echt?quote:
No ideaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef robuust89 het volgende:
En dat koppelen ging niet, dus rippert? Help?
Neehoor, ik zag hem niet , dus nu maar ff post hierquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
No idea---- edit; volgens mij gefixt
![]()
Ik zou toch zweren dat ze er vanmiddag niet tussenstondenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hey pannenkoek, zowel Alphaverb en Intractable One staan erin. Bril kwijt? AVIO is de live-act, ja.
Coone & Da Tweekaz - D.W.X vind ik écht een lekker nummer.. Maar dat heb ik in het vorige topic al kort toegelichtquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Coone & Da Tweekaz - D.W.X vind ik écht een lekker nummer.. Maar dat heb ik in het vorige topic al kort toegelicht
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Geen Wake you from your boredom voor een keertje, die is er volgende week wel weer. Weer een keer wat anders. Voor iedereen die hier niet bekend mee is...Open your mindLink staat wel op de bekende sites hiervoor, anders kan je altijd pb sturen
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Luister nooit (hard)techno uit mezelf, maar dit luistert lekker weg zeg!
Zal ook wel komen omdat ik genoeg hardstyle en hardcore van 't weekend heb aangehoord.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Dit dus! Heldige muziek!quote:
Teveel om op te noemenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kon M.I's setje al niet vinden, vergeten dat het onder een andere naam was... staat in de wachtrij nu
Frontliner-Euphoria 15-01-2011 is heerlijkJammer dat ie niet op Emporium staat, had er wel mooi tussen gepast.
Wat draaide Headhunterz allemaal op BTB?
Nummer 5 maar even gedownload en opgezetquote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk! Luister nooit (hard)techno uit mezelf, maar dit luistert lekker weg zeg!
Zal ook wel komen omdat ik genoeg hardstyle en hardcore van 't weekend heb aangehoord.
Mooi dat het bevaltquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 5 maar even gedownload en opgezet!
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltVind 't heldige muziek
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat draaide Headhunterz allemaal op BTB?
Dit zijn we de laatste maanden/ jaren niet meer gewend van Willem, huldequote:
Overal op internet zie je HHZ @ BTB opduiken in filmpjes. En terecht, wat een heldensetquote:
En dan..., zie je niets en word je ook nog een doof?quote:
uhuhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dan..., zie je niets en word je ook nog een doof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |