Stuur een persoonlijk berichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef picodealion het volgende:
Zou hij niet gezien hebben dat ik mijn opstarter weer weg heb gehaald? Zal ik 'm zolang weer terug zetten?
Goede observeringquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Zeg Gill, ik vind het wel heel toevallig dat jij een Apocalypse Now icon hebt en een Clockwork Orange signature, en DukeJan precies het omgekeerde. Je zit niet stiekem met een kloon te spelen he?.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Zeg Gill, ik vind het wel heel toevallig dat jij een Apocalypse Now icon hebt en een Clockwork Orange signature, en DukeJan precies het omgekeerde. Je zit niet stiekem met een kloon te spelen he?.
Triest, maar het is al eerder gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Tevens allemaal even komen schelden en tieren:
Hollywood maakt remake van Seven Samurai
Ach, zelfs Pixar heeft een Seven Samurai remakequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef picodealion het volgende:
Tevens allemaal even komen schelden en tieren:
Hollywood maakt remake van Seven Samurai
Ah, ja. Die twee zijn ondertussen zo verweven voor mij dat ik ze nog wel eens door elkaar haal. Kwam er laatst voor de zoveelste keer achter dat hij in het boek helemaal geen achternaam heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Was me nog niet eens opgevallen.
Maar mijn signature komt van het boek.
Ook die 'De/The Large'? Of is dat enkel de film?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, ja. Die twee zijn ondertussen zo verweven voor mij dat ik ze nog wel eens door elkaar haal. Kwam er laatst voor de zoveelste keer achter dat hij in het boek helemaal geen achternaam heeft.
"The Large" gaat daar over zijn geslachtsdeel,quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Gillingham het volgende:
Wikipedia:
Alex: The novel's anti-hero and leader among his droogs. He often refers to himself as "Your Humble Narrator". (Having seduced two girls in a music shop, Alex refers to himself as "Alexander the Large" while ravishing them; this was later the basis for Alex's claimed surname DeLarge in the 1971 film.)
Dit is inderdaad pure willekeur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef wyccie het volgende:
Andersom werken die Keywords vaak wel, maar dit sloeg nergens op. De volgende keer een betere vraag als ik meer tijd heb.
Klopt, maar die woorden zou ik dan ook niet uitkiezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef Gillingham het volgende:
Dat werkt inderdaad beter, maar ook dan staan er soms rare dingen tussen.
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:39 schreef wyccie het volgende:
En wie van jullie heeft daadwerkelijk geapplaudisseerd?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zojuist 10km gerend (applaus, dank je).
Dus ik wil nu 5 titels uit de top 100 van IMDb met als keyword Running.
Daar heb ik ook nog wel wat herinneringen aan. Maar dat zit er niet meer in hier.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met dat tweede plaatje erbij zegt het me echt helemaal niks
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met dat tweede plaatje erbij zegt het me echt helemaal niks
Die reactie heb ik nooit bij Coen filmsquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Wordt een grote 'A-ha!' voor jou dan.
Flodder?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:
Welke film is het nou waarbij die vader helemaal flipt en in een tank over de stoep over allemaal auto's gaat rijden?
Wat ik me wel van schatjes kan herinneren is dat de ouders op het eind van de film onder het asfalt liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht zo'n Schatjes achtige film..
Opvolger van Schatjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef picodealion het volgende:
Dan zit ik gewoon films door elkaar te halen.
En Mama Is Boos? Waar ging die dan over?
Papa ging vreemd en mama nam wraakquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opvolger van Schatjes
Geen idee meer waar het over ging.
Tja... niet zo vreemd dat mama dan boos wordtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Papa ging vreemd en mama nam wraak
quote:
Uiteraard is Resident Evil gewoon te koop. Staat gewoon op bolquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Ben nu naar het tenenkrommende 'The Boy in the Striped Pajamas'. Aardig contrast met Un Condamné à Mort s'Est Échappé van gisteren...
Kan ik de door jou aangerade film gewoon 'kopen' hornage? Of moet ik daar een programmaatje/account oid voor hebben?
Dat bedoel ik niet helemaal horn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Uiteraard is Resident Evil gewoon te koop. Staat gewoon op bol
Tsss torrentsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef hornage het volgende:
Je bedoelt of je het gewoon zo kan downen? Je weet niet hoe torrents werken?
Dat kan ook niet, je zit immers niet naast me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef DragonFodder het volgende:
utorrent. Maar je hebt het niet van mij!
Erm... nee... Misschien klinkt dat raar hier tussen de filmfanaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef hornage het volgende:
Je bedoelt of je het gewoon zo kan downen? Je weet niet hoe torrents werken?
Utorrent downloaden, installeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je zit immers niet naast me.
[..]
Erm... nee... Misschien klinkt dat raar hier tussen de filmfanaten.
Ik huur voornamelijk, maar nieuwe films zie ik uiteraard het liefst in de bioscoop.
Dank voor de info.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Utorrent downloaden, installeren.
Torrentbestand opzoeken op bv. TPB, open klikken, dan opent ie utorrent om de file binnen te trekken. Simpel as that. Maar huren/kopen is beter
Ik trek ongeveer 3 films per dag binnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank voor de info.
Betwijfel echter dat ik er gebruik van ga maken.
quote:Vincent: Whoa!
Jules: What the fuck's happening, man? Ah, shit man!
Vincent: Oh man, I shot Marvin in the face.
Jules: Why the fuck did you do that!
Kortom, Star wars is in dit lijstje het minste realistischquote:
quote:
Verrassendquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kortom, Star wars is in dit lijstje het minste realistisch
En Stargate 1 van de meest realistischequote:
Is een kloon van Gillinghamquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef hornage het volgende:
Ik vind dat die DukeJan wel verbazingwekkend veel weet voor een newbie op FMT...
Is that the key to FMT wisdom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mensen die Apocalypse Now genoeg waarderen, weten gewoon veel
Ik waardeer AN heel erg, maar ik weet geen balquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mensen die Apocalypse Now genoeg waarderen, weten gewoon veel
Een van de velenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik waardeer AN heel erg, maar ik weet geen bal
Newbie op FMT is niet hetzelfde als newbie filmhobbyquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef hornage het volgende:
Ik vind dat die DukeJan wel verbazingwekkend veel weet voor een newbie op FMT...
Uiteraard, en zoals elke newbie betaamt krijgt hij het voordeel van de twijfel, maar in het kader van openheid noem ik het evenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Newbie op FMT is niet hetzelfde als newbie filmhobby
Heb je nog wat aan mijn PM gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Uiteraard, en zoals elke newbie betaamt krijgt hij het voordeel van de twijfel, maar in het kader van openheid noem ik het even
Enorm! Goede uitbreiding van mijn pr0n collectie!quote:
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectiequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef hornage het volgende:
[..]
Enorm! Goede uitbreiding van mijn pr0n collectie!
Gief!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectie
Die opgedroogde plakaten op sommige films hadden wel wat minder gekund....quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Ja maar jij telt voor twee gekkie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
De FMT-topics gaan er sneller doorheen dan de dagen van de maand.
Met welke kloon post Gil nog meer?quote:
Dat doe ik niet, maar een aantal mensen verdenken me ervan.quote:
Hehe nee hoor, geen verdenkingen hier, daarvoor zit je al veel te lang bij FMTquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar een aantal mensen verdenken me ervan.
Zoals Robby en asap. Vast nog wel meer.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Ah ja, pico kwam met die scherpe observatie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, geen verdenkingen hier, daarvoor zit je al veel te lang bij FMT
Ik moest meer denken aan een post van Pico van gisteren
[..]
Ik was ook niet serieus, mocht je dat denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah ja, pico kwam met die scherpe observatie.
Ik neem ook niet aan dat de rest serieus was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |