar die komt toch? Volgens mij weet ie niet zo goed wat hij met mij aan moet en dat begrijp ik wel een beetje. Maar uiteindelijk is hij vast kerel genoeg om zich daar overheen te zetten. Volgens mij val ik in het echt ook wel een beetje mee en anders zijn er nog acht waar hij mee kan kletsen en zuipen.
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit al een dag lang te twijfelen, met jou in mijn achterhoofd, of ik haar zal vragen![]()
Ik denk dat ze niet komt, heeft volgens mij allemaal nieuwe vriendjes in dat andere subforum, maar ik kan het proberen
Nah, dan sleep je hem er toch bij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hóóp het, Pjötr doet wel gezelly.
Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Ze wil toch ook wel weer eens een meet op niveau?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.
Of ze neemt die meisjes mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Sorry hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die vielen toch allemaal buiten mijn doelgroep jongen kut!
PM verstuurd, vorige BBQ was in augustus, eind augustus dacht ik, in de buurt van Kally's verjaardag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer was je vorige bbq ook al weer? vorig jaar juli of augustus?
Iiieuw, doe even normáál.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef mootie het volgende:
Misschien zijn het wel jongetjes onder de 20!
Het is een lekker ding. Alleen blond helaasquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally is een lekkertje om te zien en er komt ook nog aardig geluid uit
Blond is gaaf, maar nogal jongquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een lekker ding. Alleen blond helaas
Wat wil je weten mop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Ja hoor, ik doe wel mee, behoor namelijk niet tot die doelgroepquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij weten toch niet waar jij op valt
Prima, dan moet hij alleen nog komen, is het probleem compleet opgelostquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.
Daar zorgt Mootie zelf maar voor, daar ga ik niet bij helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, dan moet hij alleen nog komen,
Zo is dat, kan ze ook vast welquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zorgt Mootie zelf maar voor, daar ga ik niet bij helpen.
Niet haten, het is pas over een week of 8. Ik kijk tzt ff hoe de wereld eruit ziet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel echt uit dat Pietje niet ook gewoon komt.
Dit deel stond anders mooit niet in m'n MyATquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
Je hebt een reeks Teun: http://forum.fok.nl/topicchain/1071
Dat komt omdat je je niet voor die BBQ hebt aangemeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit deel stond anders mooit niet in m'n MyAT
Ja want jij bent niveau, jij was het verst weg met de TAL meet doofusquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke meisjes?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want jij bent niveau, jij was het verst weg met de TAL meet doofus
En ik was de oudste en das heul geen 20 meerquote:
Bij Teun kan je nooit de oudste zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik was de oudste en das heul geen 20 meer
Bij de BBQ ben jij bijna de jongste, da's cool. Mooi dat je komt. Kan ik weer naar een lekker wijf zitten starenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik was de oudste en das heul geen 20 meer
Ja ik vind het wel leuk een paar in het echt te zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Teun kan je nooit de oudste zijn
Dus kom je ook?
Ik ga je slaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij de BBQ ben jij bijna de jongste, da's cool. Mooi dat je komt. Kan ik weer naar een lekker wijf zitten staren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je slaan
En kijken mag er zitten wat kilo's bij dus meer te zien
Bij mij ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je slaan
En kijken mag er zitten wat kilo's bij dus meer te zien
En hardquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Maar bij jou geeft het niet, je kunt het hebben![]()
Kledingvoorschrift: hoge hakken, korte rokjes![]()
Zucht diep....heerlijk....ze gaat mij slaan
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk een paar in het echt te zien
Heksie komt ook toch? Mooi zie ik die eindelijk
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dit is pas goed nieuws heel heel echt heel leuk verheug me nu dubbel
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar daarna wel "Zoenuh, zoenuh, zoenuh, zoenuh"
echt zit hier nu te stralen he leuk meid meen ik he he eindelijkquote:
Ik ook heb net Lays aan de telefoon en zeg hoe leuk ik het vind om je eindelijk te zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zit hier nu te stralen he leuk meid meen ik he he eindelijk
Nou nouquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Met Kally altijd sfeer
Dit gaat leuk worden
Ze heeft al twee kinderen Remlofquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we nog domme spelletjes doen als we dronken zijn?
Nee ik ga niet over politiek praten met jouquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we nog domme spelletjes doen als we dronken zijn?
Ben jij ook een A'dammer ivm meerijdenquote:
Oh ok .. die vind de weg welquote:
Dat kan ook .. Ik heb geen flauw idee waar ik heen moet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rotterdam Muis, misschien wel handig voor Ian en/of Moots
Twee weken voordat het zover is krijg je de route, kan niet missen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook .. Ik heb geen flauw idee waar ik heen moet.
geef ook je nummer erbij want ik moet kaartlezen en tja ben daar niet zo goed in, wat heet goed hahahhaa we komen ergens anders uit na 3 dagen rond gereden te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee weken voordat het zover is krijg je de route, kan niet missen.
hangbanken???? we zijn geen bejaarde een tuinstoel is ook goed hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Moet nog even een paar oude hangbanken ophalen bij de kringloop
Natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef ook je nummer erbij want ik moet kaartlezen en tja ben daar niet zo goed in, wat heet goed hahahhaa we komen ergens anders uit na 3 dagen rond gereden te hebben
Daar heb ik er maar vijf vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hangbanken???? we zijn geen bejaarde een tuinstoel is ook goed hoor
was een geintje hoor denk je echt dat ik in een ajaxpyama slaapquote:
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedjequote:
Of een kratjequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedje
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedje
ja en anders gewoon ff bij je buren een paar tuinstoelen lenen of is dat niet bij jou dat buren elkaar helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabel
Dat snap ik maar als ik mensen moet oppikken wil ik dat wel weten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee weken voordat het zover is krijg je de route, kan niet missen.
2 kratjes, ook de voeten moeten ergens op rustenquote:
Ja, kan ook, maar tuinstoelen vallen mensen vanaf als ze veel drank op hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en anders gewoon ff bij je buren een paar tuinstoelen lenen of is dat niet bij jou dat buren elkaar helpen
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zit hier nu te stralen he leuk meid meen ik he he eindelijk
doe ik speciaal voor jou me ajaxpyama aan![]()
![]()
Ah ok, Coos moet je eigenlijk zien over te halen, maar die ouwe Haagse lamstraal is dwarsquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als ik mensen moet oppikken wil ik dat wel weten.
oh dat heb ik nog nooit meegemaakt en je weet vallen is vallen en boem is hoquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, kan ook, maar tuinstoelen vallen mensen vanaf als ze veel drank op hebben
Hey Spuit het is wel een dorp he je weet maar nooit, hoop ook dat ik ze kan verstaan dat ze niet anders in dialect gaan pratenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???
Gras is ook primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabel
Ik heb een gestreepte pyamaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???
En nog een dorp op de bible belt ook als ik het goed heb begrepen. neem voor alle zekerheid je kuisheidsgordel ook maar mee! Voor je weet maar nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Spuit het is wel een dorp he je weet maar nooit, hoop ook dat ik ze kan verstaan dat ze niet anders in dialect gaan praten
Ik dacht er niet eens bij naquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
En nog een dorp op de bible belt ook als ik het goed heb begrepen. neem voor alle zekerheid je kuisheidsgordel ook maar mee! Voor je weet maar nooit.
Dit is niet de SC Dquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Nou... de cv ketel op 60 graden zetten i.p.v. automatisch (80 graden) heeft effect gehad, we krijgen 343 euro terug.
mazzelpik nou alles voor die kleine hequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Nou... de cv ketel op 60 graden zetten i.p.v. automatisch (80 graden) heeft effect gehad, we krijgen 343 euro terug.
Gaat al heel veel geld in zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mazzelpik nou alles voor die kleine he
Het gaat erger wordenquote:
Je hebt het in dit topic gepost, nu moet je de helft doneren voor de BBQquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Ian zit vlakbij je (Klundert), Mootie moet uit de buurt van Eindhoven komen, dat wordt 'm denk ik niet voor haar om naar Schiedam te rijden. En je komt langs Pietermans (Gouda) maar die weet (nog) niet wat hij wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik kom uit Schiedam met de auto maar kan wel iemand meenemen hoor
Alleen het is een koekjesblik
Schiet een hert zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt het in dit topic gepost, nu moet je de helft doneren voor de BBQ
Wat een luxe voor die pubersquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Bambi
Ik neem Ian en Pietje wel mee, lekker krap in mijn Ka'tje
Mootie mag ook als ze dat prettiger vindt, pik ik haar van een station op
Yep, steeds brutalerquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ideaal, heb je er geen omkijken naar![]()
Gaat ie goed met die koters van je?
Kijk haar even de twee sexy mannen regelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Bambi
Ik neem Ian en Pietje wel mee, lekker krap in mijn Ka'tje
Wees nu maar blij, je kunt bij veel minder in de auto zittenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk haar even de twee sexy mannen regelen.
De enige worstbenaming die bij jou van toepassing is is Hansworstquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige worst die iedereen wil zit hier in mijn broek!
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...
Jr: nee, dat noemen we een poes...
Zelfs Grietje weet waar ze de worst met mosterd haalt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De enige worstbenaming die bij jou van toepassing is is Hansworst
Wat, ik weet heus wel wat gezelly is, ga nou niet zo doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem maar een USB stick mee, flikker ik wel in de NAS. Wel graag niet té outspoken herrie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...
Jr: nee, dat noemen we een poes...
Doe mij al die andere Grietjes dan maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs Grietje weet waar ze de worst met mosterd haalt.
Ok, jij regelt een USB stick vol? Je kunt ook even wachten tot volgende week (snellere verbinding), dan kun je het alvast uploadenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat, ik weet heus wel wat gezelly is, ga nou niet zo doen.
We hebben nog wel even, dacht ik? Komt goed, ik ga verzamelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, jij regelt een USB stick vol? Je kunt ook even wachten tot volgende week (snellere verbinding), dan kun je het alvast uploaden
zijn wel mannen op leeftijd he kally dus te veel herrie kennen ze niet aanquote:
is lekkere muziek draai ik nu doet me een beetje aan het feestje in mijn achtertuin denken Loveland komt er weer aan op 13 aug.quote:
Daft Punk is ok, maar deadmau5 niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is lekkere muziek draai ik nu doet me een beetje aan het feestje in mijn achtertuin denken Loveland komt er weer aan op 13 aug.
Een beetje ja..quote:
Soms ben je domquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige worst die iedereen wil zit hier in mijn broek!
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje van alles wat hè. Voor elk wat wils
gooi je er wel even een marvin in, gewoon om de 3 nummers een mooie van hemquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bij![]()
Er staat nog geen seconde metal tussen, overigens. Ik hou wel rekening met jullie
Zal wel goed komen, anders zet ik de Dolly Dots wel opquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bij![]()
Er staat nog geen seconde metal tussen, overigens. Ik hou wel rekening met jullie
Ja, over de volgorde ga ik verder niet, ik maak een Poel des Verderfs en die gooit Teun maar lekker op shuffle.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi je er wel even een marvin in, gewoon om de 3 nummers een mooie van hem
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, anders zet ik de Dolly Dots wel op
Er kan aardig wat op, neem ik aan? Ik zit mijn mixed mapjes leeg te gieten op het moment.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappig, ik zie ze binnenkomen, road rage
Ik heb in totaal 6 terabyte, raid 1, dus de helft blijft er van over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er kan aardig wat op, neem ik aan? Ik zit mijn mixed mapjes leeg te gieten op het moment.
jaquote:
Dat ik het niet heb wil niet zeggen dat we het niet kunnen draaien, schat. Ik kan het alleen niet op de schijf van Teun uploaden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja![]()
nee hoor ik ga af en toe wel een mooi nummertje van hem zingen alleen gewaarschuwd kan niet zingen en mijn engels is nou ook niet om naar huis te schrijven
Dat hoor je vanzelf, maar er zit van alles tussen, geen zorgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
teun kom er maar in!!!!! wat heeft ian er tussen gezet???
Neuh dat denk ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
arme Kally![]()
Jij gaat het heel moeilijk krijgen daar![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Kally hoeft waarschijnlijk de hele avond geen ene reet te doen, Teun brengt de drankjes, Remlof draagt haar naar het toilet, aldiedingen.
Hou je er even rekening mee dat er nog geen seconde metal tussen staat? Zelfs geen Rammstein of andere "softe" gitaarmuziek? Ik ben aan het schrapen voor julliequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar je hebt nog maar 62 bestanden, dat is goed twee uur muziek, nog tien uur te gaan
Een goede Rammstein is welkom hoor, de betere nummersquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je er even rekening mee dat er nog geen seconde metal tussen staat? Zelfs geen Rammstein of andere "softe" gitaarmuziek? Ik ben aan het schrapen voor jullie
Als Haks begint te zeuren zetten we haar met de bibs op de BBQquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet dat Haks een hartaanval krijgt.
Ik zat even voor Marvin te kijken, maar ik heb geen flauw idee wat leuk is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als Haks begint te zeuren zetten we haar met de bibs op de BBQ
Marvin sucks (met hoofdletters)quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat even voor Marvin te kijken, maar ik heb geen flauw idee wat leuk is.
Ze flost dr tanden met zequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken ze die kerels wel aan?![]()
Die gasten zitten al weken van te voren met een erectie
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Kally hoeft waarschijnlijk de hele avond geen ene reet te doen, Teun brengt de drankjes, Remlof draagt haar naar het toilet, aldiedingen.
a goshie...wat ben je toch een dropquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogen
whaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken ze die kerels wel aan?![]()
Die gasten zitten al weken van te voren met een erectie
Wrijf het er maar in, wrijf het er maar in!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet dat Haks een hartaanval krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |