Dat bedoel ik niet helemaal horn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Uiteraard is Resident Evil gewoon te koop. Staat gewoon op bol
Tsss torrentsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef hornage het volgende:
Je bedoelt of je het gewoon zo kan downen? Je weet niet hoe torrents werken?
Dat kan ook niet, je zit immers niet naast me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef DragonFodder het volgende:
utorrent. Maar je hebt het niet van mij!
Erm... nee... Misschien klinkt dat raar hier tussen de filmfanaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef hornage het volgende:
Je bedoelt of je het gewoon zo kan downen? Je weet niet hoe torrents werken?
Utorrent downloaden, installeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je zit immers niet naast me.
[..]
Erm... nee... Misschien klinkt dat raar hier tussen de filmfanaten.
Ik huur voornamelijk, maar nieuwe films zie ik uiteraard het liefst in de bioscoop.
Dank voor de info.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Utorrent downloaden, installeren.
Torrentbestand opzoeken op bv. TPB, open klikken, dan opent ie utorrent om de file binnen te trekken. Simpel as that. Maar huren/kopen is beter
Ik trek ongeveer 3 films per dag binnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank voor de info.
Betwijfel echter dat ik er gebruik van ga maken.
quote:Vincent: Whoa!
Jules: What the fuck's happening, man? Ah, shit man!
Vincent: Oh man, I shot Marvin in the face.
Jules: Why the fuck did you do that!
Kortom, Star wars is in dit lijstje het minste realistischquote:
quote:
Verrassendquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kortom, Star wars is in dit lijstje het minste realistisch
En Stargate 1 van de meest realistischequote:
Is een kloon van Gillinghamquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef hornage het volgende:
Ik vind dat die DukeJan wel verbazingwekkend veel weet voor een newbie op FMT...
Is that the key to FMT wisdom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mensen die Apocalypse Now genoeg waarderen, weten gewoon veel
Ik waardeer AN heel erg, maar ik weet geen balquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mensen die Apocalypse Now genoeg waarderen, weten gewoon veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |