Maar wat zijn de vele leugens van de VS dan? Ik heb er tot nu toe 1 gehoord van Stefan, maar verder..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook lezen wat je wil. Ik geef enkel aan dat ik niet de VS op hun woord wil geloven. Dat ik redenen bedenk waarom ze zouden liegen is puur omdat mensen beweerden dat er geen enkele reden te bedenken is.
Te veel om op te noemen. Ik zou zeggen gebruik Googlequote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar wat zijn de vele leugens van de VS dan? Ik heb er tot nu toe 1 gehoord van Stefan, maar verder..
Dat vrees ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef beantherio het volgende:
Dit hele topic is door de CIA in scene gezet.
zwaktebodquote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen. Ik zou zeggen gebruik Google
Noem gewoon een paar grote leugens op.. Ik zoek nu op google maar gaat moeilijkquote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Elke regering liegt. In de Koude oorlog hebben ze Nazis gebruikt voor legers in Italie, Duitsland etc mochten de Russen binnenvallen. Er zijn zoveel leugens. Maar je hebt de leugens van "dingen die ze niet vertellen" of de leugens van "echt liegen".quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Feitelijk is het natuurlijk nog kort dag want het nieuws is nog erg vers. Een beetje chaos in de berichtgeving is dus niet zo vreemd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef Infection het volgende:
En zoals altijd met dit soort gebeurtenissen spreken alle nieuwszenders/websites elkaar weer tegen met verschillende dingen, waardoor veel nog ongeloofwaardiger wordt.
Jepquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:13:48 uur
Eigenlijk was Bin laden al veel eerder doodgeschoten, tenminste, in de comedyserie South Park.
Obama niet, maar Amerika wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik lees nu dat Amerika/Obama Osama heeft gesteund met wapens/de strijders van Osama Bin Laden zelfs rechtstreeks met wapenleveringen ondersteunen. Onzin natuurlijk.
Het bewijs moet nog komen (in Amerika is het nog middernacht). Dán pas valt er kritisch te zijn en te discussiëren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Remlof er mag hier toch best skeptisch gepraat worden, dat noem ik niet gelijk BNW..er zijn nog geen feiten of bewijzen.
Beetje jammer dit.
Ja maar het gaat overheersen en dat vinden de meeste mensen die gewoon over het nieuws willen lezen en praten heel irritant.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Remlof er mag hier toch best skeptisch gepraat worden, dat noem ik niet gelijk BNW..er zijn nog geen feiten of bewijzen.
Beetje jammer dit.
quote:(CNN) -- DNA matching is under way on samples from the body of slain terrorist leader Osama Bin Laden, a U.S. government official told CNN on Monday.
There are photographs of the body with a gunshot wound to the side of the head that shows an individual who is not unrecognizable as bin Laden, the official said.
No decision has yet been made on whether to release the photographs and if so, when and how.
The mastermind of the worst terrorist attacks on American soil was killed by U.S. forces Monday in a mansion in Abbottabad, about 50 kilometers (31 miles) north of the Pakistani capital of Islamabad, U.S. officials said.
Four others in the compound also were killed. One of them was bin Laden's adult son, and another was a woman being used as a shield by a male combatant, the officials said.
Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.
Niet nu, in de jaren '80 wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik lees nu dat Amerika/Obama Osama heeft gesteund met wapens/de strijders van Osama Bin Laden zelfs rechtstreeks met wapenleveringen ondersteunen. Onzin natuurlijk.
Dit inderdaad... eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje jammer dit.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Je moet niet alles geloven, maar er zijn mensen die achter álles van de USA iets zoeken
tell?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef vanhal het volgende:
[..]
Jep
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtml
wanneer loopt die verkiezingstijd?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef superdrufus het volgende:
Toevallig dat dit nieuws komt tijdens verkiezingstijd. Het zal Obama kunnen helpen om herkozen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |