quote:Green blood was used for the **** to get the movie past the censors.
quote:Sex & Nudity: 5/10
Most of the film takes place in a bar in Mexico. Women dance with their buttocks and some breasts showing. Most of the nudity is in the background but a few times breasts are seen.
A woman is raped off-screen. We see quick images of her dead body on a bed with blood all over the place.
Some strong sexual references.
Klinkt warm!quote:
Ik zie niksquote:
Dat is 5, je hebt nog 2 Mexicanen uit o.a. Desperado, Machete etc (Robert Rodriguez vaste acteursquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Gillingham het volgende:
George Clooney
Quentin Tarantino
Salma Hayek
Harvey Keitel
Juliette Lewis
Danny is goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef Gillingham het volgende:
Danny Trejo
Antonio Banderes? Edit: Banderas
Robert Rodriguez zelf?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef DragonFodder het volgende:
[random western]shooting at the o.k. corral?![]()
![]()
quote:
Au Hasard Balthazar inderdaad.quote:
Doff +1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Doff het volgende:
Asterix & Obelix Welke doe ik niet moeilijk over, Jeux Olympiques
Benoit Poelvoorde
Gerard Depardieu
Alain Delon
Zeg ik Asterix & Obelix meet Cleopatraquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Doff het volgende:
Asterix & Obelix
Benoit Poelvoorde
Gerard Depardieu
Alain Delon
jazeker, al eerder aangegeven in het SC topic, ik zal het ff melden in de FBquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Doff het volgende:
Zou deze topic eigenlijk niet nummertje drie moeten zijn?
Nee, maar Arnie klopt uiteraard.quote:
Maar die man in het pak heb ik van het weekend nog gezien toen ik MASH keek (dacht ik)...alleen ik ben zijn naam kwijtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef Doff het volgende:
Nee hoor, Arnie speelt hier een heel bescheiden rolletje.
Dat kan heel goed kloppen. Namen hoef ik trouwens niet meer hè, voor alle duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar die man in het pak heb ik van het weekend nog gezien toen ik MASH keek (dacht ik)...alleen ik ben zijn naam kwijt
Ik ben zo'n idioot. Ik ging helemaal op in The Big Sleep dat ik daar hintjes voor begon te bedenkenquote:
Ik snapte ook al niet meer wat je wilde zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik ben zo'n idioot. Ik ging helemaal op in The Big Sleep dat ik daar hintjes voor begon te bedenken. Het is natuurlijk inderdaad The Long Goodbye. Wellicht heb ik echt wat slaap nodig
![]()
Sterling Hayden doet ook nog mee overigens (de man met de baard).
Ik denk dat SoK ook alleen oog had voor de damequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef Doff het volgende:
Uh, SoK. Dat staat op de achtergrond. Daarom zei ik: ik heb geen idee.
Zoals ik al zei, ik heb in elk geval geen idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou zeggen dat je dan nog maar een andere film moet noemen, maar dat wordt dan weer iets te moeilijk, vermoed ik.
We zoeken een kinderfilm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn broertje en zusje zijn helemaal verliefd op haar.
Ze is ook super mooi idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |