abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96236203
Was dat niet een CIA agent?
pi_96236282
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 05:38 schreef Cani het volgende:
Was dat niet een CIA agent?
Nee, gewoon een rijke stinkerd die veel contacten had met de echte radicale gekken.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 2 mei 2011 @ 06:07:30 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96236307
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 05:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee, gewoon een rijke stinkerd die veel contacten had met de echte radicale gekken.
Hij was idd een CIA agent vandaar dat hij ook dood is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:08:32 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_96236929
Eerlijk gezegd geloof ik het nog niet echt :+.
pi_96236982
Alsof het überhaupt iets uitmaakt dat hij dood is. Zelfs als hij een CIA-agent was (wat natuurlijk nergens op gebaseerd is), dan nog staat er wel weer iemand anders op.

Zijn opvolger is of nog radicaler, of net zo radicaal.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96236992
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:08 schreef PiRANiA het volgende:
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_96237217
Hij was geen CIA agent maar stond wel op de loonlijst van de CIA en ik geloof er geen bal van dat die dood is.
If not now, then when.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:35:58 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96237256
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was geen CIA agent maar stond wel op de loonlijst van de CIA en ik geloof er geen bal van dat die dood is.
Ik denk niet dat de CIA het leuk zou vinden als deze man nog leeft en gaat praten. Dus levend zal hij nooit gepakt worden. Maar dood zoals nu.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_96237290
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je een scan van die loonlijst? Of een salarisstrookje? Ik ben wel benieuwd wat hij verdiende.

Oh. Dat heb je niet. Waar baseer je die kennis dan op?
  maandag 2 mei 2011 @ 08:43:49 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96237379
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Heb je een scan van die loonlijst? Of een salarisstrookje? Ik ben wel benieuwd wat hij verdiende.

Het gebruik kunnen maken van de meest moderne Amerikaanse wapens tegen het Russische leger in Afghanistan om de koude oorlog te winnen gebeurt niet zomaar.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 08:48:01 #11
230491 Zith
pls tip
pi_96237432
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is nooit een geheim geweest, Obama startte mbv CIA geld trainingskampen op in Afganistan om de Russen te stoppen, Al Quaida betekent niet voor niets trainingskamp ;)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 2 mei 2011 @ 08:54:55 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96237536
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat is nooit een geheim geweest, Obama startte mbv CIA geld trainingskampen op in Afganistan om de Russen te stoppen, Al Quaida betekent niet voor niets trainingskamp ;)
Het is best interessant de kortzichtigheid die de Amerikanen de oorlog deden verliezen in Vietnam ook weer in Afghanistan te zien. Je steunt een groep die later een meer gevaarlijke vijand blijkt te zijn dan de Russen. En de oorlog nu is ook een hopeloze zaak.
pi_96237540
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:48 schreef Zith het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het gebruik kunnen maken van de meest moderne Amerikaanse wapens tegen het Russische leger in Afghanistan om de koude oorlog te winnen gebeurt niet zomaar.
Nee, dat snap ik ook wel. Het is duidelijk dat de Afghaanse milities die tegen Rusland vochten gefinancieerd werden door Amerika. Maar dat betekent toch niet dat Osama op de loonlijst stond?

Er wordt hier soms net gedaan alsof Osama een puppet is van de Amerikaanse regering, die dood en verderf zaait in opdracht van de CIA. Of dat hij alleen een acteur is die het volk op commando van Obama en Bush bang moet maken. Ongefundeerde onzin, noemen wij dat.
pi_96237675
Ach kom, laten we wel wezen. Men wist al jaren waar die pipo zijn groenten ging kopen. De Amerikanen hebben enkel op een beter politiek klimaat gewacht om hem af te schieten.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:03:23 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96237690
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat snap ik ook wel. Het is duidelijk dat de Afghaanse milities die tegen Rusland vochten gefinancieerd werden door Amerika. Maar dat betekent toch niet dat Osama op de loonlijst stond?

Er wordt hier soms net gedaan alsof Osama een puppet is van de Amerikaanse regering, die dood en verderf zaait in opdracht van de CIA. Of dat hij alleen een acteur is die het volk op commando van Obama en Bush bang moet maken. Ongefundeerde onzin, noemen wij dat.
Na laten we het er dan maar op houden dat hij wat leuke wapens heeft gekregen om op de Russen en later op de Amerikanen te kunnen schieten. Niet de meest briljantste strategie of tactiek denk ik. :D
pi_96237714
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

Na laten we het er dan maar op houden dat hij wat leuke wapens heeft gekregen om op de Russen en later op de Amerikanen te kunnen schieten. Niet de meest briljantste strategie of tactiek denk ik. :D
Ach, dat is voor Amerika natuurlijk de standaard procedure. Irak is in de oorlog met Iran ook bewapend door de VS. Ze moeten zichzelf natuurlijk wel bezighouden hè. Op dit moment worden de opstandelingen in Libië hoogstwaarschijnlijk bewapend en dat zijn de terroristen van morgen.
pi_96237751
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:02 schreef ATON het volgende:
Ach kom, laten we wel wezen. Men wist al jaren waar die pipo zijn groenten ging kopen. De Amerikanen hebben enkel op een beter politiek klimaat gewacht om hem af te schieten.
Dat vermoeden heb ik ook. Strategisch moment uitgezocht. Eerst even kijken welke prutsers de tegenstanders zijn voor het presidentschap en dan even net doen alsof Barack Obama himself de trekker heeft overgehaald. Herverkiezing is bij deze gegarandeerd.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:07:19 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96237760
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, dat is voor Amerika natuurlijk de standaard procedure. Irak is in de oorlog met Iran ook bewapend door de VS. Ze moeten zichzelf natuurlijk wel bezighouden hè. Op dit moment worden de opstandelingen in Libië hoogstwaarschijnlijk bewapend en dat zijn de terroristen van morgen.
Ik denk van niet. Deze opstand en die in Egypte verbaast mij eerlijk gezegd een beetje. Ze vechten voor vrijheid. En niet voor een islamitische staat ala Iran.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:10:38 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96237818
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook. Strategisch moment uitgezocht. Eerst even kijken welke prutsers de tegenstanders zijn voor het presidentschap en dan even net doen alsof Barack Obama himself de trekker heeft overgehaald. Herverkiezing is bij deze gegarandeerd.
Dat vermoeden heb ik niet. Maar weet dat wel zeker. De eerste integere en eerlijke politicus moet nog geboren worden.
pi_96237825
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Deze opstand en die in Egypte verbaast mij eerlijk gezegd een beetje. Ze vechten voor vrijheid. En niet voor een islamitische staat ala Iran.
Je hebt het toch wel gevolgd? Er wordt, zeker in Egypte, heel duidelijk gezegd dat er een aantal bondgenoten zijn die alleen maar samenwerken omdat ze van het huidige regime af willen. In Libië is dat niet anders, moslimfundamentalisten vechten hand in hand met westers georienteerde studenten. Wanneer het regime is verdwenen, dan pas barst de echte strijd om de macht los.

In de regel worden dat soort strijden niet gewonnen door de intelligenste of meest gematigde. Egypte heeft een kans, omdat de mensen daar ooit de geneugten van een soort democratie hebben geproefd. Libië gaat de komende decennia nog veel problemen veroorzaken. Dat wordt het nieuwe Somalië.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:11:22 #21
242879 Onnoman
The On And Only
pi_96237832
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:08 schreef PiRANiA het volgende:
het hele leven is een hoax.. wat je ziet op het nieuws is gewoon geacteerd
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 2 mei 2011 @ 09:13:11 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96237877
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je hebt het toch wel gevolgd? Er wordt, zeker in Egypte, heel duidelijk gezegd dat er een aantal bondgenoten zijn die alleen maar samenwerken omdat ze van het huidige regime af willen. In Libië is dat niet anders, moslimfundamentalisten vechten hand in hand met westers georienteerde studenten. Wanneer het regime is verdwenen, dan pas barst de echte strijd om de macht los.

In de regel worden dat soort strijden niet gewonnen door de intelligenste of meest gematigde. Egypte heeft een kans, omdat de mensen daar ooit de geneugten van een soort democratie hebben geproefd. Libië gaat de komende decennia nog veel problemen veroorzaken. Dat wordt het nieuwe Somalië.
We zullen het zien voorlopig zijn de rebellen in Libië niet echt aan het winnen.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 09:20:52 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_96238024
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Alsof het überhaupt iets uitmaakt dat hij dood is. Zelfs als hij een CIA-agent was (wat natuurlijk nergens op gebaseerd is), dan nog staat er wel weer iemand anders op.

Zijn opvolger is of nog radicaler, of net zo radicaal.
Ja hoor, dat denk ik ook. Nu krijg je een heel gedoe of hij het wél of niet is, terwijl het helemaal niks uitmaakt, zijn opvolger staat al klaar hoor.
pi_96238058
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

We zullen het zien voorlopig zijn de rebellen in Libië niet echt aan het winnen.
Dat klopt. Het westen is ook helemaal niet gebaat bij een overwinning van de rebellen, als dat vervolgens leidt tot nieuwe strijd.

Wat mij betreft zijn er drie opties:
1. De halfbakken acties die ze ondernemen zijn vooral voor de beeldvorming. Onder Khadaffi was Libië misschien geen mooie bloeiende Westerse democratie, maar het was wel een stabiel land. Daar is het Westen bij gebaat. Als de rebellen winnen dan is het de komende jaren een grote ellende in Libië.

2. Ze proberen uiteindelijk Khadaffi wel te verdrijven, maar willen eerst weten hoe de onderlinge fracties bij de rebellen precies in elkaar zitten. Wie ze kunnen vertrouwen en wie er straks de macht moet krijgen. Met het risico van eenzelfde wespennest als Irak, Afghanistan etc.

Maar goed, dit hoort in een ander topic, natuurlijk....

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, dat denk ik ook. Nu krijg je een heel gedoe of hij het wél of niet is, terwijl het helemaal niks uitmaakt, zijn opvolger staat al klaar hoor.
En misschien wel meerdere, die een wedstrijdje gaan houden. Degene met de meeste slachtoffers bij 1 aanval, die wordt de nieuwe baas. Een soort van 'The Bomb of Afganistan'-talentshow. Al Qaeda's next top-bomber.
  maandag 2 mei 2011 @ 10:01:24 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_96239072
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Waar de meeste mensen over klagen is de hoge voedsel prijzen enz dat is de voornaamste oorzaak van de opstand in Egypte. 99% van de redenen waarom er oorlog is heeft met economie te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')