Of een kratjequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedje
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedje
ja en anders gewoon ff bij je buren een paar tuinstoelen lenen of is dat niet bij jou dat buren elkaar helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabel
Dat snap ik maar als ik mensen moet oppikken wil ik dat wel weten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee weken voordat het zover is krijg je de route, kan niet missen.
2 kratjes, ook de voeten moeten ergens op rustenquote:
Ja, kan ook, maar tuinstoelen vallen mensen vanaf als ze veel drank op hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en anders gewoon ff bij je buren een paar tuinstoelen lenen of is dat niet bij jou dat buren elkaar helpen
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zit hier nu te stralen he leuk meid meen ik he he eindelijk
doe ik speciaal voor jou me ajaxpyama aan![]()
![]()
Ah ok, Coos moet je eigenlijk zien over te halen, maar die ouwe Haagse lamstraal is dwarsquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als ik mensen moet oppikken wil ik dat wel weten.
oh dat heb ik nog nooit meegemaakt en je weet vallen is vallen en boem is hoquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, kan ook, maar tuinstoelen vallen mensen vanaf als ze veel drank op hebben
Hey Spuit het is wel een dorp he je weet maar nooit, hoop ook dat ik ze kan verstaan dat ze niet anders in dialect gaan pratenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???
Gras is ook primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabel
Ik heb een gestreepte pyamaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???
En nog een dorp op de bible belt ook als ik het goed heb begrepen. neem voor alle zekerheid je kuisheidsgordel ook maar mee! Voor je weet maar nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Spuit het is wel een dorp he je weet maar nooit, hoop ook dat ik ze kan verstaan dat ze niet anders in dialect gaan praten
Ik dacht er niet eens bij naquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
En nog een dorp op de bible belt ook als ik het goed heb begrepen. neem voor alle zekerheid je kuisheidsgordel ook maar mee! Voor je weet maar nooit.
Dit is niet de SC Dquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Nou... de cv ketel op 60 graden zetten i.p.v. automatisch (80 graden) heeft effect gehad, we krijgen 343 euro terug.
mazzelpik nou alles voor die kleine hequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Nou... de cv ketel op 60 graden zetten i.p.v. automatisch (80 graden) heeft effect gehad, we krijgen 343 euro terug.
Gaat al heel veel geld in zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mazzelpik nou alles voor die kleine he
Het gaat erger wordenquote:
Je hebt het in dit topic gepost, nu moet je de helft doneren voor de BBQquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Ian zit vlakbij je (Klundert), Mootie moet uit de buurt van Eindhoven komen, dat wordt 'm denk ik niet voor haar om naar Schiedam te rijden. En je komt langs Pietermans (Gouda) maar die weet (nog) niet wat hij wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik kom uit Schiedam met de auto maar kan wel iemand meenemen hoor
Alleen het is een koekjesblik
Schiet een hert zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt het in dit topic gepost, nu moet je de helft doneren voor de BBQ
Wat een luxe voor die pubersquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Bambi
Ik neem Ian en Pietje wel mee, lekker krap in mijn Ka'tje
Mootie mag ook als ze dat prettiger vindt, pik ik haar van een station op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |