hoef je niet zo zuur bij te kijken, niks mis met goeie dubstep...quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
hoef je niet zo zuur bij te kijken, niks mis met goeie dubstep...
De truc is dan om dubstep uit te kiezen die het kuddevolk niet kent, hint: harder is niet altijd beter.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietMaar heb weinig met nieuwe hypes waar 't volledige kuddevolk achteraan hobbelt
Ik luister het zelf niet en zit er ook totaal niet inquote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De truc is dan om dubstep uit te kiezen die het kuddevolk niet kent, hint: harder is niet altijd beter.
tips nodig?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik luister het zelf niet en zit er ook totaal niet inZou dus ook totaal niet weten wat nou goed is of niet of wat dan ook
Paar goeie oude platenquote:
Fix'dquote:Op maandag 2 mei 2011 12:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Paar goeie oude platenHerken ze van mijn eerste paar harder style cdtjes
Geweldig
Ben uit de OP gehaald
Mag ik er niet meer bij?
Whehe npquote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fix'd
(dang, ik maak er een zooitje van)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey pannenkoek, zowel Alphaverb en Intractable One staan erin. Bril kwijt? AVIO is de live-act, ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Driepink het volgende:
Schaamtelijk dat Alphaverb + Intractable One (Of anders AVIO) niet in de OP staat onder het kopje DJ's
Dan kunnen Donkey Rollers en Southstylerz er ook wel uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hey pannenkoek, zowel Alphaverb en Intractable One staan erin. Bril kwijt? AVIO is de live-act, ja.
echt?quote:
No ideaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef robuust89 het volgende:
En dat koppelen ging niet, dus rippert? Help?
Neehoor, ik zag hem niet , dus nu maar ff post hierquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
No idea---- edit; volgens mij gefixt
![]()
Ik zou toch zweren dat ze er vanmiddag niet tussenstondenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hey pannenkoek, zowel Alphaverb en Intractable One staan erin. Bril kwijt? AVIO is de live-act, ja.
Coone & Da Tweekaz - D.W.X vind ik écht een lekker nummer.. Maar dat heb ik in het vorige topic al kort toegelichtquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Coone & Da Tweekaz - D.W.X vind ik écht een lekker nummer.. Maar dat heb ik in het vorige topic al kort toegelicht
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Geen Wake you from your boredom voor een keertje, die is er volgende week wel weer. Weer een keer wat anders. Voor iedereen die hier niet bekend mee is...Open your mindLink staat wel op de bekende sites hiervoor, anders kan je altijd pb sturen
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Luister nooit (hard)techno uit mezelf, maar dit luistert lekker weg zeg!
Zal ook wel komen omdat ik genoeg hardstyle en hardcore van 't weekend heb aangehoord.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Dit dus! Heldige muziek!quote:
Teveel om op te noemenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kon M.I's setje al niet vinden, vergeten dat het onder een andere naam was... staat in de wachtrij nu
Frontliner-Euphoria 15-01-2011 is heerlijkJammer dat ie niet op Emporium staat, had er wel mooi tussen gepast.
Wat draaide Headhunterz allemaal op BTB?
Nummer 5 maar even gedownload en opgezetquote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk! Luister nooit (hard)techno uit mezelf, maar dit luistert lekker weg zeg!
Zal ook wel komen omdat ik genoeg hardstyle en hardcore van 't weekend heb aangehoord.
Mooi dat het bevaltquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 5 maar even gedownload en opgezet!
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltVind 't heldige muziek
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat draaide Headhunterz allemaal op BTB?
Dit zijn we de laatste maanden/ jaren niet meer gewend van Willem, huldequote:
Overal op internet zie je HHZ @ BTB opduiken in filmpjes. En terecht, wat een heldensetquote:
En dan..., zie je niets en word je ook nog een doof?quote:
uhuhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dan..., zie je niets en word je ook nog een doof?
x2!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltVind 't heldige muziek
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Een Catfight videoclip:
Ik vind hem leuk.Hij is volgens mij ook gewoon voor de lol gemaakt en geen commerciële plannen ofzo.
Nee joh. Hij is vet! Sfeer heel dik neergezet in die track!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef Beach het volgende:
Catfightwat een walgelijke plaat is dat toch.
Headhunterz samen met Winne, en Promo samen met Skinto...quote:Activator ‘Subground’
Coone vs. Psyko Punkz
Wildstylez ft. Danielle
Slim Shore ft. Agua de Annique
Zatox ft. MC ‘Wild Motherf*ckers’
Ran-D (LIVE)
Promo ft. Skinto
Brennan Heart ft. Left
Headhunterz ft. Winne
MC DV8
Wie zijn al die andere namen eigenlijk? MC's? Zanger(essen)?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
Q-Dance @ Mysteryland is teminste wel orgineel. Mensen wouden wat verandering, nou dat is er.
Winne & Skinto zijn in ieder geval hiphop mc'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wie zijn al die andere namen eigenlijk? MC's? Zanger(essen)?
Over de andere samenwerkingen:quote:We hebben er weer een in de aanbieding! Een Italiaan genaamd Manuel Tessarollo, hij houdt van lange strandwandelingen, een heldere sterrenhemel en snoeiharde hardste! Zijn carrière begon mid jaren 90 en begon hij als vaste DJ in Italiaanse clubs, maar na vijf jaar trouw spelen in clubs werd het toch tijd om groter te denken en speelde hij op onder andere Defqon, Q-Bass, Decibel en bijvoorbeeld de Strauss Tour. Zijn naam ontstond pas later toen hij wou worden getekend door het label Activa Records. Hoe beter binnen te komen dan jezelf om te dopen tot Activator.
Ondanks dat Activator genoeg werk heeft aan het DJ-en zelf, werkt hij ook bij het label Edinet bij de A&R afdeling en planned hij alle releases voor Activa, Explosive, Fuck Off en nog veel meer succesvolle labels. Met zijn diversiteit kunnen verschillende nicknames voor hem natuurlijk niet ontbreken, hij performer onder andere onder de namen Outlaw, Prozact, Megaphone, Ultrasonic, Spy-Kore, Overdrive, Knockout, T-78, Manuel Es en natuurlijk gewoon Activator. Met zijn hulp is hardstyle groot geworden in de wereld en niet te vergeten Italië.
En dit jaar kunnen we jullie verblijden met de nieuwe stijl van Activator, the Subground. Met een mix van techno-progressive, electro en trance weten we zeker dat je een vette tijd gaat hebben!
Vraag een willekeurig meisje op straat om te zingen en het klinkt nog beter dan dit...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wildstylez & Danielle - Mooi zangeresje, na even op google gekeken te hebben zie ik dat waarschijnlijk Nothing Else Matters ook wel even voorbij gaat komen:
![]()
Heb ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef Sc0tTy het volgende:
@ M.I. heb je van die schranz set een 320 linkje in de pm ?
Jup hier ook erg veel last van de laatste tijd, ik hoor veel mensen er over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:23 schreef Levitas het volgende:
Is Youtube bij jullie de laatste tijd ook zo traag met laden? Heb verder helemaal geen last van sloom internet, maar zodra ik Youtube open, moet ie langer laden dan ik gewend ben
quote:
Zal die eens DL'en en luisteren. Ik zag dat ze met z'n allen als A2 Showcase optreden op dat nieuwe Matrixx festival in de buurt van Arnhem. Dreamfieldsquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Enum die Alpha Twins vs Ran-D vs Adaro vs E-Force set is echt heeeeeeeeeeeeet![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef sveno1990 het volgende:
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een heerlijk nummer zeg![]()
kan niet wachten tot 23 mei duurt nog zo lang![]()
(haunter of the dark, indoctrinated, son of torture, gansters don't dance etc)
Haunter of the Dark is een Adaro soloquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaan![]()
(haunter of the dark, indoctrinated, son of torture, gansters don't dance etc)
Ow nouja, 1/3 Ran-D en 1/10 Adaro danquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haunter of the Dark is een Adaro solo
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaan![]()
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik watquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Hij produceert ook de tracks voor Sasha Fquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik wat
Adaro is inderdaad erg goed bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Ze hebben allebei vette dingen. Ligt er maar net aan welke stijl je beter ligtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tartaros licht me toch een stuk minder, Solutio & The I's vind ik dan wel weer erg vet, goede tracks en kunnen lekkere setjes weggeven. Plaatjes van Solutio & The I's zijn wat mij betreft toch een stuk beter als die van Tartaros.
K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowiesoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissingquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik wat
Nog een tijdje met hem staan buurten @ loudness. Toffe kerel idd. Als 't goeie is ook binnenkort een WYFYB met hem doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef haakon het volgende:
[..]
K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowieso
Hij staat btw wel op WISH Outdoor!
Nu weer aant werk
Solutio & the I's gingen toen ook geruchten over dat naar een (groot) label gingen maar daar is tot dusver niks van bekend gemaakt zover ik weet. Eigenlijk zouden ze er misschien wel verstandiger aan doen om zelf iets substantieels op te zetten zoals een AVIO destijds heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissing![]()
The r3bels idd ook goed, tartaros not so much, Solution & the I's hebben w.m.b meer potentie, ik vond city of chaos echt dik
Wij willen namen zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef StM het volgende:
Een label heeft echt enorme invloed op je boekingen. Het heeft heel lang geduurd voordat men AVIO op de grote feesten begon te boeken terwijl een artiest die ik ken in bespreking was met een groot label tijdens de besprekingen al een plaatsje op QBase kreeg.
In de huidige HS scene verdien je geen plaatsje op de grote feesten maar moet je de juiste mensen kennen. Hun gunnen jou een plaatsje ipv dat je er door goed werk af te leveren er recht op hebt. Als je bij bepaalde mensen uit de gratie raakt kan je het dan ook wel vergeten. (Ook daar weet ik een voorbeeld van)
Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dtquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:05 schreef micth5005 het volgende:
ik heb een maand gelden ofso een vraag gesteld over een hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. ik ben natuurlijk ook zelf gaan zoeken en vond dit
Nu wil ik graag weten of dit kan in een presentatie
der zit tekst in O_O?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dt)
de clip boeit nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Live The Moment wel een geschikte is. En dan gewoon dat filmpje van de Qlimax DVD 2009 erbij.
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is een ander genre zoeken...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef StM het volgende:
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is Headhunterz - The Sacrifice of The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als je leraar mijn suggestie afkeurde, is die zelf gezakt voor levensbeschouwing
Deze is goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
Just As Easy kan ook wel.
Over hoe moeilijk het leven soms is.
En liefde blabala
Here is one of the moments that you love to hate me
And you hate you love me so
Because everything simple gets complicated
When we dont talk no more
And I understand that you feel this way
And Im sorry for my actions yesterday
But I cant turn back the fucking time
And I cant get it out of my mind
I wish life was like A, B
Just as easy as 1, 2, 3!
A, B, just as easy as 1, 2, 3!
Just as easy as 1, 2, 3!
A, B, just as easy as 1, 2, 3!
Here is one of the moments that you love to hate me
And you hate you love me so
Because everything simple gets complicated
When we dont talk no more
And I understand that you feel this way
And Im sorry for my actions yesterday
But I cant turn back the fucking time
And I cant get it out of my mind
Just as easy as 1, 2, 3!
A, B, just as easy as 1, 2, 3! [2x]
Graag gedaanquote:
Is goe maar heb nu vakantie, word lastig om het dan te vragenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Graag gedaanlaat wel na afloop weten wat je leraar ervan vond.
die nummers weet ik niet meer zo uit me hoofd maar het gaat er om dat ik de nummers niet snaptequote:
Als je hardstyle liefhebber bent dan weet je wel waar die tekst vandaan komt.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Koepert het volgende:
En anders wat meer over het leven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Dat kon ook niet anders, hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Koepert het volgende:
Even eh.... ja.. k moest ff zoeken naar bewijs... maaruh...kijk ns goed..
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind Headhunterz - say my name ook wel passend.
Het gaat over roem enzo.
Drive is idd aanwezig, de kicks verpesten het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze is nog nooit langsgekomen, maar hier zit een heerlijke 'drive' in
Ik vind D-Block & S-te-fan beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:09 schreef hornage het volgende:
Ben trouwens op het moment helemaal gek met het album van Coone.
Strakke nummertjes
Vooral deze![]()
nah, vind ik nietquote:
Hij is idd fokking nicequote:
orgineel is veel beterquote:
Haha, mn pa van 50 vind hem vet, hij luistert m nu op zn laptop!quote:
#6 staat hier weer aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Rike, je mixen houden me goed bezigHeb 5 6 en 7 in de auto zitten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef Levitas het volgende:
Catatonic Overload... Die naam komt me heel bekend voor, weet alleen niet precies waarvan :S
Thera draaide op loudness ook een nieuwe van hun: goddamn. Staat niet op hun laatste release maar dat was ook beste klapper. Gaat de goede kant op met die gastenquote:
Als ik dat zo goed zie, is Catatonic Overload dus al onder contract bij Theracords? Om eerlijk te zijn, had ik het dan aan een "echte amateur" (lees: Geen label o.i.d) geguntquote:
Vind ik ook altijd, doe je 't toch niet voor nietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef RiKe het volgende:
Leuk om te horen dat mijn sets hier ook regelmatig gedraaid worden!
Ik maak ze ook met veel plezier
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=reverse%20bananaquote:
Knalt wel flink hard, maar niet helemaal geweldig als ik eerlijk moet zijn!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S bioweapon remix: Al draagt een aap een gouden ring het is een blijft een lelijk ding.
Over remixen gesproken:
Prima remix
And that's the way the cookie
Hij knalt wel maar mist een stevige drive in de track.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
Knalt wel flink hard, maar niet helemaal geweldig als ik eerlijk moet zijn!
Ruffneck rules da artcore scenequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:29 schreef RiKe het volgende:
Oeh ik heb nog een hint voor de volgende mix.
Kent iedereen de artcore scene?
Bedankt hoor, door jou ga ik nu al die (happy) hardcore nummers van die tijd opzoeken op youtube.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat ging snel.....
Hij was dan ook niet moeilijk
Oh dan ga je me helemaal niet lief vinden als ik het ga hebben over tracks als Your Smile?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt hoor, door jou ga ik nu al die (happy) hardcore nummers van die tijd opzoeken op youtube.
Hier vergat ik je hele postquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hier vergat ik je hele post![]()
Maar even serieus: ik denk dat je eerst wat bekender hier moet worden voordat we zomaar op je stemmen. Mind.Illusion is hier namelijk al stamgast, dus die heeft voorrang
Ook beetje laat om nu nog te promoten denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar even serieus: ik denk dat je eerst wat bekender hier moet worden voordat we zomaar op je stemmen. Mind.Illusion is hier namelijk al stamgast, dus die heeft voorrang
Idd. Stemmen gebeurd in de 1e twee dagen, daarna valt 't zo goed als dood denk ik. Heb er zelf niet heel veel aan gedaan. Mix moet maar voor "zichzelf spreken" Ga niet hopeloos dagelijks zieltjes proberen te winnen. Dan maar nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook beetje laat om nu nog te promoten denk ik.
Dit dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat is toch raw style? Keihard raggen jeweets!11!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens... Als je dan aan de "raw" hardstyle meedoet en je begint hiermee..
01.Frontliner - Spacer
Nummer zoveel die hier alleen komt spammen.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens... Als je dan aan de "raw" hardstyle meedoet en je begint hiermee..
01.Frontliner - Spacer
02.The R3bels - Lifestyle
Das nie echt best heMaak dan 1 demo en doe alleen mee in de hardstyle...
Hebben we samen geknikkerd ofzo?quote:
Ja man, na paar halve liters was de kater weg van die dag ervoorquote:
Zaterdag was iddd beter dan ce vrijdag! House is gewoon dikke achteruitloopmuziek waarvan je in slap valt. Mysteryland gewoon veels te duur voor zo'n feest in mijn ogen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:49 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja man, na paar halve liters was de kater weg van die dag ervoorvond de zaterdag beter dan de vrijdag. Dacht dat house ligt mij nog wel een beetje maar kwam van een koude kermis thuis wat een draaiorgelmuziek is dat zeg
Denk dat die kaarten voor Mysterland ook weer de deur uitgaan. Heb me echt blauw en geel geërgerd die vrijdagavond.
Jij voor de rest ook goede dag gehad? Tot hoelaat ben je gebleven?
Jazekerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:25 schreef haakon het volgende:
[..]
Zaterdag was iddd beter dan ce vrijdag! House is gewoon dikke achteruitloopmuziek waarvan je in slap valt. Mysteryland gewoon veels te duur voor zo'n feest in mijn ogen.
Lekker knallen 21 mei in Zak bij Enzyme!
Je maat was ook zwaar gtp iofniet:P
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag ReMcOrE
De mijne geeft dat ook aanquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef Koepert het volgende:
Mooi kuddevolk ook
Waarom geeft mijn PF eigenlijk aan dat ie overmorgen pas jarig is....zie ik net..
Kut PFquote:Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De mijne geeft dat ook aan
Remcore wie faalt er hier? PF? of de Fokkers? geef ons het verlossende woord.
Ok, ik sta niet meer zo voor lul, beach overtreft de grapquote:
Inderdaad wederom een gevalletje niet het topic lezen en wel posten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ok, ik sta niet meer zo voor lul, beach overtreft de grap
Het is mooi weer, ga naar buiten doe eens vrolijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Inderdaad wederom een gevalletje niet het topic lezen en wel posten.
Als je topics niet wil lezen, waarom zit je dan op een forum?
quote:
Weg met die bagger.quote:
Ik ben hartstikke vrolijk, maar het stoort me gewoon wanneer mensen hier posten zonder eerst het topic te lezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is mooi weer, ga naar buiten doe eens vrolijk!
x2 en dan helemaal als het onzin is, kan rippert niet bans geven op een sub forum ?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke vrolijk, maar het stoort me gewoon wanneer mensen hier posten zonder eerst het topic te lezen.
Het hele idee van een forum is dat mensen lezen en reageren op elkaar.
Nee, mods hebben sowieso niet de rechten om iemand te bannen. Ze kunnen alleen mensen aangeven. Een soort politie die ze naar de rechter stuurt.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
x2 en dan helemaal als het onzin is, kan rippert niet bans geven op een sub forum ?
Ik vroeg mij nog af. Had jij op BtB dat oranje shirt aan? (er waren er wel meer met een oranje shirt trouwens.quote:
Ik had een oranje NC shirt aan jaquote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vroeg mij nog af. Had jij op BtB dat oranje shirt aan? (er waren er wel meer met een oranje shirt trouwens.) Want ik dacht dat ik jou zag lopen. Je liep volgens mij nog een keer voor mij langs, toen tikte ik je op de rug, maar je had het niet door.
Eenschquote:Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef T-Force het volgende:
Gold (Bioweapon Remix) is echt nog steeds zo'n gruwelijk fijn plaatje![]()
Misschien heb ik het al ooit gezegd, maar alles wat het origineel net niet maakte, is in die Remix verbeterd![]()
Vocal die er goed bij past, kick die fijn is (heel fijn zelfs), lekkere opbouw met fatsoenlijke anticlimax, kortom een pareltje
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt denk ik wel dat ik je gezien heb. Volgende keer zeg ik 'Hallo!'
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef T-Force het volgende:
Kon me weer eens niet inhouden en heb toch maar kaartjes besteld voor Emporium![]()
En dan niet zozeer voor de Hardstyle, maar meer voor Trance/Electro/Techno
Nice, zien we (de FOK!'ers) daar!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef T-Force het volgende:
Kon me weer eens niet inhouden en heb toch maar kaartjes besteld voor Emporium![]()
En dan niet zozeer voor de Hardstyle, maar meer voor Trance/Electro/Techno
Ja ik wil er eigenlijk ook best graag heen, maar die afstand, en net een week voor Emporium vind ik zo zondequote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nice, zien we (de FOK!'ers) daar!![]()
Ik zit nog enooorm te twijfelen over Remember..
Ik zat laatst bij het basketballen in Bergen op Zoom, en daar werd na elke time-out of rustperiode From within en Music made addict gedraaid, alleen de breakquote:
Ze kunnen beter geld gaan inzamelen om de scheids van komende zondag ook om te kopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Hoolii het volgende:
Wordt steeds populairder blijkt.
Nu draaien ze daar No time to waste
Heerlijk dat digitale tv
Dudequote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze kunnen beter geld gaan inzamelen om de scheids van komende zondag ook om te kopen.
Zie je t al gebeuren??quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Dude
Rockin' Your Mind nu. tis wel erg mainstream
Leuk als ze er nu een lekkere Bfront knaller of Thera zelfs erop gooien
slechte verliezer...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze kunnen beter geld gaan inzamelen om de scheids van komende zondag ook om te kopen.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, dat ze tegenwoordig "Hardstyle" draaien op dat soort aangelegenheden geeft het tegenwoordige niveau al wel aan
quote:
Was maar een kutgrapquote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Baronpilsener het volgende:
Eh... Imo heeft twente een terechte overwinning te pakken. Heeft niets te maken met wat ik vind op muzikaal vlak verder?
Vind dat erg jammer eerlijkgezegd. Matige producties, voorspelbare sets (zeker nu met dat album), maar toch op zo een beetje elk feest geboekt. We hebben er een nieuwe Brennan Heart bij, imo.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef ElDani het volgende:
Leuk om te zien dat Coone ook een vaste voet in Nederland zet qua populariteit.
Wat is het probleem precies? Laat die mensen lekker. Liever mensen die zo waus zijn dat ze niet meer weten wat voor of achter is dan bezopen gasten die ruzie zoeken en mensen lastigvallen. Dat laatste kom ik helaas nog heel regelmatig tegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef ElDani het volgende:
- Het van de kaart gehalte in de IH-zaal was echt buitensporig. Dat je een beetje op hebt prima, maar er stonden gasten bij die helemaal nergens meer op leken, behalve op een hoopje ellende.
Wildstylez.. Sinds hij zijn eigen label heeft, vind ik hem heerlijke tracks maken, maar vooral weer heerlijk draaien. Na Defqon 2010 was ik absoluut geen fan meer van Wildstylez, want dat was gewoon een baggerset, maar ik heb hem een aantal weken geleden weer mogen aanschouwen, en wát een verbetering!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef ElDani het volgende:
+ Headhunterz vs. Wildstylez. Beste set, paste in de avond qua hardheid en zorgde voor een supersfeer
Hij heeft nu twee keer wat rauwer gedraaid dan voorheen maar stellen dat ie nu de andere kant opgaat vind ik wel iets te snel gaan. Het is nog maar 2 maanden geleden dat ie met hard is the message kwam aanzetten dus ik kijk het nog even aan. Klopt wel dat op de een of andere manier er een positieve vibe om hem hangt en niet meer dat say my name/calimero gedoequote:Op maandag 9 mei 2011 10:17 schreef Levitas het volgende:
Headhunterz is ook een beetje een andere kant op aan het gaan, als ik dat zo lees. Gelukkig maar
Jij zit zeker ook in hardstyle dag top 5?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef NLS04 het volgende:
Blijft een rare uitslag, zeker als er ook platen als deze zijn ingezonden :
Haha ja daar komen ze idd vandaan, Zit er eigenlijk vrijwel nooit meer maar het maximaal SOG op het moment dus vandaarquote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook in hardstyle dag top 5?
Wat is SOGquote:Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha ja daar komen ze idd vandaan, Zit er eigenlijk vrijwel nooit meer maar het maximaal SOG op het moment dus vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is dat 20 min. wachten probleem ook opgelost. Als je er tegenaan loopt lees ff op m'n site hoe en wat![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake You From Your Boredom is er weer. Alweer nummertje 29
Leve Soundcloud , mooi setje trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is dat 20 min. wachten probleem ook opgelost. Als je er tegenaan loopt lees ff op m'n site hoe en wat![]()
Dat is precies wat ik bedoelde, ik wist het alleen niet goed te verwoordenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef NLS04 het volgende:
Klopt wel dat op de een of andere manier er een positieve vibe om hem hangt en niet meer dat say my name/calimero gedoe![]()
Helemaal mee eens. Ik weet, zonder andere inzendingen te luisteren, wel zeker dat er betere remixes bij hebben gezeten. Maarja, het is niet aan ons.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef NLS04 het volgende:
Snap trouwens helemaal niks van die fusion contest. Co2 remix is erg netjes met enorm veel respect voor het origineel. Widowmaker vind ik ook wel goed maar die smack remix is echt dramaBlijft een rare uitslag
Helemaal eensch! Ben alleen even in de IH-zaal geweest om wat te eten maar ik vond er kwa sfeer niks aan! Mainstage was daar en tegen een top sfeertje, de warmte ach na knock-out kan je alles hebben en de muziek was de hele avond top. Sfeer zat er vanaf begin af aan goed in. Heb een half uurtje van Crypsis meegepakt want daarna ging het lampie uit. Was smiddags al om 3 uur al wappie na het voetballen dus zo gek vond ik het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef ElDani het volgende:
Plus en min:
+ Sets. De meeste sets waren gewoon dik in orde
+ Headhunterz vs. Wildstylez. Beste set, paste in de avond qua hardheid en zorgde voor een supersfeer
+ Lichtshow. Zwaar in orde met oa 4 Full Color lasers.
+ Geluid: In de main zwaar in orde, in de IH zaal acceptabel.
+ Weer aardig wat gezellige mensen gesproken
- The R3bels was toch wat in verwachtte en dat was helaas niet super.
- De ontzettende hitte in de main. Ik ben halverwege de avond op water overgestapt om niet compleet uit te drogen.
- Het van de kaart gehalte in de IH-zaal was echt buitensporig. Dat je een beetje op hebt prima, maar er stonden gasten bij die helemaal nergens meer op leken, behalve op een hoopje ellende.
Wuuuuut!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef RiKe het volgende:
De tering....67,50 ex fee per kaartje voor Decibel
Duur hè, btw regeling heeft er mee te maken. Mysteryland is zelfs 79equote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef RiKe het volgende:
De tering....67,50 ex fee per kaartje voor Decibel
Decibel is voor mij elk jaar weer het festival van het jaar, maar 71 euro voor een feestje begint toch wel redelijk tegen m`n principes in te gaan. Deze prijs brengt me serieus aan het twijfelen..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Duur hè, btw regeling heeft er mee te maken. Mysteryland is zelfs 79e
Maar ja, ga toch naar Decibel. De prijs per uur valt nog mee.
Dat is wel erg ziek inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Decibel is voor mij elk jaar weer het festival van het jaar, maar 71 euro voor een feestje begint toch wel redelijk tegen m`n principes in te gaan. Deze prijs brengt me serieus aan het twijfelen..
Defqon: ¤65
Decibel: ¤70
Q-Base: ¤65 (?)
Dat is ff in 3 maanden een dikke ¤200 voor alleen entree! Tel er ¤100 per dag bij op voor eten/drinken = ¤500.
Was afgelopen zomer ook al rond de 1000e kwijt voor 6/7 feesten niet goedkoop maar alle feesten waren het waard. Drinken/eten kan wel iets goedkoper helemaal als je gaat snoepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Decibel is voor mij elk jaar weer het festival van het jaar, maar 71 euro voor een feestje begint toch wel redelijk tegen m`n principes in te gaan. Deze prijs brengt me serieus aan het twijfelen..
Dat is ff in 3 maanden een dikke ¤200 voor alleen entree! Tel er ¤100 per dag bij op voor eten/drinken = ¤500.
Elke hobby is duurquote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Datquote:
succesquote:Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef Baronpilsener het volgende:
Komende weken niet erg actief ivm examens. Dat jullie het ff weten
Ja ik vind hem ook wel iets hebben zo op het eerste gehoor, maar ik ben bang dat hij me snel gaat vervelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef Levitas het volgende:
De remix van Zany - Widowmaker is dan wel weer heel vet![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef de_huig het volgende:
Heb ik nog iets gemist? (als in: is het de moeite om de vorige topics terug te lezen?)
Argentina.. nice. Welkom terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef de_huig het volgende:
Zo, hier ben ik weer na 3 weken vlees eten en de toerist uithangen in Argentina![]()
Heb ik nog iets gemist? (als in: is het de moeite om de vorige topics terug te lezen?)
en dik 70 euro voor een decibel kaartje is wel duur ja, maarja..dan maar 2 biertjes minder drinken
Voor de rest wel eensquote:Op maandag 9 mei 2011 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja ik vind hem ook wel iets hebben zo op het eerste gehoor, maar ik ben bang dat hij me snel gaat vervelen.
Het origineel heeft zoveel sfeer en dat mis ik toch wel een beetje in deze.
Die smack remix klinkt alsof ie door een driejarige is gemaakt, KERMIS FTW!!!!![]()
Maar het origineel is ook een kutplaat dus dat maakt me niet uit. Het origineel is heul vet![]()
Volgens mij DV8 gewoon...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef T-Force het volgende:
Weet iemand trouwens wie die MC is die Hardstyle Rockers inschreeuwt?
quote:
quote:1. Unknown - Equal mindz -Guide u
2. Technoboy - Rage (An Hardstyle Song)
3. Noisecontrollers - Aliens
4. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy remix)
5. TNT - Double Dutch Darkies (Original Mix)
6. A-Lusion - Guidelinez
7. A-lusion meets Scope DJ - Reaching Out
8. A-Lusion - In Trouble
9. Zany & Tatanka - Wise Guys
10. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Mix)
11. The Prophet - Chubby
12. Psyko Punkz - BassBoom
13. Zatox - Vintage
14. The R3bels - Motherland
Chef!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Nee, op dat filmpje zie je iemand anders Hardstyle Rockers schreeuwen en dat is volgens mij ook de stem in het daadwerkelijke nummer
quote:
Chef! Dat is een kloonquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Chef! Dat is een kloon bertIs bij de meeste hier bekend, maarja.
Kon je ook wel aan z'n kapsel zienquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef T-Force het volgende:
Oke, die MC Lishious is nu dus Jordy Lishious, zo'n popie-jopie-house-DJ
Is dit iets wat je nu gewoon ter plekke even kwijt wilt? Of reageer je op iemand?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik download de laatste tijd niet echt vaak setjes, ze moeten toch wel een redelijke rating krijgen @ LSDB.. Ik heb er gewoon geen tijd voor ( ik archieveer altijd alles netjes met tracklist.txt)
Mjah beetje van beidequote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is dit iets wat je nu gewoon ter plekke even kwijt wilt? Of reageer je op iemand?![]()
Zelfde probleem hier. Zet altijd alles netjes, voeg in iTunes zelfs een tracklist toe zodat als hij op m'n ipod staat ik ook de tracklist nog kan nalezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik download de laatste tijd niet echt vaak setjes, ze moeten toch wel een redelijke rating krijgen @ LSDB.. Ik heb er gewoon geen tijd voor ( ik archieveer altijd alles netjes met tracklist.txt)
Waarquote:
Vooral Part 4, nog nooit zoveel mensen gezien met de handen in de luchtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef T-Force het volgende:
En toen kwam ik deze reeks tegen, en die wil ik niemand onthouden. Man man man wat een feest. Was iemand hierbij? Ik helaas niet, maar onvoorstelbaar hoe hard het daar los gaat![]()
Wat is een jijbuis? Ik gebruik het nu voornamelijk om de problemen die \er anders met speedyshare waren (20 min. wachten) op te lossenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah beetje van beide![]()
Off topic : Dat sound cloud zie ik vaak voorbij komen, ik heb dus net ook jou setje daar aanstaan. Kan ik dit een beetje als jijbuis vervanger gaan zien kwa muziek, playlists etc ?
Want dan hoef ik niet heel de tijd die setjes te downloaden enzo, heb ik ze gelijk overal
Thnx!quote:
Qlimax 2006, ook zo'n heldenset van de Donkeys.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vooral Part 4, nog nooit zoveel mensen gezien met de handen in de lucht![]()
Hoe bedoel je dat precies? Je kan hem eventueel adden als favorite, dat ie bij jou in een favorietenlijst komt, maar geen idee of je dat ook echt bedoeldquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Sc0tTy het volgende:
jijbuis = youtube
hmm jammer dat je in SoundCloud geen playlists kan maken
Ja dat heb ik nu ook gedaan, maar ik heb nu D&B en Hardstyle door elkaar staan, op Youtube kan je dan een playlist enzo aanmaken. Had ook wel handig geweestquote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Je kan hem eventueel adden als favorite, dat ie bij jou in een favorietenlijst komt, maar geen idee of je dat ook echt bedoeld
Twee accounts maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook gedaan, maar ik heb nu D&B en Hardstyle door elkaar staan, op Youtube kan je dan een playlist enzo aanmaken. Had ook wel handig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |