Een van de velenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik waardeer AN heel erg, maar ik weet geen bal
Newbie op FMT is niet hetzelfde als newbie filmhobbyquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef hornage het volgende:
Ik vind dat die DukeJan wel verbazingwekkend veel weet voor een newbie op FMT...
Uiteraard, en zoals elke newbie betaamt krijgt hij het voordeel van de twijfel, maar in het kader van openheid noem ik het evenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Newbie op FMT is niet hetzelfde als newbie filmhobby
Heb je nog wat aan mijn PM gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Uiteraard, en zoals elke newbie betaamt krijgt hij het voordeel van de twijfel, maar in het kader van openheid noem ik het even
Enorm! Goede uitbreiding van mijn pr0n collectie!quote:
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectiequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef hornage het volgende:
[..]
Enorm! Goede uitbreiding van mijn pr0n collectie!
Gief!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectie
Die opgedroogde plakaten op sommige films hadden wel wat minder gekund....quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hehe, dan zit je nu te fappen op een deel van mijn collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Ja maar jij telt voor twee gekkie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
De FMT-topics gaan er sneller doorheen dan de dagen van de maand.
Met welke kloon post Gil nog meer?quote:
Dat doe ik niet, maar een aantal mensen verdenken me ervan.quote:
Hehe nee hoor, geen verdenkingen hier, daarvoor zit je al veel te lang bij FMTquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar een aantal mensen verdenken me ervan.
Zoals Robby en asap. Vast nog wel meer.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Zeg Gill, ik vind het wel heel toevallig dat jij een Apocalypse Now icon hebt en een Clockwork Orange signature, en DukeJan precies het omgekeerde. Je zit niet stiekem met een kloon te spelen he?.
Ah ja, pico kwam met die scherpe observatie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, geen verdenkingen hier, daarvoor zit je al veel te lang bij FMT
Ik moest meer denken aan een post van Pico van gisteren
[..]
Ik was ook niet serieus, mocht je dat denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah ja, pico kwam met die scherpe observatie.
Ik neem ook niet aan dat de rest serieus was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |