Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Ze wil toch ook wel weer eens een meet op niveau?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal haar wel een PM sturen en haar op dit topic wijzen. Dan moet ze maar zien.
Of ze neemt die meisjes mee?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die TALvriendjes heb ik gezien bij een meet bij haar thuis, de oudste was 20 geloof ik
Ze wil toch ook wel weer eens een meet op niveau?
Sorry hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, die vielen toch allemaal buiten mijn doelgroep jongen kut!
PM verstuurd, vorige BBQ was in augustus, eind augustus dacht ik, in de buurt van Kally's verjaardag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer was je vorige bbq ook al weer? vorig jaar juli of augustus?
Iiieuw, doe even normáál.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:28 schreef mootie het volgende:
Misschien zijn het wel jongetjes onder de 20!
Het is een lekker ding. Alleen blond helaasquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally is een lekkertje om te zien en er komt ook nog aardig geluid uit
Blond is gaaf, maar nogal jongquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een lekker ding. Alleen blond helaas
Wat wil je weten mop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Ja hoor, ik doe wel mee, behoor namelijk niet tot die doelgroepquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:36 schreef mootie het volgende:
Euhm kunnen we nu de lekkere mannen even bespreken?
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij weten toch niet waar jij op valt
Prima, dan moet hij alleen nog komen, is het probleem compleet opgelostquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Ian op Pietje, aangezien dat de sexy boy is.
Daar zorgt Mootie zelf maar voor, daar ga ik niet bij helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, dan moet hij alleen nog komen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |