Ja, oud nieuws, 10 jaar geleden in een docu van Michael Moore, hoewel Moore zelf ook nogal met waarheden sjoemelt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik lees nu dat Amerika/Obama Osama heeft gesteund met wapens/de strijders van Osama Bin Laden zelfs rechtstreeks met wapenleveringen ondersteunen. Onzin natuurlijk.
2012 moet er opnieuw gekozen worden, zijn ze allang mee bezig natuurlijk. Het is inderdaad in het voordeel van Obama.quote:
Dit was al een tijdje bekend. Al voor Michael Moore. De USA heeft Osama gesteund in de strijd tegen de Russen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, oud nieuws, 10 jaar geleden in een docu van Michael Moore, hoewel Moore zelf ook nogal met waarheden sjoemelt.
natuurlijk? Wanneer loopt die verkiezingstijd dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
2012 moet er opnieuw gekozen worden, zijn ze allang mee bezig natuurlijk. Het is inderdaad in het voordeel van Obama.
De verkiezingen zijn pas over anderhalf jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef superdrufus het volgende:
Toevallig dat dit nieuws komt tijdens verkiezingstijd. Het zal Obama kunnen helpen om herkozen te worden.
Dat zei ik al eerder, als dat de reden was hadden ze het wel later naar buiten gebracht. Over een paar maanden denken de Amerikanen hier niet meer ana.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef nikk het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn pas over anderhalf jaar.
Geen idee, weet wel dat het in 2012 is, maar daar zijn ze nu al mee bezig lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef vanhal het volgende:
[..]
natuurlijk? Wanneer loopt die verkiezingstijd dan?
Geen moer op te zien.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef samverdoes het volgende:
Alles in de politiek draait om timing.
De bruiloft van de Engelse kroonprins, waardoor alle media-aandacht naar Engeland ging en het Witte Huis dacht, dat kunnen wij ook. Ze wisten al zéker wel een jaar waar Osama zich bevond, via de Israelische veiligheidsdienst MOSSAD.
Pure propaganda van wereldleiderformaat.
Ondertussen staan er alweer 100 zo niet duizenden Osama's klaar om aanslagen te beramen.
Obama is maar een pion die marcheert naar de maatstaven van het Pentagon, want de warlords maken de dienst uit in de wereld. En de grootste warlord-financierders zitten in het Midden-Oosten zelf, ze houden met nieuwe Osama's hun eigen en de westerse economie draaiende, want oorlog voeren is gewoon een marktindustrie, de wet van vraag en aanbod. U vraagt wij draaien.
Moet je eens kijken als de VS zijn strijdkrachten zou halveren, dan ontketen je een anarchie, dat zijn ze nu aan het testen in Nederland, de satelietstaat van de VS. Eerst maar eens kijken in het meest democratische kikkerlandje met de mensen die het meeste schaapjes- en struisvogelgedrag vertonen. Als dat goed uitpakt, dan kunnen we dit op wat grotere schaal inzetten.
Nou hebben de burgers van de VS in ieder geval een glimpje op kunnen vangen van waar al hun biljoenen belastinggeld is gebleven. Namelijk naar al dat zoeken naar die ene man![]()
Burgers weer tevreden, zo hou je het systeem draaiende en behoud je als politieke staat macht en orde. Lang leve de democratie, eigenlijk een verkapte kerkstaat, waarin het woordje kerk is vervangen door de woorden VS en EU, technisch gezien niet heel veel meer beter dan een radicale moslimstaat of een communistisch regime. In beide word je geleefd en alleen het regime mag anderen vermoorden uit naam der wet en zogenoemde oppositiepartijen en opstandelingen worden niet alleen uit de weg geruimd, maar eventueel ook simpelweg via dezelfde rechtmatige wetgeving wegbezuinigd.
Slaap lekker
"Al Qaida". Wtf, spel gewoon Al Qaedaquote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef meth77 het volgende:
De grootste smeerlap van deze eeuw en moordenaar van duizenden onschuldigen, het zwijn Bin Laden is dood
Maar het toeren begint na de zomer.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef nikk het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn pas over anderhalf jaar.
Lig lekker wakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De matige al jaren circulerende geretoucheerde foto die iedereen momenteel slikt als zoete koek.
Mensen zijn zo makkelijk voor de gek te houden.
Dude, ik zit op mn werk, zou je dat ook willen spoileren oid?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef Vengerr het volgende:
[ afbeelding ]
De matige al jaren circulerende geretoucheerde foto die iedereen momenteel slikt als zoete koek.
Mensen zijn zo makkelijk voor de gek te houden.
Vooruit dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, ik zit op mn werk, zou je dat ook willen spoileren oid?
Heb jij speciaal een troll account aangemaakt om dit soort onzin met onwaarheden, zonder feiten en argumenten te profileren? Zorg er dan op zijn minst voor dat je met je eigen account een bericht plaatst. Kan iedereen meteen weten wie ze in het vervolg moeten negeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef samverdoes het volgende:
De bruiloft van de Engelse kroonprins, waardoor alle media-aandacht naar Engeland ging en het Witte Huis dacht, dat kunnen wij ook. Ze wisten al zéker wel een jaar waar Osama zich bevond, via de Israelische veiligheidsdienst MOSSAD.
Ondertussen staan er alweer 100 zo niet duizenden Osama's klaar om aanslagen te beramen.
Obama is maar een pion die marcheert naar de maatstaven van het Pentagon, want de warlords maken de dienst uit in de wereld. En de grootste warlord-financierders zitten in het Midden-Oosten zelf, ze houden met nieuwe Osama's hun eigen en de westerse economie draaiende, want oorlog voeren is gewoon een marktindustrie, de wet van vraag en aanbod. U vraagt wij draaien.
Moet je eens kijken als de VS zijn strijdkrachten zou halveren, dan ontketen je een anarchie, dat zijn ze nu aan het testen in Nederland, de satelietstaat van de VS. Eerst maar eens kijken in het meest democratische kikkerlandje met de mensen die het meeste schaapjes- en struisvogelgedrag vertonen. Als dat goed uitpakt, dan kunnen we dit op wat grotere schaal inzetten.
Nou hebben de burgers van de VS in ieder geval een glimpje op kunnen vangen van waar al hun biljoenen belastinggeld is gebleven. Namelijk naar al dat zoeken naar die ene man![]()
Burgers weer tevreden, zo hou je het systeem draaiende en behoud je als politieke staat macht en orde. Lang leve de democratie, eigenlijk een verkapte kerkstaat, waarin het woordje kerk is vervangen door de woorden VS en EU, technisch gezien niet heel veel meer beter dan een radicale moslimstaat of een communistisch regime. In beide word je geleefd en alleen het regime mag anderen vermoorden uit naam der wet en zogenoemde oppositiepartijen en opstandelingen worden niet alleen uit de weg geruimd, maar eventueel ook simpelweg via dezelfde rechtmatige wetgeving wegbezuinigd.
Slaap lekker
Ga gewoon werken dan, het is gewoon een foto die overal staat, ook in de OPquote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, ik zit op mn werk, zou je dat ook willen spoileren oid?
Oké je kunt ook overdrijven!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef meth77 het volgende:
De grootste smeerlap van deze eeuw en moordenaar van duizenden onschuldigen, het zwijn Bin Laden is dood
AQ heeft niet eens meer een leider nodig, BL was een symbool, nu niet minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Gadverdamme. En ik vind het zelf meer dan logisch dat Al Qaida iets terug gaat doen bij Amerika. Hun leider is nu wel dood..
Ben je Miljardair en dan ga je in zo een krot wonenquote:
Gefrustreerd oid?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef Stefan het volgende:
Ga gewoon werken dan, het is gewoon een foto die overal staat, ook in de OP
Jij denkt ook dat Osama gewoon nog ergens in een prachtig buitenwijkje van Amsterdam woont met wat leuke dames om zo zijn *oude* dag te viereN?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ga gewoon werken dan, het is gewoon een foto die overal staat, ook in de OP
Protip: Amerika is een republiek, geen democratie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef samverdoes het volgende:
Slaap lekker
Ik geloof iig niet per definitie dat Osama vannacht is gedood door de VS.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat Osama gewoon nog ergens in een prachtig buitenwijkje van Amsterdam woont met wat leuke dames om zo zijn *oude* dag te viereN?
Hoessein woonde in een gat onder de grond. Men weigerde destijds ook te geloven dat hij werkelijk was opgepakt. Het is in het algemeen onmogelijk om de aluhoedjes te overtuigen. Zinloos.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je Miljardair en dan ga je in zo een krot wonen![]()
Ik geloof niet per definitie dat Osama vannacht niet is gedood door de VS.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof iig niet per definitie dat Osama vannacht is gedood door de VS.
Hoe zag hij er nu uit dan? Kwam hij buiten?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vreemd vind ik nog dat hij zeker niet weet ik veel hoeveel jaar in dat huis heeft gezeten, iemand moet hem toch wel herkend hebben.
Er zijn duidelijke beelden later opgedoken over zijn proces en zijn dood. Overtuigd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoessein woonde in een gat onder de grond. Men weigerde destijds ook te geloven dat hij werkelijk was opgepakt. Het is in het algemeen onmogelijk om de aluhoedjes te overtuigen. Zinloos.
Volgens de media, paar berichten terug zie je duidelijk dat het Osama is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe zag hij er nu uit dan? Kwam hij buiten?
Dit is mijn eigen account en zoals je ziet zelfs mijn eigen naam. Ik heb betrouwbare bronnen genoeg om deze informatie te verspreiden ja, dat hoef ik verder aan niemand anders te bewijzen of te verantwoorden, net zo min dat de onze eigen minister president Rutte aan ons hoeft te verantwoorden dat wij miljarden staatsgeld aan de EU weg moet geven, terwijl we er zelf ruim 27 miljard moeten bezuinigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb jij speciaal een troll account aangemaakt om dit soort onzin met onwaarheden, zonder feiten en argumenten te profileren? Zorg er dan op zijn minst voor dat je met je eigen account een bericht plaatst. Kan iedereen meteen weten wie ze in het vervolg moeten negeren.
waar, welk linkje heb ik gemist??quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens de media, paar berichten terug zie je duidelijk dat het Osama is.
Hij heeft wel een punt dat je niet iedere alu-hoedje kunt overtuigen. Maar moet dat dan? Met Saddam zijn ze toen goed mee omgegaan, dat ze het nu dan zo gaan doen... Tjah.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn duidelijke beelden later opgedoken over zijn proces en zijn dood. Overtuigd.
Maar het zou je wel helpen 'ons' te overtuigen. Door je zo op te stellen werkt het alleen maar averechts, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef samverdoes het volgende:
Ik heb betrouwbare bronnen genoeg om deze informatie te verspreiden ja, dat hoef ik verder aan niemand anders te bewijzen of te verantwoorden
Je ziet alleen een kamer waar een totale slachtveld zich heeft afgespeeld om vervolgens de gehele woning te kwalificeren als krot? Overigens is het niet echt handig om opvallend te leven mocht je door de inlichtingendiensten gezocht worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je Miljardair en dan ga je in zo een krot wonen![]()
Precies. Het duurde enige tijd voordat men was overtuigd. Het was voor de aluhoedjes aannemelijker dat er sprake was van een groot complot. Pas na enige weken en vele beelden raakte men beetje bij beetje overtuigd. En nog steeds gelooft een deel het niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn duidelijke beelden later opgedoken over zijn proces en zijn dood. Overtuigd.
Dat zeg ik slaap lekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Protip: Amerika is een republiek, geen democratie.
Waarom zou je iedere ziel willen overtuigen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Precies. Het duurde enige tijd voordat men was overtuigd. Het was voor de aluhoedjes aannemelijker dat er sprake was van een groot complot. Pas na enige weken en vele beelden raakte men beetje bij beetje overtuigd. En nog steeds gelooft een deel het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |