Ach ja, zo heb ik DW Griffiths al gemist (die wist ik gelijk al) en ook Erika Eleniak (ik was niet helemaal zeker van ET, daarom maar niet gegoktquote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
Godver, Lebanon ligt hier al drie weken klaar om gekeken te worden. Anders had ik alvast een Mei-puntje kunnen pakken,.
Sterke, benauwende film. Gaat dat zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
Godver, Lebanon ligt hier al drie weken klaar om gekeken te worden. Anders had ik alvast een Mei-puntje kunnen pakken,.
Het is inderdaad niet zozeer de 'beklemmendheid' van een Das Boot, maar de (cinematografische) mogelijkheden van een tank zijn ook wat kleiner dan van een onderzeeboot. Ik denk dat ik het juist wat onaangenaam beklemmend had gevonden als er nog minder (directe) interactie met de buitenwereld zou zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond je niet dat er iets te vaak volk in en uit de tank ging om het echt beklemmend te maken?
En ik game tegenwoordig eigenlijk nooit meerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef hornage het volgende:
Fok! Game Trivia Deel 3@Sands
Ook qua games ken je je shit
Ook nooit gespeeldquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Zijn we nog steeds in het dubbele-punten topic? Wat een grafvraag...
Help dan even mee gokken zodat we door kunnen naar een éénpuntsvraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Zijn we nog steeds in het dubbele-punten topic? Wat een grafvraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |