Jullie zijn op het moment ook lekker aan het slow chatten daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
De FMT-topics gaan er sneller doorheen dan de dagen van de maand.
Jemig nog even en het is de nieuwe sub titel van FMT is: Attack of the Clonesquote:
Klopt dan ook weer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jullie zijn op het moment ook lekker aan het slow chatten daar
En ik ben aan het slowchatten in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Daar ben je te sympathiek voor.
Eigenlijk ben ik een kloon van mr_anonimous en dolle_hond. @Sam, wil jij die punten (1194 + 1336) bij mij huidige user toevoegen? Dat is wat eerlijkerquote:
Ik denk nooit verder dan 2 dagen vooruit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef hornage het volgende:
Euj, ipv slowchatten ff aangeven wanneer je kan meeten![]()
FMT - Slowchat XX - Wie haalt er deze maand 100 punten?
Eh... sta je dan nog wel onder mij ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Asap het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een kloon van mr_anonimous en dolle_hond. @Sam, wil jij die punten (1194 + 1336) bij mij huidige user toevoegen? Dat is wat eerlijker
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Robby87 het volgende:
Hey FireFox, ik weet een leuke vrouw voor je:
wat een afgangquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Robby87 het volgende:
Hey FireFox, ik weet een leuke vrouw voor je:
Die snap ik niet helemaal Shaolin...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:25 schreef ShaoliN het volgende:
5e film is een soort van gelijke film door dezelfde regiseur gemaakt.
Wat snel getikt. ik bedoelde eigenlijk dat er van de 5e film, Lock Stock, een soortgelijke film gemaakt is door Ritchie. (Snatch) Daar heeft Statham het tegen Tommy steeds over se germans.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal Shaolin...
Ah op die manier. Dacht dat je zelfde regisseur als Eternal Sunshine bedoelde.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat snel getikt. ik bedoelde eigenlijk dat er van de 5e film, Lock Stock, een soortgelijke film gemaakt is door Ritchie. (Snatch) Daar heeft Statham het tegen Tommy steeds over se germans.
Toen ik mijn post nog eens terug las dacht ik ook dat ik dat bedoelde.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dacht dat je zelfde regisseur als Eternal Sunshine bedoelde.
Gelukkig heb ik geen kloons.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Jemig nog even en het is de nieuwe sub titel van FMT is: Attack of the Clones
Check die site weleens, maar heel specifiek op één draadje gericht, niet echt intensief dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef DukeJan het volgende:
Zitten hier eigenlijk nog meer moviemeteraars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |