hoef je niet zo zuur bij te kijken, niks mis met goeie dubstep...quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
hoef je niet zo zuur bij te kijken, niks mis met goeie dubstep...
De truc is dan om dubstep uit te kiezen die het kuddevolk niet kent, hint: harder is niet altijd beter.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietMaar heb weinig met nieuwe hypes waar 't volledige kuddevolk achteraan hobbelt
Ik luister het zelf niet en zit er ook totaal niet inquote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De truc is dan om dubstep uit te kiezen die het kuddevolk niet kent, hint: harder is niet altijd beter.
tips nodig?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik luister het zelf niet en zit er ook totaal niet inZou dus ook totaal niet weten wat nou goed is of niet of wat dan ook
Paar goeie oude platenquote:
Fix'dquote:Op maandag 2 mei 2011 12:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Paar goeie oude platenHerken ze van mijn eerste paar harder style cdtjes
Geweldig
Ben uit de OP gehaald
Mag ik er niet meer bij?
Whehe npquote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fix'd
(dang, ik maak er een zooitje van)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey pannenkoek, zowel Alphaverb en Intractable One staan erin. Bril kwijt? AVIO is de live-act, ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Driepink het volgende:
Schaamtelijk dat Alphaverb + Intractable One (Of anders AVIO) niet in de OP staat onder het kopje DJ's
Dan kunnen Donkey Rollers en Southstylerz er ook wel uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hey pannenkoek, zowel Alphaverb en Intractable One staan erin. Bril kwijt? AVIO is de live-act, ja.
echt?quote:
No ideaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef robuust89 het volgende:
En dat koppelen ging niet, dus rippert? Help?
Neehoor, ik zag hem niet , dus nu maar ff post hierquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
No idea---- edit; volgens mij gefixt
![]()
Ik zou toch zweren dat ze er vanmiddag niet tussenstondenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hey pannenkoek, zowel Alphaverb en Intractable One staan erin. Bril kwijt? AVIO is de live-act, ja.
Coone & Da Tweekaz - D.W.X vind ik écht een lekker nummer.. Maar dat heb ik in het vorige topic al kort toegelichtquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Coone & Da Tweekaz - D.W.X vind ik écht een lekker nummer.. Maar dat heb ik in het vorige topic al kort toegelicht
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Geen Wake you from your boredom voor een keertje, die is er volgende week wel weer. Weer een keer wat anders. Voor iedereen die hier niet bekend mee is...Open your mindLink staat wel op de bekende sites hiervoor, anders kan je altijd pb sturen
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Luister nooit (hard)techno uit mezelf, maar dit luistert lekker weg zeg!
Zal ook wel komen omdat ik genoeg hardstyle en hardcore van 't weekend heb aangehoord.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Dit dus! Heldige muziek!quote:
Teveel om op te noemenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kon M.I's setje al niet vinden, vergeten dat het onder een andere naam was... staat in de wachtrij nu
Frontliner-Euphoria 15-01-2011 is heerlijkJammer dat ie niet op Emporium staat, had er wel mooi tussen gepast.
Wat draaide Headhunterz allemaal op BTB?
Nummer 5 maar even gedownload en opgezetquote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk! Luister nooit (hard)techno uit mezelf, maar dit luistert lekker weg zeg!
Zal ook wel komen omdat ik genoeg hardstyle en hardcore van 't weekend heb aangehoord.
Mooi dat het bevaltquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Nummer 5 maar even gedownload en opgezet!
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltVind 't heldige muziek
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat draaide Headhunterz allemaal op BTB?
Dit zijn we de laatste maanden/ jaren niet meer gewend van Willem, huldequote:
Overal op internet zie je HHZ @ BTB opduiken in filmpjes. En terecht, wat een heldensetquote:
En dan..., zie je niets en word je ook nog een doof?quote:
uhuhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dan..., zie je niets en word je ook nog een doof?
x2!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mooi dat het bevaltVind 't heldige muziek
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Een Catfight videoclip:
Ik vind hem leuk.Hij is volgens mij ook gewoon voor de lol gemaakt en geen commerciële plannen ofzo.
Nee joh. Hij is vet! Sfeer heel dik neergezet in die track!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef Beach het volgende:
Catfightwat een walgelijke plaat is dat toch.
Headhunterz samen met Winne, en Promo samen met Skinto...quote:Activator ‘Subground’
Coone vs. Psyko Punkz
Wildstylez ft. Danielle
Slim Shore ft. Agua de Annique
Zatox ft. MC ‘Wild Motherf*ckers’
Ran-D (LIVE)
Promo ft. Skinto
Brennan Heart ft. Left
Headhunterz ft. Winne
MC DV8
Wie zijn al die andere namen eigenlijk? MC's? Zanger(essen)?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
Q-Dance @ Mysteryland is teminste wel orgineel. Mensen wouden wat verandering, nou dat is er.
Winne & Skinto zijn in ieder geval hiphop mc'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wie zijn al die andere namen eigenlijk? MC's? Zanger(essen)?
Over de andere samenwerkingen:quote:We hebben er weer een in de aanbieding! Een Italiaan genaamd Manuel Tessarollo, hij houdt van lange strandwandelingen, een heldere sterrenhemel en snoeiharde hardste! Zijn carrière begon mid jaren 90 en begon hij als vaste DJ in Italiaanse clubs, maar na vijf jaar trouw spelen in clubs werd het toch tijd om groter te denken en speelde hij op onder andere Defqon, Q-Bass, Decibel en bijvoorbeeld de Strauss Tour. Zijn naam ontstond pas later toen hij wou worden getekend door het label Activa Records. Hoe beter binnen te komen dan jezelf om te dopen tot Activator.
Ondanks dat Activator genoeg werk heeft aan het DJ-en zelf, werkt hij ook bij het label Edinet bij de A&R afdeling en planned hij alle releases voor Activa, Explosive, Fuck Off en nog veel meer succesvolle labels. Met zijn diversiteit kunnen verschillende nicknames voor hem natuurlijk niet ontbreken, hij performer onder andere onder de namen Outlaw, Prozact, Megaphone, Ultrasonic, Spy-Kore, Overdrive, Knockout, T-78, Manuel Es en natuurlijk gewoon Activator. Met zijn hulp is hardstyle groot geworden in de wereld en niet te vergeten Italië.
En dit jaar kunnen we jullie verblijden met de nieuwe stijl van Activator, the Subground. Met een mix van techno-progressive, electro en trance weten we zeker dat je een vette tijd gaat hebben!
Vraag een willekeurig meisje op straat om te zingen en het klinkt nog beter dan dit...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wildstylez & Danielle - Mooi zangeresje, na even op google gekeken te hebben zie ik dat waarschijnlijk Nothing Else Matters ook wel even voorbij gaat komen:
![]()
Heb ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef Sc0tTy het volgende:
@ M.I. heb je van die schranz set een 320 linkje in de pm ?
Jup hier ook erg veel last van de laatste tijd, ik hoor veel mensen er over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:23 schreef Levitas het volgende:
Is Youtube bij jullie de laatste tijd ook zo traag met laden? Heb verder helemaal geen last van sloom internet, maar zodra ik Youtube open, moet ie langer laden dan ik gewend ben
quote:
Zal die eens DL'en en luisteren. Ik zag dat ze met z'n allen als A2 Showcase optreden op dat nieuwe Matrixx festival in de buurt van Arnhem. Dreamfieldsquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Enum die Alpha Twins vs Ran-D vs Adaro vs E-Force set is echt heeeeeeeeeeeeet![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef sveno1990 het volgende:
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een heerlijk nummer zeg![]()
kan niet wachten tot 23 mei duurt nog zo lang![]()
(haunter of the dark, indoctrinated, son of torture, gansters don't dance etc)
Haunter of the Dark is een Adaro soloquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaan![]()
(haunter of the dark, indoctrinated, son of torture, gansters don't dance etc)
Ow nouja, 1/3 Ran-D en 1/10 Adaro danquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haunter of the Dark is een Adaro solo
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaan![]()
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik watquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Hij produceert ook de tracks voor Sasha Fquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik wat
Adaro is inderdaad erg goed bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Ze hebben allebei vette dingen. Ligt er maar net aan welke stijl je beter ligtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tartaros licht me toch een stuk minder, Solutio & The I's vind ik dan wel weer erg vet, goede tracks en kunnen lekkere setjes weggeven. Plaatjes van Solutio & The I's zijn wat mij betreft toch een stuk beter als die van Tartaros.
K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowiesoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissingquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik wat
Nog een tijdje met hem staan buurten @ loudness. Toffe kerel idd. Als 't goeie is ook binnenkort een WYFYB met hem doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef haakon het volgende:
[..]
K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowieso
Hij staat btw wel op WISH Outdoor!
Nu weer aant werk
Solutio & the I's gingen toen ook geruchten over dat naar een (groot) label gingen maar daar is tot dusver niks van bekend gemaakt zover ik weet. Eigenlijk zouden ze er misschien wel verstandiger aan doen om zelf iets substantieels op te zetten zoals een AVIO destijds heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissing![]()
The r3bels idd ook goed, tartaros not so much, Solution & the I's hebben w.m.b meer potentie, ik vond city of chaos echt dik
Wij willen namen zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef StM het volgende:
Een label heeft echt enorme invloed op je boekingen. Het heeft heel lang geduurd voordat men AVIO op de grote feesten begon te boeken terwijl een artiest die ik ken in bespreking was met een groot label tijdens de besprekingen al een plaatsje op QBase kreeg.
In de huidige HS scene verdien je geen plaatsje op de grote feesten maar moet je de juiste mensen kennen. Hun gunnen jou een plaatsje ipv dat je er door goed werk af te leveren er recht op hebt. Als je bij bepaalde mensen uit de gratie raakt kan je het dan ook wel vergeten. (Ook daar weet ik een voorbeeld van)
Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dtquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:05 schreef micth5005 het volgende:
ik heb een maand gelden ofso een vraag gesteld over een hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. ik ben natuurlijk ook zelf gaan zoeken en vond dit
Nu wil ik graag weten of dit kan in een presentatie
der zit tekst in O_O?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dt)
de clip boeit nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Live The Moment wel een geschikte is. En dan gewoon dat filmpje van de Qlimax DVD 2009 erbij.
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is een ander genre zoeken...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef StM het volgende:
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is Headhunterz - The Sacrifice of The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als je leraar mijn suggestie afkeurde, is die zelf gezakt voor levensbeschouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |