quote:
Enigszins.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:28 schreef hornage het volgende:
Titel niet vermelden? Is dit een nieuwe manier om inkoppers te vermijden?
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Gillingham het volgende:
We zijn dus op zoek naar de oudere zus van 007?
Ik dacht de jonge catwoman.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Gillingham het volgende:
We zijn dus op zoek naar de oudere zus van 007?
Ik ga nog wel een PM sturen naar alle FMT'ers, maar voorgaande meets hebben we ook als enige voorwaarde gehad dat de betreffende user minstens 1 punt heeft gescoord in de afgelopen 3 maanden oid, dus jij bent ook een FMT'erquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef Haarklip het volgende:
Ik wil opzich ook wel, maar voel me nog niet genoeg ingeburgerd om te meeten
Ik ga hierna 5 LOST vragen stellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Gillingham het volgende:
Drie 'Married with Children' gerelateerde vragen op een rij...
Nauwelijks een vooruitgang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ga hierna 5 LOST vragen stellen.
Na een aflevering of acht was ik er aardig op uitgekeken. Leuk uitgangspunt en het had zeker potentie, maar het verviel grotendeels in cliché's en mysterieus-doenerij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op-één-na-beste serie tot nu toe,.
Twin Peaks natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Na een aflevering of acht was ik er aardig op uitgekeken. Leuk uitgangspunt en het had zeker potentie, maar het verviel grotendeels in cliché's en mysterieus-doenerij.
Wat is volgens jou dan de beste?
Ah, dat is inderdaad een toffe serie.quote:
Dacht dat je het einde van seizoen twee bedoelde, ben nog niet bij het einde van de hele serie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:53 schreef picodealion het volgende:
Nou compleet niet meer het realisme uit de eerste 4 seizoenen. Dat McNolty een crime-scene vervalst en dat hij en zijn collega's steeds dieper vast in dat complot zitten.. totale bullshit.
Damn, sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dacht dat je het einde van seizoen twee bedoelde, ben nog niet bij het einde van de hele serie.
Ach, voor Twin Peaks kunnen er nauwelijks spoilers bestaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:08 schreef picodealion het volgende:
Heel goed. Blijft het nadeel van series later kijken, ik ben achteraf heel erg verbaasd dat ik totaal blanco Twin Peaks inging. Ik had zelfs Fire Walk With Me gezien jaren daarvoor, maar uiteraard totaal niks van begrepen of onthouden zonder context (en op mijn 16e).
Die is ook wel aardig ja. Heb daar echter altijd alleen maar flarden van gezien. Losse afleveringen die ik toevallig tegenkwam op televisie. Misschien zou ik de afleveringen ooit eens chronologisch moeten bekijken, zoals het hoort.quote:
Ken niet veel mensen die de serie kennen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef picodealion het volgende:
Ja, die was ook geweldig. Een van de weinige Britse series die ik leuk vind.
Probeer Game of Thrones eens. Erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Asap het volgende:
Misfits![]()
Probeer nu Camelot te kijken, maar nog niet echt boeiend...
Ziet er goed uit, ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer Game of Thrones eens. Erg vermakelijk.
ja, ff naar huis rijden. Maar de vraag staat er!quote:
Nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het echt een belachelijk mooie vrouw.
En dát schijnt dan ook weer niet te kloppen. Snap je 'm nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat schijnt niet te kloppen, over die goudvissen.
Ik vind hem ook wel aardig, halfjaartje geleden gestopt - zal wel weer gaan kijken als ik klaar ben met Babylon 5 en The Wirequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, nu we 't toch over TV-series hadden, Supernatural vind ik ook nog erg leuk. Ik dacht altijd dat het zo'n onnozele, oppervlakkige puberserie was, maar eigenlijk is 't veel toffer dan dat.
Ik bijna altijd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
Checken jullie de pics die je post van tevoren met TinEye? Dat doe ik nooit..
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
Ja, ik dus ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te lui voor.
En ik ga er nog van uit dat men eerlijk is, hoe naïef dat ook mag zijn.
Net eens geprobeerd, maar het valt eigenlijk wel mee qua werk. Mijn plaatje was redelijk slecht vindbaar, zag op de eerste pagina eigenlijk maar een cluequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te lui voor.
Voornamelijk omdat cage en travolta elkaar heel aardig imiterenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef picodealion het volgende:
Waarom vond iedereen Face/Off ook alweer zo goed?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
Een manier om plaatjes te googelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Zojuist A Man Escaped gekeken, de eerste Bresson die ik echt kan waarderen.
Dat kan toch ook gewoon met google?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een manier om plaatjes te googelen.
Andersomquote:
Hmm, ik ben nu ongeveer op driekwart en inderdaad. Ze spelen goed, maar dat is dan ook ongeveer het enige.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat cage en travolta elkaar heel aardig imiteren
Hij is eindelijk door alle disneyfilms heen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
Waar is Sands eigenlijk? Of zijn grafvraag?
een foto bewerken en checken op tineye is een kleine moeitequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te lui voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |