Die doet jullie allemaal lachend, zeker weten. En dan vraagt ze nadien nog waar het feest blijftquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
achter dat hout van je leggen met een bal in d'r bek...het is zo eind juni
Hey, ho even, wat de neuk!?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die doet jullie allemaal lachend, zeker weten. En dan vraagt ze nadien nog waar het feest blijft
Mazzel, tot ziens in juniquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
was gezellig hooooooor!
moet slapen, morgen wat thuiswerken (garnalen pellen).
trusten!
Ik vind het allemaal prima, maar het kost wél extra.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar, ik nodig haar niet uit, je hoeft niet met je billen bloot
Je kent haar prijsquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar het kost wél extra.
Wel halal pellen hè? Truste!quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
was gezellig hooooooor!
moet slapen, morgen wat thuiswerken (garnalen pellen).
trusten!
Doet ie niet, verdoven ook niet, maar die garnalen zijn suf geluld voordat ie ze in z'n handen heeftquote:
En dan bevredigt ie ze voordat ie de kop eraf trektquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doet ie niet, verdoven ook niet, maar die garnalen zijn suf geluld voordat ie ze in z'n handen heeft
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan bevredigt ie ze voordat ie de kop eraf trekt
WoWquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is Mootie eigenlijk gebleven bij al dit verbaal geweld?
Iets rustiger, hij is gewoon een toffe gast met een duidelijk mening zonder ruzie te zoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, dat met W-J gaat in het echt zo?
Want dan lean ik me hard back op de BBQ en laat jullie de magic worken, zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |