Idd, vertel?quote:
Oh ik vind het wel een fijne actrice.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enter the Void
Vreselijke actrice, die van de eerste plaatjes.
De 12e ga ik je een schop onder je kont geven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vermoed dat ik het deze keer wat langer zal volhouden, maar dat ik opnieuw ga kraken na een dag of 12.
Ik vind dat er überhaupt meer niet-westerse films gekeken moeten worden. Myself included.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er wat meer recente Japanse films moeten gekeken worden.
Films van Shunji Iwai, Toshiaki Toyoda, Hirokazu Koreeda, Tetsuya Nakashima, Hiroyuki Tanaka en Hitoshi Matsumoto.
Die zijn echt wel goed, hoor.
Daar had ik tot voor kort ook last van. Sinds ik lid ben van de bibliotheek (met mooi aanbod) gaat het weer een stuk beter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat er wat meer films gekeken moeten worden. Door mij.
Nee, ik bedoel bibliotheek.quote:
Wat is dat?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ha, jij hebt wat te vertellen, FF. Iets met d's en t's en een meisje.
Ook gij, Brutus?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ha, jij hebt wat te vertellen, FF. Iets met d's en t's en een meisje.
Wat heb ik gedaan? Robby zei dat je ons wat te vertellen had...quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Ik altijd maar denken dat je een lief klein meisje bent...![]()
Liep het niet goed af dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus?![]()
Ik altijd maar denken dat je een lief klein meisje bent...![]()
Ik zeg even helemaal niks meerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan? Robby zei dat je ons wat te vertellen had...
Ik lach je niet uit, ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zeg even helemaal niks meer![]()
Iedereen lacht me uit
Ocharme.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg even helemaal niks meer![]()
Iedereen lacht me uit
Ik probeerde Gil vandaag te wijzen op een spelfout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik weet niet eens waar het over gaat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |