Die doet jullie allemaal lachend, zeker weten. En dan vraagt ze nadien nog waar het feest blijftquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
achter dat hout van je leggen met een bal in d'r bek...het is zo eind juni
Hey, ho even, wat de neuk!?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die doet jullie allemaal lachend, zeker weten. En dan vraagt ze nadien nog waar het feest blijft
Mazzel, tot ziens in juniquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
was gezellig hooooooor!
moet slapen, morgen wat thuiswerken (garnalen pellen).
trusten!
Ik vind het allemaal prima, maar het kost wél extra.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar, ik nodig haar niet uit, je hoeft niet met je billen bloot
Je kent haar prijsquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar het kost wél extra.
Wel halal pellen hè? Truste!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
was gezellig hooooooor!
moet slapen, morgen wat thuiswerken (garnalen pellen).
trusten!
Doet ie niet, verdoven ook niet, maar die garnalen zijn suf geluld voordat ie ze in z'n handen heeftquote:
En dan bevredigt ie ze voordat ie de kop eraf trektquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doet ie niet, verdoven ook niet, maar die garnalen zijn suf geluld voordat ie ze in z'n handen heeft
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan bevredigt ie ze voordat ie de kop eraf trekt
WoWquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is Mootie eigenlijk gebleven bij al dit verbaal geweld?
Iets rustiger, hij is gewoon een toffe gast met een duidelijk mening zonder ruzie te zoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, dat met W-J gaat in het echt zo?
Want dan lean ik me hard back op de BBQ en laat jullie de magic worken, zeg maar
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin in die BBQ of denk je "Wat moet ik met die gasten"
Keck, straks met z'n drieën heel sneu om zo'n wegwerpbbq naast een koepeltentje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?
Nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu de toelatingseisen aan het opvoeren?
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Maar het gaat nogal hard en bot hier....voor een beschaafd meisje is dat best heul confronterend
Dat trek ik wel hoor, wees maar niet bang!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin in die BBQ of denk je "Wat moet ik met die gasten"
Ik heb heul geen haathoofdquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ga nou niet zitten haten met je hoofd.
Voor een knoepert van een legertentquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Keck, straks met z'n drieën heel sneu om zo'n wegwerpbbq naast een koepeltentje.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat trek ik wel hoor, wees maar niet bang!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?
Ok, ik ga al, ga wel slapenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Und? Wat heeft dat in jezusnaam met Mewts te maken!?
Ho, ik wacht nog even met naar bed gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt dinges nog Teun, die blonde stoot?
Maar die komt toch? Volgens mij weet ie niet zo goed wat hij met mij aan moet en dat begrijp ik wel een beetje. Maar uiteindelijk is hij vast kerel genoeg om zich daar overheen te zetten. Volgens mij val ik in het echt ook wel een beetje mee en anders zijn er nog acht waar hij mee kan kletsen en zuipen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel echt uit dat Pietje niet ook gewoon komt.
Ik zit al een dag lang te twijfelen, met jou in mijn achterhoofd, of ik haar zal vragenquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt dinges nog Teun, die blonde stoot?
Ik hóóp het, Pjötr doet wel gezelly.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar die komt toch? Volgens mij weet ie niet zo goed wat hij met mij aan moet en dat begrijp ik wel een beetje. Maar uiteindelijk is hij vast kerel genoeg om zich daar overheen te zetten. Volgens mij val ik in het echt ook wel een beetje mee en anders zijn er nog acht waar hij mee kan kletsen en zuipen.
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit al een dag lang te twijfelen, met jou in mijn achterhoofd, of ik haar zal vragen![]()
Ik denk dat ze niet komt, heeft volgens mij allemaal nieuwe vriendjes in dat andere subforum, maar ik kan het proberen
Nah, dan sleep je hem er toch bij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hóóp het, Pjötr doet wel gezelly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |