quote:
Enigszins.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:28 schreef hornage het volgende:
Titel niet vermelden? Is dit een nieuwe manier om inkoppers te vermijden?
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Gillingham het volgende:
We zijn dus op zoek naar de oudere zus van 007?
Ik dacht de jonge catwoman.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Gillingham het volgende:
We zijn dus op zoek naar de oudere zus van 007?
Ik ga nog wel een PM sturen naar alle FMT'ers, maar voorgaande meets hebben we ook als enige voorwaarde gehad dat de betreffende user minstens 1 punt heeft gescoord in de afgelopen 3 maanden oid, dus jij bent ook een FMT'erquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef Haarklip het volgende:
Ik wil opzich ook wel, maar voel me nog niet genoeg ingeburgerd om te meeten
Ik ga hierna 5 LOST vragen stellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Gillingham het volgende:
Drie 'Married with Children' gerelateerde vragen op een rij...
Nauwelijks een vooruitgang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ga hierna 5 LOST vragen stellen.
Na een aflevering of acht was ik er aardig op uitgekeken. Leuk uitgangspunt en het had zeker potentie, maar het verviel grotendeels in cliché's en mysterieus-doenerij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op-één-na-beste serie tot nu toe,.
Twin Peaks natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Na een aflevering of acht was ik er aardig op uitgekeken. Leuk uitgangspunt en het had zeker potentie, maar het verviel grotendeels in cliché's en mysterieus-doenerij.
Wat is volgens jou dan de beste?
Ah, dat is inderdaad een toffe serie.quote:
Dacht dat je het einde van seizoen twee bedoelde, ben nog niet bij het einde van de hele serie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:53 schreef picodealion het volgende:
Nou compleet niet meer het realisme uit de eerste 4 seizoenen. Dat McNolty een crime-scene vervalst en dat hij en zijn collega's steeds dieper vast in dat complot zitten.. totale bullshit.
Damn, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dacht dat je het einde van seizoen twee bedoelde, ben nog niet bij het einde van de hele serie.
Ach, voor Twin Peaks kunnen er nauwelijks spoilers bestaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:08 schreef picodealion het volgende:
Heel goed. Blijft het nadeel van series later kijken, ik ben achteraf heel erg verbaasd dat ik totaal blanco Twin Peaks inging. Ik had zelfs Fire Walk With Me gezien jaren daarvoor, maar uiteraard totaal niks van begrepen of onthouden zonder context (en op mijn 16e).
Die is ook wel aardig ja. Heb daar echter altijd alleen maar flarden van gezien. Losse afleveringen die ik toevallig tegenkwam op televisie. Misschien zou ik de afleveringen ooit eens chronologisch moeten bekijken, zoals het hoort.quote:
Ken niet veel mensen die de serie kennen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef picodealion het volgende:
Ja, die was ook geweldig. Een van de weinige Britse series die ik leuk vind.
Probeer Game of Thrones eens. Erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Asap het volgende:
Misfits![]()
Probeer nu Camelot te kijken, maar nog niet echt boeiend...
Ziet er goed uit, ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer Game of Thrones eens. Erg vermakelijk.
ja, ff naar huis rijden. Maar de vraag staat er!quote:
Nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het echt een belachelijk mooie vrouw.
En dát schijnt dan ook weer niet te kloppen. Snap je 'm nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat schijnt niet te kloppen, over die goudvissen.
Ik vind hem ook wel aardig, halfjaartje geleden gestopt - zal wel weer gaan kijken als ik klaar ben met Babylon 5 en The Wirequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, nu we 't toch over TV-series hadden, Supernatural vind ik ook nog erg leuk. Ik dacht altijd dat het zo'n onnozele, oppervlakkige puberserie was, maar eigenlijk is 't veel toffer dan dat.
Ik bijna altijd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
Checken jullie de pics die je post van tevoren met TinEye? Dat doe ik nooit..
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
Ja, ik dus ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te lui voor.
En ik ga er nog van uit dat men eerlijk is, hoe naïef dat ook mag zijn.
Net eens geprobeerd, maar het valt eigenlijk wel mee qua werk. Mijn plaatje was redelijk slecht vindbaar, zag op de eerste pagina eigenlijk maar een cluequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te lui voor.
Voornamelijk omdat cage en travolta elkaar heel aardig imiterenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef picodealion het volgende:
Waarom vond iedereen Face/Off ook alweer zo goed?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
Een manier om plaatjes te googelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Zojuist A Man Escaped gekeken, de eerste Bresson die ik echt kan waarderen.
Dat kan toch ook gewoon met google?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een manier om plaatjes te googelen.
Andersomquote:
Hmm, ik ben nu ongeveer op driekwart en inderdaad. Ze spelen goed, maar dat is dan ook ongeveer het enige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat cage en travolta elkaar heel aardig imiteren
Hij is eindelijk door alle disneyfilms heen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
Waar is Sands eigenlijk? Of zijn grafvraag?
een foto bewerken en checken op tineye is een kleine moeitequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te lui voor.
Ik had eerlijk gezegd ook nog nooit van tineye gehoord, maar hoe maak je hem tineye proof dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:44 schreef Patch het volgende:
[..]
een foto bewerken en checken op tineye is een kleine moeite
Volgens mij kan je toch ook gewoon een plaatje pakken en hem dan iets bewerken? Dat doe ik tenminste wel eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook nog nooit van tineye gehoord, maar hoe maak je hem tineye proof dan?
Ahh simpel, ok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef Asap het volgende:
[..]
Volgens mij kan je toch ook gewoon een plaatje pakken en hem dan iets bewerken? Dat doe ik tenminste wel eens
Een plaatje dat bij tineye resultaten oplevert moet wel meer dan een beetje bewerkt worden om tineye te laten denken dat het niet hetzelfde plaatje is. Al kleur je driekwart van het plaatje zwart, dan nog weet tineye dezelfde resultaten te vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef Asap het volgende:
[..]
Volgens mij kan je toch ook gewoon een plaatje pakken en hem dan iets bewerken? Dat doe ik tenminste wel eens
Bijzonder eigenlijk, dat dat zo goed werkt. Misschien naief maar ik heb er niet bij stilgestaan dat mensen dat ook daadwerkelijk gaan gebruiken voor hun antwoorden hier. Ik pak regelmatig tineye of IMDb erbij als ik het niet weet maar dan houd ik me ook afzijdig tot de volgende vraag,quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Een plaatje dat bij tineye resultaten oplevert moet wel meer dan een beetje bewerkt worden om tineye te laten denken dat het niet hetzelfde plaatje is. Al kleur je driekwart van het plaatje zwart, dan nog weet tineye dezelfde resultaten te vinden.
Grote film, grote borstenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zit in een grote film die nu in de bioscopen draait.
Ik denk ook niet dat als het nog gebeurt, dat het vaak gebeurt. Het is vooral dat ik een vrij snelle tineye-proof methode heb, dat ik plaatjes blijf bewerken. Maar ja, als mensen echt willen is het voor oplettenden die tijd willen besteden om te cheaten (quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bijzonder eigenlijk, dat dat zo goed werkt. Misschien naief maar ik heb er niet bij stilgestaan dat mensen dat ook daadwerkelijk gaan gebruiken voor hun antwoorden hier. Ik pak regelmatig tineye of IMDb erbij als ik het niet weet maar dan houd ik me ook afzijdig tot de volgende vraag,.
Hmm, vraag me af hoe je tineye wel misleidt als zwarte vlakken niet helpen. Met de hue/saturation pielen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat als het nog gebeurt, dat het vaak gebeurt. Het is vooral dat ik een vrij snelle tineye-proof methode heb, dat ik plaatjes blijf bewerken. Maar ja, als mensen echt willen is het voor oplettenden die tijd willen besteden om te cheaten () alsnog op te zoeken
Hehe probeerde ik net het plaatje te bewerken en Tin-eye proof te maken. Voor bewerking 8 resultaten en na bewerking.... 10 resultaten!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, vraag me af hoe je tineye wel misleidt als zwarte vlakken niet helpen. Met de hue/saturation pielen?
Zover ik weet, moeten de vormen op het plaatje grotendeels veranderen t.o.v. het origineel. Hue/saturation heb ik nooit geprobeerd, maar dat werkt dus denk ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, vraag me af hoe je tineye wel misleidt als zwarte vlakken niet helpen. Met de hue/saturation pielen?
Op zich wel waar inderdaad. Maar het komt vaak genoeg voor dat ik een plaatje helemaal niet aanpas...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Huh... dat is toch bijna exact evenveel werk als je anders het plaatje ook aanpast
Eén troost: ik had 'm niet herkend. Ik weet niet of dat eraan ligt dat ik de film niet heb gezien of omdat ik gewoon Oostindisch blind ben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef Dopekoe het volgende:
Had eigenlijk gehoopt dat ie niet goed te herkennen was....
Tegen beter weten in eigenlijk,....
Zal wel, maar het werkt allemaal vertragend. Dan ben je 10 minuten bezig om het plaatje aan te passen en te checken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:44 schreef Patch het volgende:
een foto bewerken en checken op tineye is een kleine moeite
Als ik trivieer vanaf mijn iPad, kan ik de plaatjes helemaal niet bewerken en uploaden, dus moet ik het van tinypic hebben. En ik blijf net als Wyccie liever een beetje naief.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Op zich wel waar inderdaad. Maar het komt vaak genoeg voor dat ik een plaatje helemaal niet aanpas...
Ik kan je imgur.com aanraden. Geen gehannes met codes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ik trivieer vanaf mijn iPad, kan ik de plaatjes helemaal niet bewerken en uploaden, dus moet ik het van tinypic hebben. En ik blijf net als Wyccie liever een beetje naief.
zal ik eens proberen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kan je imgur.com aanraden. Geen gehannes met codes.
Stuur een persoonlijk berichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef picodealion het volgende:
Zou hij niet gezien hebben dat ik mijn opstarter weer weg heb gehaald? Zal ik 'm zolang weer terug zetten?
Goede observeringquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Zeg Gill, ik vind het wel heel toevallig dat jij een Apocalypse Now icon hebt en een Clockwork Orange signature, en DukeJan precies het omgekeerde. Je zit niet stiekem met een kloon te spelen he?.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Zeg Gill, ik vind het wel heel toevallig dat jij een Apocalypse Now icon hebt en een Clockwork Orange signature, en DukeJan precies het omgekeerde. Je zit niet stiekem met een kloon te spelen he?.
Triest, maar het is al eerder gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Tevens allemaal even komen schelden en tieren:
Hollywood maakt remake van Seven Samurai
Ach, zelfs Pixar heeft een Seven Samurai remakequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Tevens allemaal even komen schelden en tieren:
Hollywood maakt remake van Seven Samurai
Ah, ja. Die twee zijn ondertussen zo verweven voor mij dat ik ze nog wel eens door elkaar haal. Kwam er laatst voor de zoveelste keer achter dat hij in het boek helemaal geen achternaam heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Was me nog niet eens opgevallen.
Maar mijn signature komt van het boek.
Ook die 'De/The Large'? Of is dat enkel de film?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, ja. Die twee zijn ondertussen zo verweven voor mij dat ik ze nog wel eens door elkaar haal. Kwam er laatst voor de zoveelste keer achter dat hij in het boek helemaal geen achternaam heeft.
"The Large" gaat daar over zijn geslachtsdeel,quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Gillingham het volgende:
Wikipedia:
Alex: The novel's anti-hero and leader among his droogs. He often refers to himself as "Your Humble Narrator". (Having seduced two girls in a music shop, Alex refers to himself as "Alexander the Large" while ravishing them; this was later the basis for Alex's claimed surname DeLarge in the 1971 film.)
Dit is inderdaad pure willekeur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef wyccie het volgende:
Andersom werken die Keywords vaak wel, maar dit sloeg nergens op. De volgende keer een betere vraag als ik meer tijd heb.
Klopt, maar die woorden zou ik dan ook niet uitkiezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Gillingham het volgende:
Dat werkt inderdaad beter, maar ook dan staan er soms rare dingen tussen.
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef wyccie het volgende:
En wie van jullie heeft daadwerkelijk geapplaudisseerd?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zojuist 10km gerend (applaus, dank je).
Dus ik wil nu 5 titels uit de top 100 van IMDb met als keyword Running.
Daar heb ik ook nog wel wat herinneringen aan. Maar dat zit er niet meer in hier.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met dat tweede plaatje erbij zegt het me echt helemaal niks
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met dat tweede plaatje erbij zegt het me echt helemaal niks
Die reactie heb ik nooit bij Coen filmsquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Wordt een grote 'A-ha!' voor jou dan.
Flodder?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:
Welke film is het nou waarbij die vader helemaal flipt en in een tank over de stoep over allemaal auto's gaat rijden?
Wat ik me wel van schatjes kan herinneren is dat de ouders op het eind van de film onder het asfalt liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht zo'n Schatjes achtige film..
Opvolger van Schatjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef picodealion het volgende:
Dan zit ik gewoon films door elkaar te halen.
En Mama Is Boos? Waar ging die dan over?
Papa ging vreemd en mama nam wraakquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opvolger van Schatjes
Geen idee meer waar het over ging.
Tja... niet zo vreemd dat mama dan boos wordtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Papa ging vreemd en mama nam wraak
quote:
Uiteraard is Resident Evil gewoon te koop. Staat gewoon op bolquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Ben nu naar het tenenkrommende 'The Boy in the Striped Pajamas'. Aardig contrast met Un Condamné à Mort s'Est Échappé van gisteren...
Kan ik de door jou aangerade film gewoon 'kopen' hornage? Of moet ik daar een programmaatje/account oid voor hebben?
Dat bedoel ik niet helemaal horn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Uiteraard is Resident Evil gewoon te koop. Staat gewoon op bol
Tsss torrentsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef hornage het volgende:
Je bedoelt of je het gewoon zo kan downen? Je weet niet hoe torrents werken?
Dat kan ook niet, je zit immers niet naast me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef DragonFodder het volgende:
utorrent. Maar je hebt het niet van mij!
Erm... nee... Misschien klinkt dat raar hier tussen de filmfanaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef hornage het volgende:
Je bedoelt of je het gewoon zo kan downen? Je weet niet hoe torrents werken?
Utorrent downloaden, installeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je zit immers niet naast me.
[..]
Erm... nee... Misschien klinkt dat raar hier tussen de filmfanaten.
Ik huur voornamelijk, maar nieuwe films zie ik uiteraard het liefst in de bioscoop.
Dank voor de info.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Utorrent downloaden, installeren.
Torrentbestand opzoeken op bv. TPB, open klikken, dan opent ie utorrent om de file binnen te trekken. Simpel as that. Maar huren/kopen is beter
Ik trek ongeveer 3 films per dag binnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank voor de info.
Betwijfel echter dat ik er gebruik van ga maken.
quote:Vincent: Whoa!
Jules: What the fuck's happening, man? Ah, shit man!
Vincent: Oh man, I shot Marvin in the face.
Jules: Why the fuck did you do that!
Kortom, Star wars is in dit lijstje het minste realistischquote:
quote:
Verrassendquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kortom, Star wars is in dit lijstje het minste realistisch
En Stargate 1 van de meest realistischequote:
Is een kloon van Gillinghamquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef hornage het volgende:
Ik vind dat die DukeJan wel verbazingwekkend veel weet voor een newbie op FMT...
Is that the key to FMT wisdom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mensen die Apocalypse Now genoeg waarderen, weten gewoon veel
Ik waardeer AN heel erg, maar ik weet geen balquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mensen die Apocalypse Now genoeg waarderen, weten gewoon veel
Een van de velenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik waardeer AN heel erg, maar ik weet geen bal
Newbie op FMT is niet hetzelfde als newbie filmhobbyquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef hornage het volgende:
Ik vind dat die DukeJan wel verbazingwekkend veel weet voor een newbie op FMT...
Uiteraard, en zoals elke newbie betaamt krijgt hij het voordeel van de twijfel, maar in het kader van openheid noem ik het evenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Newbie op FMT is niet hetzelfde als newbie filmhobby
Heb je nog wat aan mijn PM gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Uiteraard, en zoals elke newbie betaamt krijgt hij het voordeel van de twijfel, maar in het kader van openheid noem ik het even
Enorm! Goede uitbreiding van mijn pr0n collectie!quote:
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectiequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef hornage het volgende:
[..]
Enorm! Goede uitbreiding van mijn pr0n collectie!
Gief!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectie
Die opgedroogde plakaten op sommige films hadden wel wat minder gekund....quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Ja maar jij telt voor twee gekkie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
De FMT-topics gaan er sneller doorheen dan de dagen van de maand.
Met welke kloon post Gil nog meer?quote:
Dat doe ik niet, maar een aantal mensen verdenken me ervan.quote:
Hehe nee hoor, geen verdenkingen hier, daarvoor zit je al veel te lang bij FMTquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar een aantal mensen verdenken me ervan.
Zoals Robby en asap. Vast nog wel meer.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Ah ja, pico kwam met die scherpe observatie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, geen verdenkingen hier, daarvoor zit je al veel te lang bij FMT
Ik moest meer denken aan een post van Pico van gisteren
[..]
Ik was ook niet serieus, mocht je dat denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah ja, pico kwam met die scherpe observatie.
Ik neem ook niet aan dat de rest serieus was.
Jullie zijn op het moment ook lekker aan het slow chatten daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
De FMT-topics gaan er sneller doorheen dan de dagen van de maand.
Jemig nog even en het is de nieuwe sub titel van FMT is: Attack of the Clonesquote:
Klopt dan ook weer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jullie zijn op het moment ook lekker aan het slow chatten daar
En ik ben aan het slowchatten in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Daar ben je te sympathiek voor.
Eigenlijk ben ik een kloon van mr_anonimous en dolle_hond. @Sam, wil jij die punten (1194 + 1336) bij mij huidige user toevoegen? Dat is wat eerlijkerquote:
Ik denk nooit verder dan 2 dagen vooruit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef hornage het volgende:
Euj, ipv slowchatten ff aangeven wanneer je kan meeten![]()
FMT - Slowchat XX - Wie haalt er deze maand 100 punten?
Eh... sta je dan nog wel onder mij ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Asap het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een kloon van mr_anonimous en dolle_hond. @Sam, wil jij die punten (1194 + 1336) bij mij huidige user toevoegen? Dat is wat eerlijker
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Robby87 het volgende:
Hey FireFox, ik weet een leuke vrouw voor je:
wat een afgangquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Robby87 het volgende:
Die snap ik niet helemaal Shaolin...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:25 schreef ShaoliN het volgende:
5e film is een soort van gelijke film door dezelfde regiseur gemaakt.
Wat snel getikt. ik bedoelde eigenlijk dat er van de 5e film, Lock Stock, een soortgelijke film gemaakt is door Ritchie. (Snatch) Daar heeft Statham het tegen Tommy steeds over se germans.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal Shaolin...
Ah op die manier. Dacht dat je zelfde regisseur als Eternal Sunshine bedoelde.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat snel getikt. ik bedoelde eigenlijk dat er van de 5e film, Lock Stock, een soortgelijke film gemaakt is door Ritchie. (Snatch) Daar heeft Statham het tegen Tommy steeds over se germans.
Toen ik mijn post nog eens terug las dacht ik ook dat ik dat bedoelde.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dacht dat je zelfde regisseur als Eternal Sunshine bedoelde.
Gelukkig heb ik geen kloons.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Jemig nog even en het is de nieuwe sub titel van FMT is: Attack of the Clones
Check die site weleens, maar heel specifiek op één draadje gericht, niet echt intensief dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef DukeJan het volgende:
Zitten hier eigenlijk nog meer moviemeteraars?
Kijk er ook heel soms, maar heb geen account.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef DukeJan het volgende:
Jep, stem daar op elke film die ik kijk. Verder doe ik daar vrij weinig tot niks.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef DukeJan het volgende:
Heb wel een account, maar kijk er nooit meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef DukeJan het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef wyccie het volgende:
Gut, had ik me daar toch bijna een punt gescoord met een pornovraag.
Wat erg dat je dat kent als vrouw zijndequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde nog Rocco Siffredi zeggen maar ik weet niet in welke mainstream film hij gespeeld heeft
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat erg dat je dat kent als vrouw zijnde
Jij zegt het. Normaal laat ik dat aan FF over, maar die heeft vandaag een leuke vrouw leren kennen, toch FF?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Verkapte 'zijn jullie bezet-vraag'.
Alleen er zit teveel elton John in die filmquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef wyccie het volgende:
Gnomeo & Juliet.... hehe, bijna net zo grappig als sommige pornotitels.
Vertel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij zegt het. Normaal laat ik dat aan FF over, maar die heeft vandaag een leuke vrouw leren kennen, toch FF?
Idd, vertel?quote:
Oh ik vind het wel een fijne actrice.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enter the Void
Vreselijke actrice, die van de eerste plaatjes.
De 12e ga ik je een schop onder je kont geven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vermoed dat ik het deze keer wat langer zal volhouden, maar dat ik opnieuw ga kraken na een dag of 12.
Ik vind dat er überhaupt meer niet-westerse films gekeken moeten worden. Myself included.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er wat meer recente Japanse films moeten gekeken worden.
Films van Shunji Iwai, Toshiaki Toyoda, Hirokazu Koreeda, Tetsuya Nakashima, Hiroyuki Tanaka en Hitoshi Matsumoto.
Die zijn echt wel goed, hoor.
Daar had ik tot voor kort ook last van. Sinds ik lid ben van de bibliotheek (met mooi aanbod) gaat het weer een stuk beter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat er wat meer films gekeken moeten worden. Door mij.
Nee, ik bedoel bibliotheek.quote:
Wat is dat?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ha, jij hebt wat te vertellen, FF. Iets met d's en t's en een meisje.
Ook gij, Brutus?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ha, jij hebt wat te vertellen, FF. Iets met d's en t's en een meisje.
Wat heb ik gedaan? Robby zei dat je ons wat te vertellen had...quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Ik altijd maar denken dat je een lief klein meisje bent...![]()
Liep het niet goed af dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus?![]()
Ik altijd maar denken dat je een lief klein meisje bent...![]()
Ik zeg even helemaal niks meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan? Robby zei dat je ons wat te vertellen had...
Ik lach je niet uit, ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zeg even helemaal niks meer![]()
Iedereen lacht me uit
Ocharme.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg even helemaal niks meer![]()
Iedereen lacht me uit
Ik probeerde Gil vandaag te wijzen op een spelfout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik weet niet eens waar het over gaat.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Robby87 het volgende:
De vraag laat ik open staan voor morgen. Welterusten allebei.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef Gillingham het volgende:
Ik wordt voorspelbaar...
Trustequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef Gillingham het volgende:
FF 'verbeterde me'. For your information:
[..]
De vraag laat ik open staan voor morgen. Welterusten allebei.
Blijft prachtig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef Gillingham het volgende:
FF 'verbeterde me'. For your information:
[..]
De vraag laat ik open staan voor morgen. Welterusten allebei.
Ik had al gezien dat de Giro nogal heftig is dit jaar, maar dit is echt extreemquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef Gillingham het volgende:
Doff, check dit:
Team Geox verkent Giro-ettape
Absurd, maar een mooi alternatief voor de inspiratieloze Tours.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat de Giro nogal heftig is dit jaar, maar dit is echt extreem.
Heb er natuurlijk wel alleen maar meer zin in
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk eens wat Gillingham voor je heeft gedaan, FF.
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Pun intended. Even voor de duidelijkheid.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:12 schreef Doff het volgende:
Hoe bewerk je plaatjes zodat ze door de tineye-test komen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe probeerde ik net het plaatje te bewerken en Tin-eye proof te maken. Voor bewerking 8 resultaten en na bewerking.... 10 resultaten!![]()
Wat wel werkt als je de plaatjes iets misvormd, bijvoorbeeld in paint het veld selecteren en bijv iets uitrekken, daarna 0 resultaten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zover ik weet, moeten de vormen op het plaatje grotendeels veranderen t.o.v. het origineel. Hue/saturation heb ik nooit geprobeerd, maar dat werkt dus denk ik niet.
Dan moet je 'm toch flink uitrekken geloof ik. Een beetje volstaat niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |