Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin in die BBQ of denk je "Wat moet ik met die gasten"
Keck, straks met z'n drieën heel sneu om zo'n wegwerpbbq naast een koepeltentje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?
Nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Maar het gaat nogal hard en bot hier....voor een beschaafd meisje is dat best heul confronterend
Dat trek ik wel hoor, wees maar niet bang!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin in die BBQ of denk je "Wat moet ik met die gasten"
Ik heb heul geen haathoofdquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ga nou niet zitten haten met je hoofd.
Voor een knoepert van een legertentquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Keck, straks met z'n drieën heel sneu om zo'n wegwerpbbq naast een koepeltentje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat trek ik wel hoor, wees maar niet bang!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?
Ok, ik ga al, ga wel slapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?
Ho, ik wacht nog even met naar bed gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt dinges nog Teun, die blonde stoot?
Maar die komt toch? Volgens mij weet ie niet zo goed wat hij met mij aan moet en dat begrijp ik wel een beetje. Maar uiteindelijk is hij vast kerel genoeg om zich daar overheen te zetten. Volgens mij val ik in het echt ook wel een beetje mee en anders zijn er nog acht waar hij mee kan kletsen en zuipen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel echt uit dat Pietje niet ook gewoon komt.
Ik zit al een dag lang te twijfelen, met jou in mijn achterhoofd, of ik haar zal vragenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt dinges nog Teun, die blonde stoot?
Ik hóóp het, Pjötr doet wel gezelly.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar die komt toch? Volgens mij weet ie niet zo goed wat hij met mij aan moet en dat begrijp ik wel een beetje. Maar uiteindelijk is hij vast kerel genoeg om zich daar overheen te zetten. Volgens mij val ik in het echt ook wel een beetje mee en anders zijn er nog acht waar hij mee kan kletsen en zuipen.
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit al een dag lang te twijfelen, met jou in mijn achterhoofd, of ik haar zal vragen![]()
Ik denk dat ze niet komt, heeft volgens mij allemaal nieuwe vriendjes in dat andere subforum, maar ik kan het proberen
Nah, dan sleep je hem er toch bij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hóóp het, Pjötr doet wel gezelly.
Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Ze wil toch ook wel weer eens een meet op niveau?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.
Of ze neemt die meisjes mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Sorry hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die vielen toch allemaal buiten mijn doelgroep jongen kut!
PM verstuurd, vorige BBQ was in augustus, eind augustus dacht ik, in de buurt van Kally's verjaardag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer was je vorige bbq ook al weer? vorig jaar juli of augustus?
Iiieuw, doe even normáál.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef mootie het volgende:
Misschien zijn het wel jongetjes onder de 20!
Het is een lekker ding. Alleen blond helaasquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally is een lekkertje om te zien en er komt ook nog aardig geluid uit
Blond is gaaf, maar nogal jongquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een lekker ding. Alleen blond helaas
Wat wil je weten mop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Ja hoor, ik doe wel mee, behoor namelijk niet tot die doelgroepquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij weten toch niet waar jij op valt
Prima, dan moet hij alleen nog komen, is het probleem compleet opgelostquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.
Daar zorgt Mootie zelf maar voor, daar ga ik niet bij helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, dan moet hij alleen nog komen,
Zo is dat, kan ze ook vast welquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zorgt Mootie zelf maar voor, daar ga ik niet bij helpen.
Niet haten, het is pas over een week of 8. Ik kijk tzt ff hoe de wereld eruit ziet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel echt uit dat Pietje niet ook gewoon komt.
Dit deel stond anders mooit niet in m'n MyATquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
Je hebt een reeks Teun: http://forum.fok.nl/topicchain/1071
Dat komt omdat je je niet voor die BBQ hebt aangemeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit deel stond anders mooit niet in m'n MyAT
Ja want jij bent niveau, jij was het verst weg met de TAL meet doofusquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke meisjes?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want jij bent niveau, jij was het verst weg met de TAL meet doofus
En ik was de oudste en das heul geen 20 meerquote:
Bij Teun kan je nooit de oudste zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik was de oudste en das heul geen 20 meer
Bij de BBQ ben jij bijna de jongste, da's cool. Mooi dat je komt. Kan ik weer naar een lekker wijf zitten starenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik was de oudste en das heul geen 20 meer
Ja ik vind het wel leuk een paar in het echt te zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Teun kan je nooit de oudste zijn
Dus kom je ook?
Ik ga je slaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij de BBQ ben jij bijna de jongste, da's cool. Mooi dat je komt. Kan ik weer naar een lekker wijf zitten staren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je slaan
En kijken mag er zitten wat kilo's bij dus meer te zien
Bij mij ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je slaan
En kijken mag er zitten wat kilo's bij dus meer te zien
En hardquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Maar bij jou geeft het niet, je kunt het hebben![]()
Kledingvoorschrift: hoge hakken, korte rokjes![]()
Zucht diep....heerlijk....ze gaat mij slaan
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk een paar in het echt te zien
Heksie komt ook toch? Mooi zie ik die eindelijk
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dit is pas goed nieuws heel heel echt heel leuk verheug me nu dubbel