x2!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltVind 't heldige muziek
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Een Catfight videoclip:
Ik vind hem leuk.Hij is volgens mij ook gewoon voor de lol gemaakt en geen commerciële plannen ofzo.
Nee joh. Hij is vet! Sfeer heel dik neergezet in die track!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef Beach het volgende:
Catfightwat een walgelijke plaat is dat toch.
Headhunterz samen met Winne, en Promo samen met Skinto...quote:Activator ‘Subground’
Coone vs. Psyko Punkz
Wildstylez ft. Danielle
Slim Shore ft. Agua de Annique
Zatox ft. MC ‘Wild Motherf*ckers’
Ran-D (LIVE)
Promo ft. Skinto
Brennan Heart ft. Left
Headhunterz ft. Winne
MC DV8
Wie zijn al die andere namen eigenlijk? MC's? Zanger(essen)?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
Q-Dance @ Mysteryland is teminste wel orgineel. Mensen wouden wat verandering, nou dat is er.
Winne & Skinto zijn in ieder geval hiphop mc'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wie zijn al die andere namen eigenlijk? MC's? Zanger(essen)?
Over de andere samenwerkingen:quote:We hebben er weer een in de aanbieding! Een Italiaan genaamd Manuel Tessarollo, hij houdt van lange strandwandelingen, een heldere sterrenhemel en snoeiharde hardste! Zijn carrière begon mid jaren 90 en begon hij als vaste DJ in Italiaanse clubs, maar na vijf jaar trouw spelen in clubs werd het toch tijd om groter te denken en speelde hij op onder andere Defqon, Q-Bass, Decibel en bijvoorbeeld de Strauss Tour. Zijn naam ontstond pas later toen hij wou worden getekend door het label Activa Records. Hoe beter binnen te komen dan jezelf om te dopen tot Activator.
Ondanks dat Activator genoeg werk heeft aan het DJ-en zelf, werkt hij ook bij het label Edinet bij de A&R afdeling en planned hij alle releases voor Activa, Explosive, Fuck Off en nog veel meer succesvolle labels. Met zijn diversiteit kunnen verschillende nicknames voor hem natuurlijk niet ontbreken, hij performer onder andere onder de namen Outlaw, Prozact, Megaphone, Ultrasonic, Spy-Kore, Overdrive, Knockout, T-78, Manuel Es en natuurlijk gewoon Activator. Met zijn hulp is hardstyle groot geworden in de wereld en niet te vergeten Italië.
En dit jaar kunnen we jullie verblijden met de nieuwe stijl van Activator, the Subground. Met een mix van techno-progressive, electro en trance weten we zeker dat je een vette tijd gaat hebben!
Vraag een willekeurig meisje op straat om te zingen en het klinkt nog beter dan dit...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wildstylez & Danielle - Mooi zangeresje, na even op google gekeken te hebben zie ik dat waarschijnlijk Nothing Else Matters ook wel even voorbij gaat komen:
![]()
Heb ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef Sc0tTy het volgende:
@ M.I. heb je van die schranz set een 320 linkje in de pm ?
Jup hier ook erg veel last van de laatste tijd, ik hoor veel mensen er over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:23 schreef Levitas het volgende:
Is Youtube bij jullie de laatste tijd ook zo traag met laden? Heb verder helemaal geen last van sloom internet, maar zodra ik Youtube open, moet ie langer laden dan ik gewend ben
quote:
Zal die eens DL'en en luisteren. Ik zag dat ze met z'n allen als A2 Showcase optreden op dat nieuwe Matrixx festival in de buurt van Arnhem. Dreamfieldsquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Enum die Alpha Twins vs Ran-D vs Adaro vs E-Force set is echt heeeeeeeeeeeeet![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef sveno1990 het volgende:
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een heerlijk nummer zeg![]()
kan niet wachten tot 23 mei duurt nog zo lang![]()
(haunter of the dark, indoctrinated, son of torture, gansters don't dance etc)
Haunter of the Dark is een Adaro soloquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaan![]()
(haunter of the dark, indoctrinated, son of torture, gansters don't dance etc)
Ow nouja, 1/3 Ran-D en 1/10 Adaro danquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haunter of the Dark is een Adaro solo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |