quote:rachidfinge Rachid Finge
President Obama komt onverwachts om 4.30u Nederlandse tijd met een statement, meldt correspondent @ebvrNOS. Erg opmerkelijk.
BreakingNews Breaking News
White House: The president to make statement at 10:30pm ET; subject not announced - AP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Osama echt dod? http://frontpage.fok.nl/p(...)en-nu-echt-dood.html
[ Bericht 5% gewijzigd door remlof op 02-05-2011 14:13:57 ]Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dit is toch wel een dieptepunt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, als Obama dat aankondigt in een persconferentie, dan geloof ik dat. Raar he?
navy seals?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Stefan het volgende:
Die navy seals hebben toch cameras op hun helmen. Laat maar zien die beelden.
Die zullen ook wel snel komen. Net als toen met Saddam.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Stefan het volgende:
Die navy seals hebben toch cameras op hun helmen. Laat maar zien die beelden.
En wat nu als die hele war on terror een deceptie is? Wat nu als 9/11 een media hoax is geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je begrijpt me wel, toch? Amerika heeft macht over de hele wereld, een feit. Ik denk niet dat Obama zó dom zou zijn om hierover te liegen, want het komt tóch wel uit als het gelogen is.
quote:Zonder het te weten bracht de Pakistaanse twitteraar Sohaib Athar vanmorgen wereldnieuws. De 33-jarige IT'er twitterde vannacht zijn irritatie over een helikopter die overvloog, zonder te weten dat het om de aanval op de terreurleider Bin Laden ging.
"Er hangt een helikopter boven Abbottabad om 1.00 uur 's nachts. Dat komt niet vaak voor", schreef Athar. "Ga weg, helikopter, voordat ik mijn grote vliegenmepper pak."
Dat er iets bijzonders aan de hand was, merkte Athar korte tijd later. "Een enorme explosie waar de ramen van in hun sponningen trilden hier in Abbottabad. Laten we hopen dat het niet het begin van iets vervelends is."
Neergestort
Al snel kwam het bericht binnen dat de helikopter was neergestort. "Het lijkt erop dat mijn vliegenmepper heeft gewerkt", schrijft hij nog schamper. "Mensen zeggen dat het misschien een onbemand vliegtuigje is. Maar het maakte te veel lawaai om een spionagevlucht te zijn - anders was het wel een waardeloos spionagevliegtuig."
Dan begint er iets te dagen. "Ik denk dat de helikoptercrash in Abbottabad en de onverwachte toespraak van president Obama wel wat met elkaar te maken kunnen hebben." Athar schijft ook over geruchten dat het leger een gebied in de stad heeft afgezet en van huis tot huis zoekt.
Een uurtje later bevestigen Pakistaanse veiligheidsdiensten dat Bin Laden is omgekomen in Abbottabad. "Daar gaat de buurt", reageert Athar droog. "Ik was juist naar Abbottabad verhuisd voor de veiligheid. 'Veiliger' is een relatief begrip dat in Pakistan geen enkele waarde meer heeft."
Volgers
Athar merkt al snel dat hij een wereldwijd publiek heeft "Oh oh, nu ben ik die persoon die live de aanval op Osama versloeg en het niet eens wist. Daar komen de mailtjes van de media al. Zucht."
Ook groeit zijn schare volgelingen binnen de kortste keren uit tot bijna 20.000 mensen. "Het lukt me niet eens om alle gewone e-mails te vinden tussen de automatische berichtjes dat mensen me volgen", verzucht hij. "Nooit gedacht dat mijn naam trending topic op Twitter zou zijn voordat ik een paar rockalbums en wat bekroonde software zou hebben uitgebracht."
Er is vooralsnog geen bewijs maar alleen Obamas statement.quote:
Ik heb het over de zin: ''met zonder bewijs''. Het is met of zonder bewijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er is vooralsnog geen bewijs maar alleen Obamas statement.
"Ga weg, helikopter, voordat ik mijn grote vliegenmepper pak."quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/237(...)gt-wereldnieuws.html
[..]
![]()
Dat is de "grap"quote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb het over de zin: ''met zonder bewijs''. Het is met of zonder bewijs.
Die foto wordt over de hele wereld gebruikt en dit geeft aan dat ie fake is. Het is een nieuwstopic.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan die onsmakelijke foto niet ff uit de OP? Hij is fake en voegt niets toe.
Briljant.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/237(...)gt-wereldnieuws.html
[..]
![]()
Er zijn naast obama z'n statement signalen die erop duiden dat wat obama aangeeft wel degelijk waar is, bv:quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:13:09 uur
Ismail Haniyah, de leider van de Palestijnse Hamasbeweging, stelde dat een 'Arabische Heilige Strijder' is geliquideerd. Hamas heeft de macht in de Gazastrook.
Vind jij het grappig dan? Ik niet.quote:
En als er een film is dan zijn er hier nog zat mensen die roepen dubbelganger.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vandaar de aanhalingstekens rond grapquote:
Je kunt ook ander soort bewijs leveren dan foto's mijn beste.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:
En al zouden er foto's naar voren komen, dan zou iedereen weer zeggen; het is gephotoshopt, eht is nep, óf het is een dubbelganger.
Wat zou jou overtuigen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Je kunt ook ander soort bewijs leveren dan foto's mijn beste.
Zoals?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Je kunt ook ander soort bewijs leveren dan foto's mijn beste.
Wordt niemand beter van als een paar personen wel of niet geloven dat hij dood is.quote:
quote:President Obama onderbrak gisteren zijn partijtje golf en trok zich met zijn staf terug in het Witte Huis om het verloop van de actie te volgen.
Zo'n rapport kan vervalst worden he? Ik zou het niet zomaar aannemen, als ik jou was!quote:
Zal dat nou helpen stoppen met golfen? Gaat de aktie dan beter?quote:
Hoe dan? Dat ze aan de wereld zeggen d.m.v. van een bericht we hebben het DNA onderzocht en het is écht Osama.quote:
Hij gaat het zelf onderzoeken! En hem kan je wel vertrouwen!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo'n rapport kan vervalst worden he? Ik zou het niet zomaar aannemen, als ik jou was!
Mike, doe 's alsjeblieft even normaal. Bah man, je bent moderator ook nog. Is het zo gek dat ik bewijs wil hebben voordat ik iets als feit bestempel? Kom op zeg, dat is basiskennis.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo'n rapport kan vervalst worden he? Ik zou het niet zomaar aannemen, als ik jou was!
Ik neem dat ze dat ook gebruiken; kan je gelijk die familieleden even 'testen'.quote:
Hamas weet het ook, en van inside info denk ikquote:
quote:ma 02 mei 2011, 13:10
Hamas veroordeelt moord op 'heilige strijder'
GAZA-STAD - Ismail Haniyah, de leider van de strengislamitische Palestijnse Hamasbeweging, heeft maandag in scherpe bewoordingen uitgehaald naar de Verenigde Staten in verband met de dood van terreurleider Osama bin Laden.
Hij stelde dat een „Arabische Heilige Strijder” is geliquideerd. Hamas heeft de macht in de Gazastrook
Zijn ze toch mee bezig, en serieus, denk je echt dat ze dit naar buiten brengen als ze het niet 100% zeker weten? De CIA volgt hem al tijden.quote:
Die heb je er altijd ja, maar wat kunnen mij die mensen mij nou schelen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat ze aan de wereld zeggen d.m.v. van een bericht we hebben het DNA onderzocht en het is écht Osama.
ALSNOG zullen er mensen zijn die zeggen; nee het is niet waar. Het is nep.
DNA door een onderzoek van de VS is idd Wij van WC Eend adviseren WC Eend. Laat het Japan, Nederland en een derde land uitzoeken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Prima dan toch? Maar om het als feit te bestempelen "omdat Obama het zegt".quote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn ze toch mee bezig, en serieus, denk je echt dat ze dit naar buiten brengen als ze het niet 100% zeker weten? De CIA volgt hem al tijden.
Flauwekul, hij was in zijn presidentiële helikopter onderweg naar het getroffen tornado gebied op het moment van toestemming geven aan de Navy Seals voor het uitvoeren van de operatie.quote:
Oh twee niet moslim landen! Dat is niet te vertrouwen. Daarbij zijn de apparaten van Japan aangetast door straling en zeewater dus die resultaten kunnen de prullenbak in.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
DNA door een onderzoek van de VS is idd Wij van WC Eend adviseren WC Eend. Laat het Japan, Nederland en een derde land uitzoeken.
Was dat niet vrijdag/zaterdag?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Flauwekul, hij was in zijn presidentiële helikopter onderweg naar het getroffen tornado gebied op het moment van toestemming geven aan de Navy Seals voor het uitvoeren van de operatie.
Ik kan er genoeg bedenken. Of ze waar zijn is een discussie op zich, maar redenen kun je makkelijk bedenken. Jij vast ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Anyway, ik geloof het wel, er is geen reden dat ze hierover zouden liegen.
Je weet toch wel 100% zeker dat het DNA materiaal dat afgenomen is van het slachtoffer dat van Osama gaat matchen. Verder krijgt er niemand inzicht in dat DNA onderzoek en legt de FBI er meteen beslag op.quote:
Er zijn genoeg redenen waarom ze zouden liegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Puur macht.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen waarom ze zouden liegen.
Kijk bijvoorbeeld eens hoe de beurzen het nu doen.
Hadden ze het ook eerder kunnen verzinnen. Niet 10 jaar laterquote:
Zodat je je geloofwaardigheid compleet kwijt bent als hij weer opduikt?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kan er genoeg bedenken. Of ze waar zijn is een discussie op zich, maar redenen kun je makkelijk bedenken. Jij vast ook wel.
quote:
Bron: ADquote:11:35 uur
Obama gaf toestemming voor de actie terwijl hij in een helikopter op weg was naar Alabama om de schade van de tornado's te bekijken.
Waarom niet Osama was een oude man, ze hebben al gezegd dat hij aan een natuurlijke dood zou zijn gestorven, ze hebben ook gezegd dat Franse leger hem vermoord hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zodat je je geloofwaardigheid compleet kwijt bent als hij weer opduikt?
Wat ik hier in twijfel trek is niet of OBL dood is, maar of de VS daarvoor heeft gezorgd. Get it?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dan vergeten we wel even het lastige probleem dat de beste man dan nog een boodschap naar buiten kan sturen. Ik dood? Hahaha!! Boem!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen waarom ze zouden liegen.
Kijk bijvoorbeeld eens hoe de beurzen het nu doen.
Andere discussiequote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Jordony het volgende:
9/11 is naar mijn idee ook gelogen. Gewoon teveel toevalligheden.
Ja dat zei je net al; kan je die discussie even ergens anders gaan voeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Jordony het volgende:
Je zegt het nu alsof het een keuze is om ze te wantrouwen. Zo'n land zorgt daar zelf voorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap heus wel dat de USA heel veel geheim houdt, en veel liegt of operaties en martelingen etc etc. Maar je moet ook niet álles wantrouwen heh
Vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
Hebben ze uberhaunt DNA van Bin Laden om te vergelijken?
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
Heb je er ooit over nagedacht dat Osama Bin Laden al vóór 9/11 vermoord zou kunnen zijn en dat zijn identiteit gebruikt is om de aanslagen, welke in werkelijkheid een terrorsimulatie waren, een gezicht te geven?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
blijkbaar....quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
Ja, en Bush zorgde voor 9/11 en de maanlanding is fake.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zegt het nu alsof het een keuze is om ze te wantrouwen. Zo'n land zorgt daar zelf voor
Hoe bedoel je gelogen? Dat het niet door al qaida is gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Jordony het volgende:
En wie heeft er het meest profijt van de aanslagen gehad? Juist, de VS.
Die vrouw + kinderen die ze hebben gepakt tijdens die actie kunnen wel helpen..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
Sowieso vreemd omdat hij op FBI.gov niet wordt aangemerkt als de dader van 9/11. Maar toch is iedereen wijsgemaakt dat hij dat daadwerkelijk wel is geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Jordony het volgende:
En wie heeft er het meest profijt van de aanslagen gehad? Juist, de VS.
Bah, walgelijke reactie Smoofie. Had meer van jou verwachtquote:Op maandag 2 mei 2011 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en Bush zorgde voor 9/11 en de maanlanding is fake.
Ja en daarom hebben we een heel forum er voor ingericht. Zodat je lekker in je afgesloten hok blijft.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je er ooit over nagedacht dat Osama Bin Laden al vóór 9/11 vermoord zou kunnen zijn en dat zijn identiteit gebruikt is om de aanslagen, welke in werkelijkheid een terrorsimulatie waren, een gezicht te geven?
Overheden weten vaak wel hoe ze te werk moeten gaan met dit soort dingen, en zullen dus ook alles er voor doen om zoiets te verbergen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Wikileaks? Daar staan ook onthullingen in waarvan je zou denken dat die allang bekend gemaakt zouden moeten zijn. Maar nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Stelletje sensatiezoekers hier af en toe op FOK!Sowieso, is het gelogen (wat haast niet kan), dan beste mensen, komt het wel naar boven. Zo'n leugen houdt nooit lang stand.
Gast, niet alles is een complot theorie. Soms is het gewoon wat het is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Bah, walgelijke reactie Smoofie. Had meer van jou verwacht
Lol, een te gekke redenatie om voor de gewone man als een mogelijkheid gezien te worden, dus voor de alu-hoedjes bewijs dat dit wel waar moet zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 13:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb je er ooit over nagedacht dat Osama Bin Laden al vóór 9/11 vermoord zou kunnen zijn en dat zijn identiteit gebruikt is om de aanslagen, welke in werkelijkheid een terrorsimulatie waren, een gezicht te geven?
Wat als het nou wel waar was, had je het dan onder ogen kunnen zien?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en daarom hebben we een heel forum er voor ingericht. Zodat je lekker in je afgesloten hok blijft.
Jij gelooft Obama ook al op zijn pretoogjes?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, niet alles is een complot theorie. Soms is het gewoon wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoorde net in het nieuws dat aluminium in heel Nederland is uitverkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoorde net in het nieuws dat aluminium in heel Nederland is uitverkochtLogisch met al die leugens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is 100% zeker DNA van Osama Bin Laden; het DNA-molecuul heeft een tulband-ion en heeft een baard-base.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dus als straks uit het dna blijkt dat het osama is, dan horen we jou niet meer?
Detective sherlock holmes heeft gesproken!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is 100% zeker DNA van Osama Bin Laden; het DNA-molecuul heeft een tulband-ion en heeft een baard-base.
behorende tot de Osama Bin el-DNA groep.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef I0_0I het volgende:
Hoe moet ik me dat dorp voorstellen?
Is dat hele gebied daar een terroristenkamp? Of heeft die Osama daar gewoon 20 jaar binnen gezeten en wist niemand er vanaf?
En zo is hetquote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Detective sherlock holmes heeft gesproken!
Als ik het goed begrepen heb mocht de familie Bin Laden op 12 of 13 september gewoon naar huis vliegen samen met andere Saudi's, terwijl er een vliegverbod was. Ze zijn toen niet verhoord en volgens mij is er ook geen DNA afgenomen.quote:Hebben ze uberhaunt DNA van Bin Laden om te vergelijken?
Hier een aantal foto's:quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef I0_0I het volgende:
Hoe moet ik me dat dorp voorstellen?
Is dat hele gebied daar een terroristenkamp? Of heeft die Osama daar gewoon 20 jaar binnen gezeten en wist niemand er vanaf?
Ja. Denk nou eens na over die laatste reden. Gewoon ff denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef msnk het volgende:
Is dit nou echt zo'n gek standpunt mensen?
- Geen bewijs? Dan is het geen feit. Simpel tochIk wil ook graag dat we straks allemaal hand-in-hand leven, maar dat maakt het nog geen feit
- We moeten volgens mensen als Mike de VS op hun woord geloven, anders zijn we "zielig" en zijn we "diep gezakt". Amerika liegt al meer dan vijftig jaar de boel bij elkaar, maar nu moet ik ze op hun lieve oogjes geloven? Waarom?
- "Er is geen reden om te liegen, waarom zouden ze? Wat winnen ze ermee?" Je kunt tig realistische redenen bedenken. Van verkiezingen tot olie tot goede bedoelingen (Osama is dood, misschien dat terroristen zich enigszins gaan dimmen/dorpen wellicht onder het juk van de Taliban willen ontkomen) Of die redenen kloppen is natuurlijk weer een discussie op zich. Ik wil enkel alleen duidelijk maken dat je genoeg redenen kunt bedenken.
Kun je ook met argumenten komen over de algehele post i.p.v cynisch te gaan lopen doenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Denk nou eens na over die laatste reden. Gewoon ff denken.
Ode voor deze post.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef msnk het volgende:
- Geen bewijs? Dan is het geen feit. Simpel tochIk wil ook graag dat we straks allemaal hand-in-hand leven, maar dat maakt het nog geen feit
- We moeten volgens mensen als Mike de VS op hun woord geloven, anders zijn we "zielig" en zijn we "diep gezakt". Amerika liegt al meer dan vijftig jaar de boel bij elkaar, maar nu moet ik ze op hun lieve oogjes geloven? Waarom?
- "Er is geen reden om te liegen, waarom zouden ze? Wat winnen ze ermee?" Je kunt tig realistische redenen bedenken. Van verkiezingen tot olie tot goede bedoelingen (Osama is dood, misschien dat terroristen zich enigszins gaan dimmen/dorpen wellicht onder het juk van de Taliban willen ontkomen) Of die redenen kloppen is natuurlijk weer een discussie op zich. Ik wil enkel alleen duidelijk maken dat je genoeg redenen kunt bedenken.
Dan neemt iemand de schuld op zich, wordt gestraft en krijgt een uitkering mee van 10 miljoen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef iwannabehigh het volgende:
En wat gaat er gebeuren als blijkt dat het gelogen is? Wat gebeurt er dan met Obama/Amerika?
Gaat het verder allemaal wel? Je voelt je in de laatste reacties wel heel erg persoonlijk aangevallen, dat terwijl je mij een paar paginaatjes terug nog voor een 16 jarige 'uitschold'...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef msnk het volgende:
Kun je ook met argumenten komen over de algehele post i.p.v cynisch te gaan lopen doen
de enige en echte waarheid tot nu toe.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef msnk het volgende:
- Geen bewijs? Dan is het geen feit. Simpel toch![]()
Oh nou dan had ik het er serieus ook op gewaagd als ik hem was. Als het een leugen is dan (denk van niet).quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan neemt iemand de schuld op zich, wordt gestraft en krijgt een uitkering mee van 10 miljoen.
Verklein de foto's aub even. Wat een pauper schuilplaatsquote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef Adolecens het volgende:
Nu.nl heeft foto's van de schuilplaats;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoelt, het enige bewijs wat jij hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef Niek92 het volgende:
Het enige bewijs tot nu toe dat Osama dood is, is dat hij nog niet heeft laten weten dat hij nog leeft.
Olie en de dood van Osama hangt samen want?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Kun je ook met argumenten komen over de algehele post i.p.v cynisch te gaan lopen doen
De 1e reden snap ik. Maar die laatste, Olie heeft geen samenhang met Bin Laden. Al Qaeda en de Taliban zijn er immers gewoon nog. De olie zal nu niet opeens dalen of stijgen, want China. En als het voor Obama's verkiezing is, tja, had hij het beter later kunnen doen. En economisch etc etc, hadden ze het beter eerder kunnen doen. Dus dan blijft de vraag bestaan, waarom zouden ze liegen op dit moment?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Luxueusquote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef Jordony het volgende:
[..]
Verklein de foto's aub even. Wat een pauper schuilplaats
Ja inderdaad, vooral als de muren ook nog eenst 6 meter dik zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef Jordony het volgende:
[..]
Verklein de foto's aub even. Wat een pauper schuilplaats
Familie genoeg hoeft niet direct een 1-op-1 match te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Stefan het volgende:
Beter later? Je kunt het er ook wel erg dik opleggen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Olie en de dood van Osama hangt samen want?
[..]
De 1e reden snap ik. Maar die laatste, Olie heeft geen samenhang met Bin Laden. Al Qaeda en de Taliban zijn er immers gewoon nog. De olie zal nu niet opeens dalen of stijgen, want China. En als het voor Obama's verkiezing is, tja, had hij het beter later kunnen doen. En economisch etc etc, hadden ze het beter eerder kunnen doen. Dus dan blijft de vraag bestaan, waarom zouden ze liegen op dit moment?
Militair strategisch zou dus ook nog kunnen.quote:goede bedoelingen (Osama is dood, misschien dat terroristen zich enigszins gaan dimmen/dorpen wellicht onder het juk van de Taliban willen ontkomen
Welk bewijs heb jij dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je bedoelt, het enige bewijs wat jij hebt.
En als die geen DNA willen afstaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:50 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Familie genoeg hoeft niet direct een 1-op-1 match te zijn.
Het is niet vreemd om een kritische houding aan te nemen naar de VS toe. Zeker niet na wat er tijdens het Bush bewind allemaal gebeurd is. Dat betekent alleen niet automatisch dat je dan maar iedere president na hem moet wantrouwen en geen enkel statement zou moeten geloven voor je uitgebreid bewijsmateriaal ziet.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef msnk het volgende:
Waarom nu dan?En met Olie bedoelde ik natuurlijk de Olieprijs. Er zijn nog geen bewijzen, nou en, die komen er wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Beter later? Je kunt het er ook wel erg dik opleggen natuurlijk.
En je vergeet:
[..]
Militair strategisch zou dus ook nog kunnen.
dat op die plaatjes is echt meer dan een miljoen dollar waard jaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Luxueus
De koerier woonde daar met zijn broer en hun beider families, terwijl niet duidelijk was waar het geld vandaan kwam om in zo'n groot en zwaarbewaakt pand te leven. De Amerikaanse regeringsfunctionarissen beschreven het fort als ''buitengewoon uniek'' en ''luxueus''.
De inlichtingendiensten stelden vast dat het bouwwerk, dat meer dan een miljoen dollar zou kosten, een terroristenleider moest huisvesten. Het complex had geen telefoon- of internetverbinding. De bewoners verbrandden hun afval in plaats van het op te laten halen, zoals gebruikelijk in de buurt.
ja, wordt nu gemaakt, van Obama's DNA klonen ze nu een lijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh, het is zeker dat er nog bewijs komt?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef Geranium_Opa het volgende:
Waarom zou de amerikaanse CIA iemand vermoorden die ook in dienst was van de CIA ? Vreemd dit.
quote:
Ik had ook zo mijn bedenkingen want had dat ook gelezen ja. Who speaks the truth? CNN, NYT, VS gov, Nu.nl, we?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Luxueus
De koerier woonde daar met zijn broer en hun beider families, terwijl niet duidelijk was waar het geld vandaan kwam om in zo'n groot en zwaarbewaakt pand te leven. De Amerikaanse regeringsfunctionarissen beschreven het fort als ''buitengewoon uniek'' en ''luxueus''.
De inlichtingendiensten stelden vast dat het bouwwerk, dat meer dan een miljoen dollar zou kosten, een terroristenleider moest huisvesten. Het complex had geen telefoon- of internetverbinding. De bewoners verbrandden hun afval in plaats van het op te laten halen, zoals gebruikelijk in de buurt.
Omdat ze dat goed uitkomt?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef Geranium_Opa het volgende:
Waarom zou de amerikaanse CIA iemand vermoorden die ook in dienst was van de CIA ? Vreemd dit.
Lol nu je het zegt.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:51 schreef I0_0I het volgende:
Het spoort daar sowieso niet.
http://maps.google.com/ma(...).051772,2.095642&z=9
De grote weg door de stad is tevens ook landingsbaan van 'abbottabad airport'?
Waarom doe je zo gemeen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
ja, wordt nu gemaakt, van Obama's DNA klonen ze nu een lijk.
Verklaar de schommende olie-geld-en beursprijzen dan; Zeker is er wel een verband.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Olie en de dood van Osama hangt samen want?
[..]
De 1e reden snap ik. Maar die laatste, Olie heeft geen samenhang met Bin Laden. Al Qaeda en de Taliban zijn er immers gewoon nog. De olie zal nu niet opeens dalen of stijgen, want China. En als het voor Obama's verkiezing is, tja, had hij het beter later kunnen doen. En economisch etc etc, hadden ze het beter eerder kunnen doen. Dus dan blijft de vraag bestaan, waarom zouden ze liegen op dit moment?
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 2 mei 2011 13:51 schreef I0_0I het volgende:
Het spoort daar sowieso niet.
http://maps.google.com/ma(...).051772,2.095642&z=9
De grote weg door de stad is tevens ook landingsbaan van 'abbottabad airport'?
Recent? Recent Weapons of Mass Destruction in Irak vanwege de olie.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat voor leugens heeft Amerika allemaal in het verleden verteld aan andere landen aangezien dat hier heel vaak naar voren komt..
Kijk Mike, zo kan het ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is niet vreemd om een kritische houding aan te nemen naar de VS toe. Zeker niet na wat er tijdens het Bush bewind allemaal gebeurd is. Dat betekent alleen niet automatisch dat je dan maar iedere president na hem moet wantrouwen en geen enkel statement zou moeten geloven voor je uitgebreid bewijsmateriaal ziet.
Obama is niet heilig, maar hij heeft ons ook nog geen aanleiding gegeven om 'm niet te vertrouwen. Het is dus heel normaal om een statement dat-ie maakt voor waar aan te nemen, totdat het tegendeel bewezen zou zijn. Er volgt ongetwijfeld nog een lange periode waarin allerlei info naar buiten komt over deze operatie en het is logisch dat dat niet meteen bij zo'n korte persconferentie het geval is.
Het tijdstip van deze actie is niet bijzonder en mocht om de een of andere reden zijn statement niet waar zijn, dan heeft Obama alleen maar alles te verliezen. Het zou daarom ook veel logischer zijn als het gewoon klopt en we hebben vooralsnog geen reden om aan te nemen dat het niet zo is.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Mike het volgende:
Tja, als Obama dat aankondigt in een persconferentie, dan geloof ik dat. Raar he?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
Ok, dus jij gelooft geen enkel statement, wie het ook brengt, voordat je zelf bewijs hebt gezien. Ik hoop dat je begrijpt hoe diep je dan bent gezonken.![]()
om de waarheidquote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Proletariaat het volgende:
Waar maken jullie je eigenlijk druk om
Dat is een feit.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:
msnk, 9/11 was ook gewoon in scene gezet door de CIA heh?
Ja, dat was er één. Welke nog meer?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Recent? Recent Weapons of Mass Destruction in Irak vanwege de olie.
Maar ze zijn iets van planquote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Proletariaat het volgende:
Waar maken jullie je eigenlijk druk om
Inderdaad, echt vermoeiend dat binnen enkele uren zoveel mensen weer beginnen te pretenderen dat het een complot is en dat Osama helemaal niet dood is. Pfff, flikker toch een eind op.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:
Oh, en de mensen die nu zeggen bewijs, komt het bewijs er zeggen ze dat het fraude is oid
Waarom begin je nou wéér offtopic te lullen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:
msnk, 9/11 was ook gewoon in scene gezet door de CIA heh?
quote:ma 02 mei 2011, 13:46
'Onmogelijk Osama levend gevangen te nemen'
BRUSSEL - Het was niet mogelijk Osama bin Laden levend te pakken te krijgen. Antiterrorismecoördinator Gilles de Kerchove van de EU heeft dat maandag gezegd in een reactie op de dood van de al-Qaedaleider.
„Uitgaande van de beschikbare informatie maakten de omstandigheden van deze moeilijke operatie het onmogelijk Osama bin Laden levend gevangen te nemen”, aldus De Kerchove.
Volgens hem verzwakt de dood van Bin Laden al-Qaeda verder. De operationele mogelijkheden van deze organisatie zijn de afgelopen jaren al ernstig verminderd, aldus de EU-functionaris. Hij spreekt van „een betekenisvolle stap in onze gezamenlijke poging om de verspreiding van het terrorisme te voorkomen
Ik zeg alleen, je moet niet meteen in complotheories denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom begin je nou wéér offtopic te lullen?
Elvis presley leeft ook nog gewoonquote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef beantherio het volgende:
Dit hele topic is door de CIA in scene gezet.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef beantherio het volgende:
bij tru dachten ze een paar jaar geleden dat ik voor de cia werktequote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef beantherio het volgende:
Je kunt natuurlijk ook lezen wat je wil. Ik geef enkel aan dat ik niet de VS op hun woord wil geloven. Dat ik redenen bedenk waarom ze zouden liegen is puur omdat mensen beweerden dat er geen enkele reden te bedenken is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen, je moet niet meteen in complotheories denken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef beantherio het volgende:
Maar wat zijn de vele leugens van de VS dan? Ik heb er tot nu toe 1 gehoord van Stefan, maar verder..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook lezen wat je wil. Ik geef enkel aan dat ik niet de VS op hun woord wil geloven. Dat ik redenen bedenk waarom ze zouden liegen is puur omdat mensen beweerden dat er geen enkele reden te bedenken is.
Te veel om op te noemen. Ik zou zeggen gebruik Googlequote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat zijn de vele leugens van de VS dan? Ik heb er tot nu toe 1 gehoord van Stefan, maar verder..
Dat vrees ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef beantherio het volgende:
zwaktebodquote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Ik zou zeggen gebruik Google
Noem gewoon een paar grote leugens op.. Ik zoek nu op google maar gaat moeilijkquote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Elke regering liegt. In de Koude oorlog hebben ze Nazis gebruikt voor legers in Italie, Duitsland etc mochten de Russen binnenvallen. Er zijn zoveel leugens. Maar je hebt de leugens van "dingen die ze niet vertellen" of de leugens van "echt liegen".quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Feitelijk is het natuurlijk nog kort dag want het nieuws is nog erg vers. Een beetje chaos in de berichtgeving is dus niet zo vreemd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef Infection het volgende:
En zoals altijd met dit soort gebeurtenissen spreken alle nieuwszenders/websites elkaar weer tegen met verschillende dingen, waardoor veel nog ongeloofwaardiger wordt.
Jepquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:13:48 uur
Eigenlijk was Bin laden al veel eerder doodgeschoten, tenminste, in de comedyserie South Park.
Obama niet, maar Amerika wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik lees nu dat Amerika/Obama Osama heeft gesteund met wapens/de strijders van Osama Bin Laden zelfs rechtstreeks met wapenleveringen ondersteunen. Onzin natuurlijk.
Het bewijs moet nog komen (in Amerika is het nog middernacht). Dán pas valt er kritisch te zijn en te discussiëren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Remlof er mag hier toch best skeptisch gepraat worden, dat noem ik niet gelijk BNW..er zijn nog geen feiten of bewijzen.
Beetje jammer dit.
Ja maar het gaat overheersen en dat vinden de meeste mensen die gewoon over het nieuws willen lezen en praten heel irritant.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Remlof er mag hier toch best skeptisch gepraat worden, dat noem ik niet gelijk BNW..er zijn nog geen feiten of bewijzen.
Beetje jammer dit.
quote:(CNN) -- DNA matching is under way on samples from the body of slain terrorist leader Osama Bin Laden, a U.S. government official told CNN on Monday.
There are photographs of the body with a gunshot wound to the side of the head that shows an individual who is not unrecognizable as bin Laden, the official said.
No decision has yet been made on whether to release the photographs and if so, when and how.
The mastermind of the worst terrorist attacks on American soil was killed by U.S. forces Monday in a mansion in Abbottabad, about 50 kilometers (31 miles) north of the Pakistani capital of Islamabad, U.S. officials said.
Four others in the compound also were killed. One of them was bin Laden's adult son, and another was a woman being used as a shield by a male combatant, the officials said.
Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.
Niet nu, in de jaren '80 wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik lees nu dat Amerika/Obama Osama heeft gesteund met wapens/de strijders van Osama Bin Laden zelfs rechtstreeks met wapenleveringen ondersteunen. Onzin natuurlijk.
Dit inderdaad... eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje jammer dit.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Je moet niet alles geloven, maar er zijn mensen die achter álles van de USA iets zoeken
tell?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef vanhal het volgende:
[..]
Jep
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtml
wanneer loopt die verkiezingstijd?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef superdrufus het volgende:
Toevallig dat dit nieuws komt tijdens verkiezingstijd. Het zal Obama kunnen helpen om herkozen te worden.
Ja, oud nieuws, 10 jaar geleden in een docu van Michael Moore, hoewel Moore zelf ook nogal met waarheden sjoemelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
2012 moet er opnieuw gekozen worden, zijn ze allang mee bezig natuurlijk. Het is inderdaad in het voordeel van Obama.quote:
Dit was al een tijdje bekend. Al voor Michael Moore. De USA heeft Osama gesteund in de strijd tegen de Russen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, oud nieuws, 10 jaar geleden in een docu van Michael Moore, hoewel Moore zelf ook nogal met waarheden sjoemelt.
natuurlijk? Wanneer loopt die verkiezingstijd dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
2012 moet er opnieuw gekozen worden, zijn ze allang mee bezig natuurlijk. Het is inderdaad in het voordeel van Obama.
De verkiezingen zijn pas over anderhalf jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef superdrufus het volgende:
Toevallig dat dit nieuws komt tijdens verkiezingstijd. Het zal Obama kunnen helpen om herkozen te worden.
Dat zei ik al eerder, als dat de reden was hadden ze het wel later naar buiten gebracht. Over een paar maanden denken de Amerikanen hier niet meer ana.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef nikk het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn pas over anderhalf jaar.
Geen idee, weet wel dat het in 2012 is, maar daar zijn ze nu al mee bezig lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef vanhal het volgende:
[..]
natuurlijk? Wanneer loopt die verkiezingstijd dan?
Geen moer op te zien.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef samverdoes het volgende:
Alles in de politiek draait om timing.
De bruiloft van de Engelse kroonprins, waardoor alle media-aandacht naar Engeland ging en het Witte Huis dacht, dat kunnen wij ook. Ze wisten al zéker wel een jaar waar Osama zich bevond, via de Israelische veiligheidsdienst MOSSAD.
Pure propaganda van wereldleiderformaat.
Ondertussen staan er alweer 100 zo niet duizenden Osama's klaar om aanslagen te beramen.
Obama is maar een pion die marcheert naar de maatstaven van het Pentagon, want de warlords maken de dienst uit in de wereld. En de grootste warlord-financierders zitten in het Midden-Oosten zelf, ze houden met nieuwe Osama's hun eigen en de westerse economie draaiende, want oorlog voeren is gewoon een marktindustrie, de wet van vraag en aanbod. U vraagt wij draaien.
Moet je eens kijken als de VS zijn strijdkrachten zou halveren, dan ontketen je een anarchie, dat zijn ze nu aan het testen in Nederland, de satelietstaat van de VS. Eerst maar eens kijken in het meest democratische kikkerlandje met de mensen die het meeste schaapjes- en struisvogelgedrag vertonen. Als dat goed uitpakt, dan kunnen we dit op wat grotere schaal inzetten.
Nou hebben de burgers van de VS in ieder geval een glimpje op kunnen vangen van waar al hun biljoenen belastinggeld is gebleven. Namelijk naar al dat zoeken naar die ene man![]()
Burgers weer tevreden, zo hou je het systeem draaiende en behoud je als politieke staat macht en orde. Lang leve de democratie, eigenlijk een verkapte kerkstaat, waarin het woordje kerk is vervangen door de woorden VS en EU, technisch gezien niet heel veel meer beter dan een radicale moslimstaat of een communistisch regime. In beide word je geleefd en alleen het regime mag anderen vermoorden uit naam der wet en zogenoemde oppositiepartijen en opstandelingen worden niet alleen uit de weg geruimd, maar eventueel ook simpelweg via dezelfde rechtmatige wetgeving wegbezuinigd.
Slaap lekker
"Al Qaida". Wtf, spel gewoon Al Qaedaquote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef meth77 het volgende:
De grootste smeerlap van deze eeuw en moordenaar van duizenden onschuldigen, het zwijn Bin Laden is dood
Maar het toeren begint na de zomer.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef nikk het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn pas over anderhalf jaar.
Lig lekker wakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De matige al jaren circulerende geretoucheerde foto die iedereen momenteel slikt als zoete koek.
Mensen zijn zo makkelijk voor de gek te houden.
Dude, ik zit op mn werk, zou je dat ook willen spoileren oid?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef Vengerr het volgende:
[ afbeelding ]
De matige al jaren circulerende geretoucheerde foto die iedereen momenteel slikt als zoete koek.
Mensen zijn zo makkelijk voor de gek te houden.
Vooruit dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, ik zit op mn werk, zou je dat ook willen spoileren oid?
Heb jij speciaal een troll account aangemaakt om dit soort onzin met onwaarheden, zonder feiten en argumenten te profileren? Zorg er dan op zijn minst voor dat je met je eigen account een bericht plaatst. Kan iedereen meteen weten wie ze in het vervolg moeten negeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef samverdoes het volgende:
De bruiloft van de Engelse kroonprins, waardoor alle media-aandacht naar Engeland ging en het Witte Huis dacht, dat kunnen wij ook. Ze wisten al zéker wel een jaar waar Osama zich bevond, via de Israelische veiligheidsdienst MOSSAD.
Ondertussen staan er alweer 100 zo niet duizenden Osama's klaar om aanslagen te beramen.
Obama is maar een pion die marcheert naar de maatstaven van het Pentagon, want de warlords maken de dienst uit in de wereld. En de grootste warlord-financierders zitten in het Midden-Oosten zelf, ze houden met nieuwe Osama's hun eigen en de westerse economie draaiende, want oorlog voeren is gewoon een marktindustrie, de wet van vraag en aanbod. U vraagt wij draaien.
Moet je eens kijken als de VS zijn strijdkrachten zou halveren, dan ontketen je een anarchie, dat zijn ze nu aan het testen in Nederland, de satelietstaat van de VS. Eerst maar eens kijken in het meest democratische kikkerlandje met de mensen die het meeste schaapjes- en struisvogelgedrag vertonen. Als dat goed uitpakt, dan kunnen we dit op wat grotere schaal inzetten.
Nou hebben de burgers van de VS in ieder geval een glimpje op kunnen vangen van waar al hun biljoenen belastinggeld is gebleven. Namelijk naar al dat zoeken naar die ene man![]()
Burgers weer tevreden, zo hou je het systeem draaiende en behoud je als politieke staat macht en orde. Lang leve de democratie, eigenlijk een verkapte kerkstaat, waarin het woordje kerk is vervangen door de woorden VS en EU, technisch gezien niet heel veel meer beter dan een radicale moslimstaat of een communistisch regime. In beide word je geleefd en alleen het regime mag anderen vermoorden uit naam der wet en zogenoemde oppositiepartijen en opstandelingen worden niet alleen uit de weg geruimd, maar eventueel ook simpelweg via dezelfde rechtmatige wetgeving wegbezuinigd.
Slaap lekker
Ga gewoon werken dan, het is gewoon een foto die overal staat, ook in de OPquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, ik zit op mn werk, zou je dat ook willen spoileren oid?
Oké je kunt ook overdrijven!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef meth77 het volgende:
De grootste smeerlap van deze eeuw en moordenaar van duizenden onschuldigen, het zwijn Bin Laden is dood
AQ heeft niet eens meer een leider nodig, BL was een symbool, nu niet minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Gadverdamme. En ik vind het zelf meer dan logisch dat Al Qaida iets terug gaat doen bij Amerika. Hun leider is nu wel dood..
Ben je Miljardair en dan ga je in zo een krot wonenquote:
Gefrustreerd oid?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef Stefan het volgende:
Ga gewoon werken dan, het is gewoon een foto die overal staat, ook in de OP
Jij denkt ook dat Osama gewoon nog ergens in een prachtig buitenwijkje van Amsterdam woont met wat leuke dames om zo zijn *oude* dag te viereN?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ga gewoon werken dan, het is gewoon een foto die overal staat, ook in de OP
Protip: Amerika is een republiek, geen democratie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef samverdoes het volgende:
Slaap lekker
Ik geloof iig niet per definitie dat Osama vannacht is gedood door de VS.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat Osama gewoon nog ergens in een prachtig buitenwijkje van Amsterdam woont met wat leuke dames om zo zijn *oude* dag te viereN?
Hoessein woonde in een gat onder de grond. Men weigerde destijds ook te geloven dat hij werkelijk was opgepakt. Het is in het algemeen onmogelijk om de aluhoedjes te overtuigen. Zinloos.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je Miljardair en dan ga je in zo een krot wonen![]()
Ik geloof niet per definitie dat Osama vannacht niet is gedood door de VS.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof iig niet per definitie dat Osama vannacht is gedood door de VS.
Hoe zag hij er nu uit dan? Kwam hij buiten?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vreemd vind ik nog dat hij zeker niet weet ik veel hoeveel jaar in dat huis heeft gezeten, iemand moet hem toch wel herkend hebben.
Er zijn duidelijke beelden later opgedoken over zijn proces en zijn dood. Overtuigd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoessein woonde in een gat onder de grond. Men weigerde destijds ook te geloven dat hij werkelijk was opgepakt. Het is in het algemeen onmogelijk om de aluhoedjes te overtuigen. Zinloos.
Volgens de media, paar berichten terug zie je duidelijk dat het Osama is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe zag hij er nu uit dan? Kwam hij buiten?
Dit is mijn eigen account en zoals je ziet zelfs mijn eigen naam. Ik heb betrouwbare bronnen genoeg om deze informatie te verspreiden ja, dat hoef ik verder aan niemand anders te bewijzen of te verantwoorden, net zo min dat de onze eigen minister president Rutte aan ons hoeft te verantwoorden dat wij miljarden staatsgeld aan de EU weg moet geven, terwijl we er zelf ruim 27 miljard moeten bezuinigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb jij speciaal een troll account aangemaakt om dit soort onzin met onwaarheden, zonder feiten en argumenten te profileren? Zorg er dan op zijn minst voor dat je met je eigen account een bericht plaatst. Kan iedereen meteen weten wie ze in het vervolg moeten negeren.
waar, welk linkje heb ik gemist??quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens de media, paar berichten terug zie je duidelijk dat het Osama is.
Hij heeft wel een punt dat je niet iedere alu-hoedje kunt overtuigen. Maar moet dat dan? Met Saddam zijn ze toen goed mee omgegaan, dat ze het nu dan zo gaan doen... Tjah.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn duidelijke beelden later opgedoken over zijn proces en zijn dood. Overtuigd.
Maar het zou je wel helpen 'ons' te overtuigen. Door je zo op te stellen werkt het alleen maar averechts, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef samverdoes het volgende:
Ik heb betrouwbare bronnen genoeg om deze informatie te verspreiden ja, dat hoef ik verder aan niemand anders te bewijzen of te verantwoorden
Je ziet alleen een kamer waar een totale slachtveld zich heeft afgespeeld om vervolgens de gehele woning te kwalificeren als krot? Overigens is het niet echt handig om opvallend te leven mocht je door de inlichtingendiensten gezocht worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je Miljardair en dan ga je in zo een krot wonen![]()
Precies. Het duurde enige tijd voordat men was overtuigd. Het was voor de aluhoedjes aannemelijker dat er sprake was van een groot complot. Pas na enige weken en vele beelden raakte men beetje bij beetje overtuigd. En nog steeds gelooft een deel het niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn duidelijke beelden later opgedoken over zijn proces en zijn dood. Overtuigd.
Dat zeg ik slaap lekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Protip: Amerika is een republiek, geen democratie.
Waarom zou je iedere ziel willen overtuigen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Precies. Het duurde enige tijd voordat men was overtuigd. Het was voor de aluhoedjes aannemelijker dat er sprake was van een groot complot. Pas na enige weken en vele beelden raakte men beetje bij beetje overtuigd. En nog steeds gelooft een deel het niet.
Exact.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof iig niet per definitie dat Osama vannacht is gedood door de VS.
Waarom is dat wat je ziet ongeloofwaardig dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Vengerr het volgende:
Exact.
Ik pretendeer niet te weten of hij nog leeft en zo ja in welke omstandigheden maar wat nu in het nieuws is vind ik lachwekkend ongeloofwaardig.
Eigenlijk vind ik het weerzinwekkend dat de Amerikaanse overheid zo nonchalant de wereld kan en durft voor te liegen.
De mensen die echt weten wat er speelt lachen zich de ballen uit hun broek.
Het was letterlijk een gevangenis met dat verschil dat hij zelf kon bepalen loe lang het luchtten wasquote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Scorpie het volgende:
Het is wel een lekker gevoel om te weten dat Bin Laden als een soort opgejaagd stuk wild 'gevangen' zat in een of ander gat zonder kans daaruit te ontsnappen, wachtende totdat de USA je komt doodschieten.
Dat weet hij zelf niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef vanhal het volgende:
[..]
Waarom is dat wat je ziet ongeloofwaardig dan?
Dat hoeft van mij ook niet. Ik vind de aluhoedjes gewoon lachwekkend en een beetje triest.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je iedere ziel willen overtuigen dan?
Het nieuws is pas een paar uur oud. Er zal ongetwijfeld nog veel meer naar buiten komen.quote:Trouwens, door hoe ze er nu mee omgegaan zijn kun je er gif op nemen dat er nog een groter deel dan toen dit nooit meer zal geloven.
Wat vind je er lachwekkend ongeloofwaardig aan? Ik vind alleen het zeemansgraf curieus, maar om eerlijk te zijn 'een official heeft dat tegen cnn gezegd', kan verkeerd begrepen zijn (hij krijgt een zeemansgraf), de official kan slechts een gerucht verkondigen, 'we houden ons aan islamitische regels want we willen graag vriendjes blijven, in het echt zit ie in een koelcel en wordt z'n lijk geswaffeld door het hele 22ste airborne', etc.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Vengerr het volgende:
Exact.
Ik pretendeer niet te weten of hij nog leeft en zo ja in welke omstandigheden maar wat nu in het nieuws is vind ik lachwekkend ongeloofwaardig.
De meest gezochte man ter wereld is na 10 jaar eindelijk gevonden en wat doen ze?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef vanhal het volgende:
[..]
Waarom is dat wat je ziet ongeloofwaardig dan?
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor nu op de radio dat ze hem in zee hebben gegooid.
Die Amerikanen denken echt dat de rest van de wereld achtelijk is.²
Maar ongelovigen zullen het toch blijven ontkennen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef nikk het volgende:
Het nieuws is pas een paar uur oud. Er zal ongetwijfeld nog veel meer naar buiten komen.
Want het is beter om een bedvaartsoord voor verknipte geesten te maken van zijn begraafplaats?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor nu op de radio dat ze hem in zee hebben gegooid.
Die Amerikanen denken echt dat de rest van de wereld achtelijk is.²
Wie zijn de mensen die het 'echt' weten? Waar halen die hun informatie vandaan? Zeker met een magisch apparaat gemaakt uit aluminium waarmee je geheime boodschappen uit de lucht mee oppikt en tegelijkertijd signalen kan blokkeren die je gedachten lezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Exact.
Eigenlijk vind ik het weerzinwekkend dat de Amerikaanse overheid zo nonchalant de wereld kan en durft voor te liegen.
De mensen die echt weten wat er speelt lachen zich de ballen uit hun broek.
En we geloven dat allemaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef GeertJan88 het volgende:
Ik snap het wel, gewoon dumpen dat lijk. Als je het ergens mee naar toe neemt of ergens begraaft krijg je alleen maar gezeik. Denk echt dat in de zee dumpen de beste keuze is geweest. En het is dus ook nog netjes via de islam regels.
Oh op zo'n manier. Dus volgens jou had het anders moeten gaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef Vengerr het volgende:
De meest gezochte man ter wereld is na 10 jaar eindelijk gevonden en wat doen ze?
Ze maken binnen een paar uur het lichaam zoek om te voldoen aan Islamitische tradities.
Onmogelijk?
Nee.
Bijzonder vreemd en verdachtmakend?
Voor mij absoluut.
Dat is inderdaad reden genoeg om te twijfelen aan het nieuws rond de dood van OBLquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef iwannabehigh het volgende:
De CNN geloven, CNN beweerde ook dat tijdens die schietpartij hier in Alphen a/d R alleen maar moslims waren doodgeschoten.
Maar toch benieuwd hoe ze het hebben gedumpt, van zijn huis naar Gulf of Oman op een centrale plek is toch al gauw 2000km. Hebben ze hem in een verzwaarde kist gedaan of wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef GeertJan88 het volgende:
Ik snap het wel, gewoon dumpen dat lijk. Als je het ergens mee naar toe neemt of ergens begraaft krijg je alleen maar gezeik. Denk echt dat in de zee dumpen de beste keuze is geweest. En het is dus ook nog netjes via de islam regels.
Vermakelijk dat je de term 'ongelovigen' gebruikt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef meth77 het volgende:
[..]
Maar ongelovigen zullen het toch blijven ontkennen.
Het is voor hen wachtten tot Bin laden op TV komt om het zelf te ontkennen
Ik twijfel er niet aan. Obama kan er moeilijk over liegen. Maar ik geloof CNN sowieso niet als ze beweren dat ze zijn lijk in zee hebben gegooid, ze beweren wel meer namelijk. In zee lijkt me sowieso raar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is inderdaad reden genoeg om te twijfelen aan het nieuws rond de dood van OBL
Juist! De meeste mensen hebben het geduld om te wachten op meer info. Aluhoedjes hebben dat niet en zien hun eigen slechte eigenschap als een bewijs dat de overheid geheimen heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef nikk het volgende:
Het nieuws is pas een paar uur oud. Er zal ongetwijfeld nog veel meer naar buiten komen.
Nee, maar ze kunnen natuurlijk wel eerst aan de wereld laten zien dat ze geen poep praten (want daar zijn de Amerikanen natuurlijk koning in). Dit is koren op de molen van alle complot-denkersquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Want het is beter om een bedvaartsoord voor verknipte geesten te maken van zijn begraafplaats?
En de mensen die er tussenin zitten, heb je daar nog een theorie over?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist! De meeste mensen hebben het geduld om te wachten op meer info. Aluhoedjes hebben dat niet en zien hun eigen slechte eigenschap als een bewijs dat de overheid geheimen heeft.
Hoe dat zo? Een zeemansgraf is een dagelijkse gebeurtenis.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan. Obama kan er moeilijk over liegen. Maar ik geloof CNN sowieso niet als ze beweren dat ze zijn lijk in zee hebben gegooid, ze beweren wel meer namelijk. In zee lijkt me sowieso raar.
Ja, die moeten beslissen wat ze willen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef msnk het volgende:
[..]
En de mensen die er tussenin zitten, heb je daar nog een theorie over?
Het zou tenminste even netjes zijn geweest om een %100 failsafe confirmatie te verkrijgen voor de families van alle duizenden slachtoffers van aanslagen door Al Qaida, voordat ze hem de zee in dumpten. Van mijn part eerst overvliegen naar Amerika. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Want het is beter om een bedvaartsoord voor verknipte geesten te maken van zijn begraafplaats?
Nee, gooi hem in zee. Dat is veel beter.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Sowieso moet nog informatie hierover naar buiten komen. Tot dusver betreft het alleen speculatie op basis van een bericht van CNN (?).quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Een zeemansgraf is een dagelijkse gebeurtenis.
CNN heeft het van een "official" aldus het persberichtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Sowieso moet nog informatie hierover naar buiten komen. Tot dusver betreft het alleen speculatie op basis van een bericht van CNN (?).
Hebben de haaien ook weer wat te eten.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, gooi hem in zee. Dat is veel beter.
Lekker zo'n gepekeld lijk.²
Ik denk dat complot-denkers niet echt is waar ze aan denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen natuurlijk wel eerst aan de wereld laten zien dat ze geen poep praten (want daar zijn de Amerikanen natuurlijk koning in). Dit is koren op de molen van alle complot-denkers
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Erg goed stuk idd:
http://niburu.nl/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
quote:Aan de andere kant is het een dooddoener voor de ‘war on terror’ en worden de plannen van de Illuminati gedwarsboomd nu hun ‘opper-terrorist’ gepakt is.
Ja, dat zullen ze daarom gedaan hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hebben de haaien ook weer wat te eten.
Dat heeft lang geduurd zeg.... Waren ze allemaal aan het slapen of zo? Bij zo'n grote gebeurtenis?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Adolecens het volgende:
De FBI site...![]()
[ afbeelding ]
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
En ik maar denken dat de Amerikaanse overheid deel uitmaakt van die Illuminatiquote:
Een week had ik lang gevonden, maar binnen een dag?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat heeft lang geduurd zeg.... Waren ze allemaal aan het slapen of zo? Bij zo'n grote gebeurtenis?
Die hebben serieus iemand nodig die handiger is met photoshop. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Adolecens het volgende:
De FBI site...![]()
[ afbeelding ]
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
De website van de FBI.... Dan is 2 uur eigenlijk al langquote:Op maandag 2 mei 2011 14:40 schreef vanhal het volgende:
[..]
Een week had ik lang gevonden, maar binnen een dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |