Daar heb ik ook nog wel wat herinneringen aan. Maar dat zit er niet meer in hier.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met dat tweede plaatje erbij zegt het me echt helemaal niks
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met dat tweede plaatje erbij zegt het me echt helemaal niks
Die reactie heb ik nooit bij Coen filmsquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Wordt een grote 'A-ha!' voor jou dan.
Flodder?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:
Welke film is het nou waarbij die vader helemaal flipt en in een tank over de stoep over allemaal auto's gaat rijden?
Wat ik me wel van schatjes kan herinneren is dat de ouders op het eind van de film onder het asfalt liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht zo'n Schatjes achtige film..
Opvolger van Schatjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef picodealion het volgende:
Dan zit ik gewoon films door elkaar te halen.
En Mama Is Boos? Waar ging die dan over?
Papa ging vreemd en mama nam wraakquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opvolger van Schatjes
Geen idee meer waar het over ging.
Tja... niet zo vreemd dat mama dan boos wordtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Papa ging vreemd en mama nam wraak
quote:
Uiteraard is Resident Evil gewoon te koop. Staat gewoon op bolquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Ben nu naar het tenenkrommende 'The Boy in the Striped Pajamas'. Aardig contrast met Un Condamné à Mort s'Est Échappé van gisteren...
Kan ik de door jou aangerade film gewoon 'kopen' hornage? Of moet ik daar een programmaatje/account oid voor hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |