Maar ongelovigen zullen het toch blijven ontkennen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef nikk het volgende:
Het nieuws is pas een paar uur oud. Er zal ongetwijfeld nog veel meer naar buiten komen.
Want het is beter om een bedvaartsoord voor verknipte geesten te maken van zijn begraafplaats?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor nu op de radio dat ze hem in zee hebben gegooid.
Die Amerikanen denken echt dat de rest van de wereld achtelijk is.²
Wie zijn de mensen die het 'echt' weten? Waar halen die hun informatie vandaan? Zeker met een magisch apparaat gemaakt uit aluminium waarmee je geheime boodschappen uit de lucht mee oppikt en tegelijkertijd signalen kan blokkeren die je gedachten lezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Exact.
Ik pretendeer niet te weten of hij nog leeft en zo ja in welke omstandigheden maar wat nu in het nieuws is vind ik lachwekkend ongeloofwaardig.
Eigenlijk vind ik het weerzinwekkend dat de Amerikaanse overheid zo nonchalant de wereld kan en durft voor te liegen.
De mensen die echt weten wat er speelt lachen zich de ballen uit hun broek.
En we geloven dat allemaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef GeertJan88 het volgende:
Ik snap het wel, gewoon dumpen dat lijk. Als je het ergens mee naar toe neemt of ergens begraaft krijg je alleen maar gezeik. Denk echt dat in de zee dumpen de beste keuze is geweest. En het is dus ook nog netjes via de islam regels.
Oh op zo'n manier. Dus volgens jou had het anders moeten gaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef Vengerr het volgende:
De meest gezochte man ter wereld is na 10 jaar eindelijk gevonden en wat doen ze?
Ze maken binnen een paar uur het lichaam zoek om te voldoen aan Islamitische tradities.
Onmogelijk?
Nee.
Bijzonder vreemd en verdachtmakend?
Voor mij absoluut.
Dat is inderdaad reden genoeg om te twijfelen aan het nieuws rond de dood van OBLquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef iwannabehigh het volgende:
De CNN geloven, CNN beweerde ook dat tijdens die schietpartij hier in Alphen a/d R alleen maar moslims waren doodgeschoten.
Maar toch benieuwd hoe ze het hebben gedumpt, van zijn huis naar Gulf of Oman op een centrale plek is toch al gauw 2000km. Hebben ze hem in een verzwaarde kist gedaan of wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef GeertJan88 het volgende:
Ik snap het wel, gewoon dumpen dat lijk. Als je het ergens mee naar toe neemt of ergens begraaft krijg je alleen maar gezeik. Denk echt dat in de zee dumpen de beste keuze is geweest. En het is dus ook nog netjes via de islam regels.
Vermakelijk dat je de term 'ongelovigen' gebruikt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef meth77 het volgende:
[..]
Maar ongelovigen zullen het toch blijven ontkennen.
Het is voor hen wachtten tot Bin laden op TV komt om het zelf te ontkennen
Ik twijfel er niet aan. Obama kan er moeilijk over liegen. Maar ik geloof CNN sowieso niet als ze beweren dat ze zijn lijk in zee hebben gegooid, ze beweren wel meer namelijk. In zee lijkt me sowieso raar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is inderdaad reden genoeg om te twijfelen aan het nieuws rond de dood van OBL
Juist! De meeste mensen hebben het geduld om te wachten op meer info. Aluhoedjes hebben dat niet en zien hun eigen slechte eigenschap als een bewijs dat de overheid geheimen heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef nikk het volgende:
Het nieuws is pas een paar uur oud. Er zal ongetwijfeld nog veel meer naar buiten komen.
Nee, maar ze kunnen natuurlijk wel eerst aan de wereld laten zien dat ze geen poep praten (want daar zijn de Amerikanen natuurlijk koning in). Dit is koren op de molen van alle complot-denkersquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Want het is beter om een bedvaartsoord voor verknipte geesten te maken van zijn begraafplaats?
En de mensen die er tussenin zitten, heb je daar nog een theorie over?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist! De meeste mensen hebben het geduld om te wachten op meer info. Aluhoedjes hebben dat niet en zien hun eigen slechte eigenschap als een bewijs dat de overheid geheimen heeft.
Hoe dat zo? Een zeemansgraf is een dagelijkse gebeurtenis.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan. Obama kan er moeilijk over liegen. Maar ik geloof CNN sowieso niet als ze beweren dat ze zijn lijk in zee hebben gegooid, ze beweren wel meer namelijk. In zee lijkt me sowieso raar.
Ja, die moeten beslissen wat ze willen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef msnk het volgende:
[..]
En de mensen die er tussenin zitten, heb je daar nog een theorie over?
Het zou tenminste even netjes zijn geweest om een %100 failsafe confirmatie te verkrijgen voor de families van alle duizenden slachtoffers van aanslagen door Al Qaida, voordat ze hem de zee in dumpten. Van mijn part eerst overvliegen naar Amerika. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Want het is beter om een bedvaartsoord voor verknipte geesten te maken van zijn begraafplaats?
Nee, gooi hem in zee. Dat is veel beter.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Sowieso moet nog informatie hierover naar buiten komen. Tot dusver betreft het alleen speculatie op basis van een bericht van CNN (?).quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Een zeemansgraf is een dagelijkse gebeurtenis.
CNN heeft het van een "official" aldus het persberichtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Sowieso moet nog informatie hierover naar buiten komen. Tot dusver betreft het alleen speculatie op basis van een bericht van CNN (?).
Hebben de haaien ook weer wat te eten.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, gooi hem in zee. Dat is veel beter.
Lekker zo'n gepekeld lijk.²
Ik denk dat complot-denkers niet echt is waar ze aan denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen natuurlijk wel eerst aan de wereld laten zien dat ze geen poep praten (want daar zijn de Amerikanen natuurlijk koning in). Dit is koren op de molen van alle complot-denkers
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Erg goed stuk idd:
http://niburu.nl/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
quote:Aan de andere kant is het een dooddoener voor de ‘war on terror’ en worden de plannen van de Illuminati gedwarsboomd nu hun ‘opper-terrorist’ gepakt is.
Ja, dat zullen ze daarom gedaan hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hebben de haaien ook weer wat te eten.
Dat heeft lang geduurd zeg.... Waren ze allemaal aan het slapen of zo? Bij zo'n grote gebeurtenis?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Adolecens het volgende:
De FBI site...![]()
[ afbeelding ]
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
En ik maar denken dat de Amerikaanse overheid deel uitmaakt van die Illuminatiquote:
Een week had ik lang gevonden, maar binnen een dag?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat heeft lang geduurd zeg.... Waren ze allemaal aan het slapen of zo? Bij zo'n grote gebeurtenis?
Die hebben serieus iemand nodig die handiger is met photoshop. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Adolecens het volgende:
De FBI site...![]()
[ afbeelding ]
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
De website van de FBI.... Dan is 2 uur eigenlijk al langquote:Op maandag 2 mei 2011 14:40 schreef vanhal het volgende:
[..]
Een week had ik lang gevonden, maar binnen een dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |