quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enter the Void
Vreselijke actrice, die van de eerste plaatjes.
Toch maar geen naam vragenquote:
Had de film in eerste instantie niet herkend, maar daar was ik uiteindelijk ook wel op gekomen. Heb 'm in ieder geval wel gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Toch maar geen naam vragen, de film was Sansho the Bailiff
Ik vond het wel een mooie filmquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Had de film in eerste instantie niet herkend, maar daar was ik uiteindelijk ook wel op gekomen. Heb 'm in ieder geval wel gezien.
Kan me er eerlijk gezegd niet heel veel meer van herinneren, maar weet nog wel dat ik 'm niet op het juiste moment keek. Misschien nog eens een keertje kijken.quote:
Ik geloof dat het iets in de trend van Holy Anna was.quote:
Komt in de buurt. Haar naam zelf is ook erg 'christelijk'. Eerst haar naam en dan komt er een stukje achter wat zowel met het christelijke heeft te maken als haar 'werkzaamheden', waar de film om draait.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:04 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik geloof dat het iets in de trend van Holy Anna was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Jij hebt vroeger nooit weesgegroetjes opgezegd?quote:
Ja! Je hebt het verdiend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:31 schreef Doff het volgende:
Nee, ik zat op de Vrije School. Daar deden ze andere rare dingen.
Maria full of Grace dan?
Ik geloof ook niet dat het er ook maar iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Gillingham het volgende:
Prima film inderdaad.
Ik moet direct aan Fellini denken, maar ik weet tevens dat dít geen Fellini is.
Doff+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |