Die heb je er altijd ja, maar wat kunnen mij die mensen mij nou schelen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat ze aan de wereld zeggen d.m.v. van een bericht we hebben het DNA onderzocht en het is écht Osama.
ALSNOG zullen er mensen zijn die zeggen; nee het is niet waar. Het is nep.
DNA door een onderzoek van de VS is idd Wij van WC Eend adviseren WC Eend. Laat het Japan, Nederland en een derde land uitzoeken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo'n rapport kan vervalst worden he? Ik zou het niet zomaar aannemen, als ik jou was!
Prima dan toch? Maar om het als feit te bestempelen "omdat Obama het zegt".quote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn ze toch mee bezig, en serieus, denk je echt dat ze dit naar buiten brengen als ze het niet 100% zeker weten? De CIA volgt hem al tijden.
Flauwekul, hij was in zijn presidentiële helikopter onderweg naar het getroffen tornado gebied op het moment van toestemming geven aan de Navy Seals voor het uitvoeren van de operatie.quote:
Oh twee niet moslim landen! Dat is niet te vertrouwen. Daarbij zijn de apparaten van Japan aangetast door straling en zeewater dus die resultaten kunnen de prullenbak in.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
DNA door een onderzoek van de VS is idd Wij van WC Eend adviseren WC Eend. Laat het Japan, Nederland en een derde land uitzoeken.
Was dat niet vrijdag/zaterdag?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Flauwekul, hij was in zijn presidentiële helikopter onderweg naar het getroffen tornado gebied op het moment van toestemming geven aan de Navy Seals voor het uitvoeren van de operatie.
Ik kan er genoeg bedenken. Of ze waar zijn is een discussie op zich, maar redenen kun je makkelijk bedenken. Jij vast ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Anyway, ik geloof het wel, er is geen reden dat ze hierover zouden liegen.
Je weet toch wel 100% zeker dat het DNA materiaal dat afgenomen is van het slachtoffer dat van Osama gaat matchen. Verder krijgt er niemand inzicht in dat DNA onderzoek en legt de FBI er meteen beslag op.quote:
Er zijn genoeg redenen waarom ze zouden liegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Puur macht.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen waarom ze zouden liegen.
Kijk bijvoorbeeld eens hoe de beurzen het nu doen.
Hadden ze het ook eerder kunnen verzinnen. Niet 10 jaar laterquote:
Zodat je je geloofwaardigheid compleet kwijt bent als hij weer opduikt?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kan er genoeg bedenken. Of ze waar zijn is een discussie op zich, maar redenen kun je makkelijk bedenken. Jij vast ook wel.
quote:
Bron: ADquote:11:35 uur
Obama gaf toestemming voor de actie terwijl hij in een helikopter op weg was naar Alabama om de schade van de tornado's te bekijken.
Waarom niet Osama was een oude man, ze hebben al gezegd dat hij aan een natuurlijke dood zou zijn gestorven, ze hebben ook gezegd dat Franse leger hem vermoord hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zodat je je geloofwaardigheid compleet kwijt bent als hij weer opduikt?
Wat ik hier in twijfel trek is niet of OBL dood is, maar of de VS daarvoor heeft gezorgd. Get it?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zodat je je geloofwaardigheid compleet kwijt bent als hij weer opduikt?
Dan vergeten we wel even het lastige probleem dat de beste man dan nog een boodschap naar buiten kan sturen. Ik dood? Hahaha!! Boem!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen waarom ze zouden liegen.
Kijk bijvoorbeeld eens hoe de beurzen het nu doen.
Andere discussiequote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Jordony het volgende:
9/11 is naar mijn idee ook gelogen. Gewoon teveel toevalligheden.
Ja dat zei je net al; kan je die discussie even ergens anders gaan voeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Jordony het volgende:
9/11 is naar mijn idee ook gelogen. Gewoon teveel toevalligheden.
Je zegt het nu alsof het een keuze is om ze te wantrouwen. Zo'n land zorgt daar zelf voorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap heus wel dat de USA heel veel geheim houdt, en veel liegt of operaties en martelingen etc etc. Maar je moet ook niet álles wantrouwen heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |