Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Ze wil toch ook wel weer eens een meet op niveau?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.
Of ze neemt die meisjes mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Sorry hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die vielen toch allemaal buiten mijn doelgroep jongen kut!
PM verstuurd, vorige BBQ was in augustus, eind augustus dacht ik, in de buurt van Kally's verjaardag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer was je vorige bbq ook al weer? vorig jaar juli of augustus?
Iiieuw, doe even normáál.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef mootie het volgende:
Misschien zijn het wel jongetjes onder de 20!
Het is een lekker ding. Alleen blond helaasquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally is een lekkertje om te zien en er komt ook nog aardig geluid uit
Blond is gaaf, maar nogal jongquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een lekker ding. Alleen blond helaas
Wat wil je weten mop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Ja hoor, ik doe wel mee, behoor namelijk niet tot die doelgroepquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij weten toch niet waar jij op valt
Prima, dan moet hij alleen nog komen, is het probleem compleet opgelostquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.
Daar zorgt Mootie zelf maar voor, daar ga ik niet bij helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, dan moet hij alleen nog komen,
Zo is dat, kan ze ook vast welquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zorgt Mootie zelf maar voor, daar ga ik niet bij helpen.
Niet haten, het is pas over een week of 8. Ik kijk tzt ff hoe de wereld eruit ziet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel echt uit dat Pietje niet ook gewoon komt.
Dit deel stond anders mooit niet in m'n MyATquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
Je hebt een reeks Teun: http://forum.fok.nl/topicchain/1071
Dat komt omdat je je niet voor die BBQ hebt aangemeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit deel stond anders mooit niet in m'n MyAT
Ja want jij bent niveau, jij was het verst weg met de TAL meet doofusquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke meisjes?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want jij bent niveau, jij was het verst weg met de TAL meet doofus
En ik was de oudste en das heul geen 20 meerquote:
Bij Teun kan je nooit de oudste zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik was de oudste en das heul geen 20 meer
Bij de BBQ ben jij bijna de jongste, da's cool. Mooi dat je komt. Kan ik weer naar een lekker wijf zitten starenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik was de oudste en das heul geen 20 meer
Ja ik vind het wel leuk een paar in het echt te zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Teun kan je nooit de oudste zijn
Dus kom je ook?
Ik ga je slaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij de BBQ ben jij bijna de jongste, da's cool. Mooi dat je komt. Kan ik weer naar een lekker wijf zitten staren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je slaan
En kijken mag er zitten wat kilo's bij dus meer te zien
Bij mij ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je slaan
En kijken mag er zitten wat kilo's bij dus meer te zien
En hardquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Maar bij jou geeft het niet, je kunt het hebben![]()
Kledingvoorschrift: hoge hakken, korte rokjes![]()
Zucht diep....heerlijk....ze gaat mij slaan
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk een paar in het echt te zien
Heksie komt ook toch? Mooi zie ik die eindelijk
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dit is pas goed nieuws heel heel echt heel leuk verheug me nu dubbel
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar daarna wel "Zoenuh, zoenuh, zoenuh, zoenuh"
echt zit hier nu te stralen he leuk meid meen ik he he eindelijkquote:
Ik ook heb net Lays aan de telefoon en zeg hoe leuk ik het vind om je eindelijk te zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zit hier nu te stralen he leuk meid meen ik he he eindelijk
Nou nouquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
Met Kally altijd sfeer
Dit gaat leuk worden
Ze heeft al twee kinderen Remlofquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we nog domme spelletjes doen als we dronken zijn?
Nee ik ga niet over politiek praten met jouquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we nog domme spelletjes doen als we dronken zijn?
Ben jij ook een A'dammer ivm meerijdenquote:
Oh ok .. die vind de weg welquote:
Dat kan ook .. Ik heb geen flauw idee waar ik heen moet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rotterdam Muis, misschien wel handig voor Ian en/of Moots
Twee weken voordat het zover is krijg je de route, kan niet missen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook .. Ik heb geen flauw idee waar ik heen moet.
geef ook je nummer erbij want ik moet kaartlezen en tja ben daar niet zo goed in, wat heet goed hahahhaa we komen ergens anders uit na 3 dagen rond gereden te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee weken voordat het zover is krijg je de route, kan niet missen.
hangbanken???? we zijn geen bejaarde een tuinstoel is ook goed hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Moet nog even een paar oude hangbanken ophalen bij de kringloop
Natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef ook je nummer erbij want ik moet kaartlezen en tja ben daar niet zo goed in, wat heet goed hahahhaa we komen ergens anders uit na 3 dagen rond gereden te hebben
Daar heb ik er maar vijf vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hangbanken???? we zijn geen bejaarde een tuinstoel is ook goed hoor
was een geintje hoor denk je echt dat ik in een ajaxpyama slaapquote:
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedjequote:
Of een kratjequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedje
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabelquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou is toch oke, ik, soury moot en kally en jij op een stoel de rest gewoon op kleedje
ja en anders gewoon ff bij je buren een paar tuinstoelen lenen of is dat niet bij jou dat buren elkaar helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabel
Dat snap ik maar als ik mensen moet oppikken wil ik dat wel weten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee weken voordat het zover is krijg je de route, kan niet missen.
2 kratjes, ook de voeten moeten ergens op rustenquote:
Ja, kan ook, maar tuinstoelen vallen mensen vanaf als ze veel drank op hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en anders gewoon ff bij je buren een paar tuinstoelen lenen of is dat niet bij jou dat buren elkaar helpen
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zit hier nu te stralen he leuk meid meen ik he he eindelijk
doe ik speciaal voor jou me ajaxpyama aan![]()
![]()
Ah ok, Coos moet je eigenlijk zien over te halen, maar die ouwe Haagse lamstraal is dwarsquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als ik mensen moet oppikken wil ik dat wel weten.
oh dat heb ik nog nooit meegemaakt en je weet vallen is vallen en boem is hoquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, kan ook, maar tuinstoelen vallen mensen vanaf als ze veel drank op hebben
Hey Spuit het is wel een dorp he je weet maar nooit, hoop ook dat ik ze kan verstaan dat ze niet anders in dialect gaan pratenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???
Gras is ook primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ergens nog twee banken kan hosselen voor weinig. Wel zo comfortabel
Ik heb een gestreepte pyamaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pyama???? Niet eens een kort, sexy nachthemdje???
En nog een dorp op de bible belt ook als ik het goed heb begrepen. neem voor alle zekerheid je kuisheidsgordel ook maar mee! Voor je weet maar nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Spuit het is wel een dorp he je weet maar nooit, hoop ook dat ik ze kan verstaan dat ze niet anders in dialect gaan praten
Ik dacht er niet eens bij naquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
En nog een dorp op de bible belt ook als ik het goed heb begrepen. neem voor alle zekerheid je kuisheidsgordel ook maar mee! Voor je weet maar nooit.
Dit is niet de SC Dquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Nou... de cv ketel op 60 graden zetten i.p.v. automatisch (80 graden) heeft effect gehad, we krijgen 343 euro terug.
mazzelpik nou alles voor die kleine hequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Nou... de cv ketel op 60 graden zetten i.p.v. automatisch (80 graden) heeft effect gehad, we krijgen 343 euro terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |